اولین تریلر فیلم Mulan در 24 ساخت نخست پخش بینندگان بسیار زیادی داشته است

منبع: بلاکس آپ

183

1398/4/20

14:13


اولین تریلر فیلم Mulan در 24 ساخت نخست پخش بینندگان بسیار زیادی داشته است

طبق آماری که منتشر شده، اولین تریلر فیلم سینمایی Mulan (مولان) توانسته در 24 ساعت اول بینندگان زیادی داشته باشد و در بین پربیننده ترین تریلرها قرار گیرد. در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

کمپانی والت دیزنی نخستین تریلر فیلم لایو اکشن Mulan (مولان) را چند روز پیش منتشر کرد، که این تریلر بسیار مورد توجه قرار گرفت و بازخوردهای بسیار مثبتی داشت. حال در تازه ترین اخبار آماری منتشر شده که نشان از این دارد که این تریلر در 24 ساعت نخست انتشارش بیش از 175.1 میلیون بار دیده شده است و در جایگاه دومین تریلر پر بیننده تاریخ فیلم‌های لایو اکشن والت دیزنی قرار گرفته است. همچنین این تریلر به یکی از پر بیننده‌ترین تریلرهای تاریخ نیز تبدیل شده که اولین تیزر تریلر فیلم مولان پس از تریلر فیلم‌هایی چون فیلم سینمایی Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی)، فیلم سینمایی Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت)، فیلم سینمایی The Lion King (شیر شاه) و فیلم It (آن)، در رتبه هفتم این فهرست قرار گفته است. این تریلر در زمان پخش در بلکس آپ نیز منتشر شد که در ادامه می توانید آن را تماشا کنید:

لیو ییفئی (کریستال لیو) در نقش هوآ مولان، دانی ین، جت لی، گونگ لی، جیسون اسکات لی، ران یوآن، آتکارش آمبودکار، یوسان ان، ران یوآن، راجر یوآن، زانا تانگ، تزی ما، روزالیند چائو، چنگ پی-پی، نلسون لی، دوآ موآ، جیمی ونگ و چام هلپولا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mulan ایفای نقش دارند. کارگردانی این فیلم برعهده نیکی کارو بوده است. و نوشتن فیلمنامه نیز برعهده الیزابت مارتین، لورن هینک، ریک جافا و آماندا سیلور بوده است. فیلم Mulan در تاریخ 27 مارس 2020 (8 فروردین 1399) اکران خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو