بازی های جنسی با همسر را بشناسید!

منبع: آسان طب

497

1398/4/20

21:00


برخی از افراد هنگام رابطه با همسر یا پارتنر عشقی خود، مستقیم شروع به آمیزش جنسی می‌کنند، در صورتیکه برای جذاب‌تر شدن رابطه، می‌توانید از عشق بازی شروع کرده و پس از گذشت مدت زمانی به سراغ رابطه جنسی بروید. برعکس مردان، خانم‌ها معاشقه را به رابطه جنسی ترجیح می‌دهند. در ادامه با آسان طب همراه باشید تا فواید معاشقه و بازی های جنسی با همسر را برایتان شرح دهیم.

بازی های جنسی با همسر

بازی های جنسی با همسر را فراموش نکنید! 

رابطه جنسی همیشه باید با شور و شوق زیاد باشد. بعد از ازدواج، اصولا رابطه جنسی یکنواخت می‌شود. عادی شدن پوزیشن‌ها‌ در رابطه، یک اتفاق همیشگی است که اکثر زوج‌ها با این مشکل مواجه می‌شوند.

حتی شخصی که در رابطه پر از هیجان است، اگر رابطه جنسی زیاد برایش تکرار شود کم کم از آن سرد خواهد شد.

این مشکل می‌تواند 2 علت داشته باشد:

همیشه از یک پوزیشن برای رابطه جنسی استفاده می‌شود و تنوعی در رابطه و پوزیشن‌ها وجود ندارد که البته ممکن است بخاطر اختلالات جنسی از یک پوزیشن استفاده کنید.

علت دیگر، تکراری بودن پوزیشن‌ها، تشخیص دادن حرکت‌های بعدی و همچنین طریقه‌ی شروع و تموم کردن رابطه به صورت یکنواخت، رضایت در مورد رابطه جنسی و کیفیت رابطه را کم می‌کند.

معاشقه با همسر ، نوعی رابطه بدون دخول

گاهی لازم است به جای اینکه یک رابطه کامل با همسر خود داشته باشید، معاشقه با همسر را به یک رابطه کامل با او ترجیح دهید.
در دوران بارداری یا پریودی که رابطه با دخول امکان پذیر نیست می‌توانید بجای اینکه همسرتان از خود برنجانید فقط معاشقه را انجام دهید.

اگر مردی ناتوانی جنسی داشته باشد، امکان دارد که رابطه با دخول برای خود و همسرش خوشایند نباشد، مردانی که با این بیماری مواجه هستند می‌توانند با عشق بازی، همسر خود را به اوج لذت برسانند.

خانم‌ها با تحریک کلیتوریس و نوازش آن به ارگاسم می‌رسند.

بنابراین بازی های جنسی با همسر می‌تواند راه‌حل خوبی باشد برای مردانی که دارای مشکلات جنسی هستند.

یک پیشنهاد:

آیا علت ناتوانی جنسی را می‌دانید؟ 

رابطه کلامی با همسر

قبل از اینکه بخواهید رابطه را شروع کنید، با همسرتان صحبت کنید.
گاهی مسائلی که برای یک مرد ممکن است خیلی مهم نباشد می‌تواند برای همسرش از اهمیت بالایی برخوردار باشد و رابطه را برایش لذت بخش‌تر کند.
شما باید بدانید که هنگام رابطه جنسی، نباید در مورد گرفتاری‌ها و مشکلات زندگی‌تان صحبت کنید. خانم‌ها با صدا تحریک می‌شوند پس سعی کنید زمزمه‌های عاشقانه داشته باشید.

 اگر تابحال صحبت‌های عاشقانه نداشته‌اید و نمی‌دانید از چه کلماتی استفاده کنید می‌توانید زمانی را به تفکر در این مورد اختصاص دهید که چه کلماتی را به همسرتان بگویید تا او را تحریک کرده و او را برای یک رابطه لذت بخش آماده کنید و برای اینکه بتوانید آن کلمات شهوانی را به زبان بیاورید با خود تکرار کنید تا گفتن آن کلمات برای شما راحت‌تر باشد.

پیش قدمی زنان برای معاشقه

خانم‌ها تصور می‌کنند که اگر برای یک رابطه جنسی پیش‌قدم شوند ممکن است مانند یک خانم هرزه به چشم بیایند، در صورتیکه لازم است گاهی زنان برای رابطه، پیش قدم باشند، پس این باور غلط را از خود دور کنید تا همیشه منتظر نباشید که همسرتان درخواست یک رابطه جنسی را از شما داشته باشد.

خانم‌های عزیز شما هم می‌توانید پیش قدم یک رابطه جنسی باشید پس منتظر نمانید تا همسرتان خود، لباس‌هایش را در بیاورد و یا همچنین برای درآوردن لباس‌های شما پیش‌قدم شود.
گاهی مردان هم دوست دارند تا همسرشان پیش قدم رابطه باشد و به جای اینکه خود لباس‌هایشان را در بیاورند، صبر کنند همسرشان آرام آرام این کار را برایشان انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

در رابطه جنسی صحیح باید چه کسی پیش قدم شود؟ (ویدئو)

برای اینکه شوهرمان به خوبی ما را لمس کند چه کنیم؟

بازی های جنسی با همسر

برخی از زنان از نوع نوازش همسرشان گله دارند، اگر شما هم یکی از این زنان هستید پس باید بهتون یاداور شویم که شما می‌توانید نوع نوازشی که می‌خواهید همسرتان برایتان انجام دهد را به او نشان دهید. شما می‌توانید حتی میزان و نحوه نوازش را کنترل کنید.

با بدن همسر بازی کنید

بدن زنان نقاط حساس زیادی دارد که با لمس این نقاط، تحریک می‌شوند.

با تحریک نقاط مختلف بدن مثلا از یک نقطه حساس به نقطه‌ای دیگر را لمس کنید بدون اینکه همسرتان بتواند حدس بزند که نقطه بعدی که می‌خواهید لمس کنید کدام قسمت است. از این طریق می‌توانید رابطه متنوعی داشته باشید.

زمان خاص و کافی را در نظر بگیرید.

زمانی عشق بازی را انجام دهید که استراحت کرده و بخصوص خانم‌ها آمادگی این موضوع رو داشته باشند.

مردان درباره زمان عشق بازی فکر می‌کنند که 5دقیقه کافی باشد در صورتیکه حداقل زمانیکه باید برای عشق بازی در نظر بگیرید 30 دقیقه است.

لباس و آرایشی جدید برای همسر (لباس تحریک‌آمیز بپوشید)

باید توجه داشته باشید که در هنگام رابطه جنسی باید ظاهری متفاوت‌تر از زمان‌های دیگه داشته باشید، مانند زمانی که برای یک مهمانی و یا عروسی آماده می‌شوید باید برای رابطه جنسی‌تان هم وقت بگذارید و ظاهری آراسته داشته باشید.

مثلا لباس‌هایی متفاوت از زمان‌های دیگر بپوشید یا در آرایش‌تان تغییر ایجاد کنید تا به چشم همسر متفاوت‌تر به چشم بیایید.

اما همان‌طور که خانم‌ها باید به ظاهر خود رسیدگی کنند، مردان نیز باید به ظاهر خود برسند مثلا صورت خود را اصلاح کرده و عطری متفاوت‌تر از زمان‌های دیگر به خود بزنند.

به سلیقه همسرتان لباس بپوشید البته سعی کنید لباس‌هایی را بر تن کنید که محرک جنسی خوبی باشند. همیشه یک بدن نیمه عریان جذابیت بیشتری نسبت به یک بدن عریان دارد. 

لباس و رنگ آن در تحریک شریک جنسی شما، مخصوصا آقایان تاثیر بسیاری دارد.

مکانهای متفاوت را امتحان کنید

برای معاشقه مکان‌های جدید را امتحان کنید، همیشه یک مکان خاص را برای عشق بازی خود در نظر نگیرید.

نظافت و آراستگی

اصلاح موهای زائد بدن و خوشبو بودن لباس و دهان یکی از مواردی است که در رابطه جنسی مهم می‌باشد.

دوش با آب گرم

خانم‌ها باید حتما قبل از رابطه جنسی آرامش داشته باشند. خانم‌هایی که نسبت به رابطه زناشویی سرد هستند توصیه می‌شود که قبل از رابطه دوش آب گرم بگیرند.

صبر و حوصله مردها

آقای عزیز بعضی از مقدمات رابطه جنسی برای همسرتان مهم و ارزشمند است پس سعی کنید به آنها اهمیت دهید تا سرد مزاجی همسرتان رفع شود.

هرگز پیش از اینکه مقدمات را انجام دهید سعی نکنید که عشق بازیتان را آغاز کنید.

شما باید آرام آرام معاشقه را شروع کنید.

نقاط حساس بدن همسر

نقاط حساس بدن همسرتان را بشناسید تا بتوانید به او حس لذت بیشتری را القا کنید.

بعضی از نقاط حساس خانم‌ها عبارت است از: لاله گوش، ران‌ها، کمر، باسن

یکی دیگر از نقاط حساس بدن که حساس‌ترین نقطه تحریک‌پذیر بدن خانم‌ها است، نقطه جی نام دارد.

تنوع در پوزیشن، پوزیشن‌های مختلف را امتحان کنید!

اکثر زن و شوهرها فقط از چند پوزیشن مشخص شده برای رابطه جنسی خود استفاده می‌کنند. شما می‌توانید با تست پوزیشن‌های متفاوت، روابط جنسی متفاوتی را تجربه کنید.

سعی کنید پوزیشن‌های مختلف را در مکان‌های مختلف امتحان کنید تا یک رابطه جنسی جدیدی را تجربه کرده باشید.

برای داشتن رابطه‌های جدید، فکر کنید و خلاق باشید تا بتوانید بازی‌های جنسی مختلفی را خلق کنید. 

غافلگیری در رابطه جنسی از طریق بستن چشم‌ها

اگر که هیجان در رابطه جنسی را دوست دارید می‌توانید با بستن چشمان شریک جنسی‌تان هیجان و لذت را به رابطه جنسی‌تان بیاورید.

زیرا که هنگامی که چشمان همسرتان بسته باشد نمی‌تواند حرکت بعدی شما را تشخیص دهد این باعث می‌شود که غافلگیر شده و رابطه جنسی برایش لذت بخش‌تر باشد.

بازی جنسی با بدن شریک جنسی‌تان

اگر همیشه برای بوسیدن نقاط حساس، زمان می‌گذاشتید باید بگوییم که اشتباه بوده، شما باید روند بوسیدن را تغییر دهید مثلا بعد از بوسیدن یک نقطه از بدن وقفه ایجاد کنید و بعد به سراغ نقطه حساس دیگر بروید. این روند باعث می‌شود تا همسرتان غافلگیر شود و نتواند حرکت بعدی شما را تشخیص دهد.

این‌گونه باعث می‌شوید که عطش خواستن‌تان بیشتر شود و برایتان لذت بخش‌تر باشد.

توجه کنید که باید همه نقاط بدن را لمس کرده و یا نقاط حساس را بوسیده و یا لیس بزنید.

بازی جنسی مانند رقص و عشوه‌گری!

همیشه سعی کنید روش های متفاوتی را برای شروع رابطه جنسی‌تان امتحان کنید.

شما می‌توانید با عشوه‌گری و یا رقصیدن با بدن نیمه عریان، همسر خود را برای رابطه جنسی آماده کنید. براحتی دست نیافتی باشید تا عطش شوهرتان بیشتر شود.

خجالتی نباشید، باید در بازی های جنسی با همسر بی‌حیا باشید!

خانم عزیز، شما باید هنگام رابطه جنسی بی‌حیا باشید.

به این فکر نکنید که اگر بی‌حیا باشید ممکن است شوهرتان فکر کند که شما گذشته‌ی ناخوشایندی دارید، بی‌حیا بودن در رابطه جنسی با همسرتان یک توصیه دینی است.

شریک جنسی شما به شما محرم است، او همسر شماست و شما می‌توانید در مقابل او خود را رها کنید. موقع رابطه جنسی جیغ بزنید تا همسرتان متوجه شود که شما از حرکات او لذت می‌برید.
سعی کنید یک رابطه طولانی داشته باشید، شما باید زمان زیادی از رابطه‌تان را صرف معاشقه و عشق‌بازی کنید زیرا این‌گونه رابطه جنسی برایتان لذت بخش‌تر خواهد بود.

باید به این نکته توجه داشته باشید که هنگام رابطه جنسی هرگز نباید از همسرتان بپرسید که ارضا شدی؟! زیرا این سوال شما باعث می‌شود تا او فکر کند که شما از ادامه رابطه جنسی خسته شده‌اید و صرفا فقط برای ارضا کردن او رابطه جنسی برقرار کرده‌اید. این سوال شما باعث می‌شود که شریک جنسی‌تان از رابطه جنسی لذت نبرده و با شما با پاسخ‌هایی مانند آره و یا نه ارضا نشدم و یا اینکه دیگر ادامه نده مواجه شوید!

شما باید با توجه به شناخت‌هایی که از همسر خود دارید متوجه شوید که آیا او ارضا شده است یا خیر. اما هرگز از او این سوال را نپرسید.

بعد از رابطه جنسی بلافاصله نخوابید

اکثر مردان بلافاصله بعد از رابطه جنسی می‌خوابند و توجهی نمی‌کنند به اینکه همسرشان نیاز به توجه آن‌ها دارد.

برای خانم‌ها بغل کردن آن‌ها بعد از رابطه جنسی بسیار اهمیت دارد پس توصیه می‌کنیم که برای داشتن رابطه‌های بهتر بعد از رابطه جنسی، حتما همسرتان را در آغوش بگیرید.

بعد از رابطه جنسی درباره آن صحبت کنید و بگویید که از کدام حرکت خوشتان آمده است.

از حرکات همسرتان تعریف کنید تا تاثیر مثبت آن را در رابطه جنسی‌تان ببینید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو