نحوه وارد کردن شارژ ایرانسل، همراه اول و رایتل

منبع: آرگا

118

1398/4/20

23:50


امروزه با توجه به اعتباری شدن سیم کارت های تلفن همراه یکی از راه های شارژ کردن سیم کارت استفاده از کد شارژ می باشد. ما در این مقاله سعی داریم به نحوه وارد کردن شارژ برای سه اپراتور رایتل، همراه اول و ایرانسل بپردازیم.

امروزه برای شارژ سیم کارت های خود اپراتور های مختلف راه کار های ساده ای را پیش پای مشتریان خود قرار داده اند. تا به راحتی و هر زمان که بخواهند بتوانند سیم کارت خود را با روش های که در این مقاله گفته می شود شارژ کنند. همانطور که گفته شد ما در این مقاله سعی داریم به روش شارژ رایتل و همراه اول و همچنین ایرانسل بپردازیم. تا استفاده کنندگان از این سیم کارت ها بتوانند با دیدن آموزش های لازم به سرعت و رد زمان های نیاز خود سیم کارت های خود را شارژ نمایند و بتوانند از آنها استفاده کنند. پس با ما در ادامه مطلب با موضع نحوه وارد کردن شارژ همراه باشید.

وارد کردن شارژ برای اپراتور رایتل

وارد کردن شارژ

شما برای این که بتوانید سیم کارت رایتل خود را شارژ کنید ابتدا نیاز دارید کد شانزده رقمی شارژ را در اختیار داشته باشید. برای گرفتن کد شارژ شما از راه های مختلفی مانند خرید اینترنتی، خرید از طریق دستگاه ای تی ام و … اقدام کنید. بعد از انجام این کار می توانید به صورت زیر سیم کارت خود را شارژ نمایید.

#کد شانزده رقمی*۱۴۱* بعد از این کد را گرفتید می توانید با زدن دکمه call اقدام به شارژ کردن گوشی خود نمایید.

توجه داشته باشید در صورتی در وارد کردن کد شارژ خریداری شده خود دچار مشکل شدید می توانید با خط رایتل خود شماره ۲۹۲۰ و یا از سایر خطوط شماره ۰۲۱-۲۹۲۰ را شماره گیری نمایید. همچنین می توانید به بخش پشتیبانی سایت رایتل نیز مراجعه نمایید.

وارد کردن شارژ برای اپراتور همراه اول

وارد کردن شارژ

در صورتی که سیم کارت شما همراه اول می باشد باز هم برای شارژ کردن آن می باید کد شارژ را از یکی از طرق موجود خریداری نمایید. و سپس از راه گفته شده در زیر اقدام به شارژ کردن سیم کارت خود بکنید.

#شماره رمز شارژ#*۱۴۰* و در نهایت که این کار را انجام دادید دکمه call را از روی گوشی خود انتخاب کنید تا شارژ گوشی شما انجام شود.

وارد کردن شارژ برای اپراتور ایرانسل

وارد کردن شارژ

اگر شما دارای سیم کارت های ایرانسل می باشید نحوه شارژ کردن سیم کارت متفاوت از دو مرحله قبل برای اپراتور های رایتل و همراه اول است. شما برای شارژ کردن سیم کارت ایرانسل خود می باید ابتدا کد شارژ را از یکی از راه های ممکن خریداری نمایید. و سپس با استفاده از دستور زیر اقدام به شارژ کردن سیم کارت خود نمایید. #شماره رمز ایرانسل*۱۴۱* بعد از انجام این کار می باید دکمه call را از گوشی خود انتخاب کنید تا سیم کارت شما بعد از چند ثانیه شارژ شده و پیامکی حاوی متنی مبنی بر انجام شدن شارژ برای شما ارسال شود.

جمع بندی

آنچه در این مقاله گفته شد راه های انجام شارژ سیم کارت های رایتل و همراه اول و همچنین ایرانسل می باشد. ضمن این که شما می توانید از سایر روش های ممکن مانند شارژ مستقیم سیم کارت و … نیز برای انجام شارژ سیم کارت خود استفاده لارم را ببرید. همچنین شما می توانید از لینک مقابل با روش انتقال شارژ ایرانسل آشنا شوید. و در پایان امیدواریم این مطلب مورد استفاده شما قرار گرفته باشد.

نظرات


تصویری


ویدئو