لیفت ابرو در آرایشگاه چگونه انجام می شود؟

منبع: زیبامون

2,980

1398/4/21

14:05


برای زیباتر و جذاب تر شدن چهره لازم هست توجه ویژه ای به ابروها داشته باشید. آیا میدانید لیفت ابرو چیست و چگونه انجام می شود؟ برای آشنایی با این روش حتما این بخش از زیبامون دات کام رو ببینید!

لیفت ابرو در آرایشگاه چگونه انجام می شود؟

زیبایی و جذابیت چهره با ابروها کامل میشه و هر چه مدل ابرو زیباتر و بهتری داشته باشید، مسلما چهره شما نیز بهتر دیده خواهد شد. مدل ابروهای پرپشت و پهن جز ترندهایی هست که در سال 2019 بسار پرطرفدار شده و تقریبا تمام خانوم ها نیز این مدل ابرو رو دوست دارند.

اگر ابروهاتون به طور طبیعی پرپشت و پهن هست، نیازی به انجام هیچ کار اضافه ای ندارید و فقط شانه کردن ابروها به سمت بالا و ژل زدن به ابرو کمک میکنه تا ابروهاتون مدلی مطابق با ترند سال 2019 داشته باشه.

اما اگر جز اون دسته از خانوم هایی هستید که ابروهاتون پرپشت نیست اما دوست دارید این حالت رو برای ابروهاتون ایجاد کنید، بهتون پیشنهاد میکنیم لیفت ابرو در آرایشگاه رو امتحان کنید. برای آشنایی بیشتر با این روش حتما این بخش از زیبامون دات کام رو مطالعه کنید.

 

لیفت ابرو در چیست؟

لیفت ابرو یک روش جدید برای حالت دادن به ابروهاست که کمک میکنه تا ابروهاتون به سمت بالا حالت داده بشه و پرپشت تر و پهن تر به نظر برسه. به طور کلی لیفت به معنی بالا کشیدن هست و لیفت ابرو هم به معنی بالا نگه داشتن تارهای ابرو هست. در این روش با استفاده از مواد مخصوص لیفت ابرو، تارهای ابرو بعد از شانه شدن به سمت بالا، در این حالت فیکس شده و برای مدت زمانی در حدود 30 تا 40 روز این حالت رو حفظ خواهند کرد.

این روش علاوه بر اینکه باعث افزایش زیبایی برای ابروها میشه، خاصیت تقویت کنندگی هم برای تارهای ابرو داره و کمک میکنه تا ابروهاتون ویتامینه بشن و تارهای ابرو ضخیم تر خواهند شد. 

 

ابرو لیفت شده

 

لیفت ابرو در آرایشگاه برای چه افرادی مناسب است؟

لیفت ابرو برای افرادی که دوست دارند ابروهاشون به طور طبیعی حالت هاشور شده داشته باشه بسیار مناسب هست. علاوه بر این برای افرادی که ابروهای نامرتب و با تارهای نازک دارند و دوست دارند ابروهاشون مرتب تر دیده بشه و حالت دخترونه داشته باشه هم گزینه مناسبی خواهد بود.

در این روش، موادی برای لیفت ابرو استفاده میشه که کاملا طبیعی و ارگانیک هستند و کمک میکنن تا تارهای ابرو به طور طبیعی ضخیم تر دیده بشه و بعد از اینکه ابرو به سمت بالا حالت داده میشه، به دلیل ضخیم تر شدن تارهای ابرو، لا به لای تارهای ابرو خالی نمیمونه و پرپشت دیده میشه.

 

روش انجام لیفت ابرو در آرایشگاه ها

برای انجام این کار باید به یک سالن زیبایی یا آرایشگاه که کار لیفت ابرو و مژه رو به طور حرفه ای انجام میدن مراجعه کنید. البته لازمه قبل از انجام این کار، نمونه کار آرایشگاه مورد نظر رو از نزدیک ببینید و بعد از مطمئن شدن از حرفه ای بودن کار، به آن آرایشگاه مراجعه کنید.

برای لیفت ابرو ابتدا ابروها رو مرتب میکنند و بعد تارهای ابرو رو در جهت دلخواه شما به سمت بالا شانه میکنند و با استفاده از چسب مخصوص لیفت، تارهای ابرو رو در حالت مشخص شده، فیکس میکنند.

در مرحله بعدی مواد مخصوص لیفت ابرو بر روی تارهای ابرو قرار داده میشه و بعد از مدت زمان مشخص، این مواد از روی ابروها پاک میشن. سپس در مرحله بعدی مواد فیکس کننده روی ابروها زده میشه و معمولا باید بین 15 تا 20 دقیقه این مواد رو ابروها باقی بمونه و بعد مواد فیکس کننده لیفت ابرو رو پاک میکنند و اگر تمایل داشته باشید روی ابروها رنگ ابرو هم قرار داده میشه، در غیر این صورت رنگ طبیعی ابروها حفظ خواهد شد و در مرحله آخر مواد کراتینی به ابروها زده میشه.

 

انجام لیفت ابرو

 

توصیه های مهم بعد از لیفت ابرو در آرایشگاه

بعد از لیفت ابرو به شما توصیه میشه که حداقل تا 1 روز بعد از انجام این کار، ابروها رو نشویید تا مواد کراتینی به خوبی جذب تارهای ابرو بشه. در ابتدای کار به دلیل استفاده از چسب ممکنه تارهای ابرو چسبیده به هم دیده شوند اما بعد از گذشت 2 روز و شستن ابروها، حالت لیفت شده ابروها به طور کامل مشخص میشه و تارهای ابرو کاملا به شکل تار به تار دیده خواهند شد.

بعد از انجام لیفت ابرو و گذشت 3 روز از آن شما هیچ محدودیتی در آرایش کردن، استخر رفتن، وضو گرفتن و ... نخواهید داشت. 

 

لیفت ابرو تارهای ابرو اسلایدر ابروهای پهن مرتب کردن ابرو ابروی پرپشت ابرو پر پشت ابرو ضخیم ابروهای پرپشت ابروی پهن ابروی زیبا ابرو پهن ابرو پرپشت ابروی اسپرت آرایشگاه آرایشگاه عروس بهترین آرایشگاه عروس آرایشگاه زنانه پهن کردن ابرو ابروهای ضخیم آرایشگاه شرق تهران لیفت ابروها آرایشگاه غرب تهران آرایشگاه شمال تهران آرایشگاه جنوب تهران آرایشگاه مرکز تهران بهترین آرایشگاه شمال تهران بهترین آرایشگاه جنوب تهران بهترین آرایشگاه شرق تهران بهترین آرایشگاه غرب تهران بهترین آرایشگاه زعفرانیه بهترین آرایشگاه تجریش بهترین آرایشگاه شهرری بهترین آرایشگاه سعادت آباد بهترین آرایشگاه پاسداران بهترین آرایشگاه پیروزی بهترین آرایشگاه جردن بهترین آرایشگاه صادقیه بهترین آرایشگاه الهیه بهترین آرایشگاه اقدسیه بهترین آرایشگاه جماران بهترین آرایشگاه دارآباد بهترین آرایشگاه سوهانک بهترین آرایشگاه دزاشیب بهترین آرایشگاه چیذر بهترین آرایشگاه ستارخان بهترین آرایشگاه شهرآرا بهترین آرایشگاه طرشت بهترین آرایشگاه اختیاریه بهترین آرایشگاه دیباجی بهترین آرایشگاه سیدخندان بهترین آرایشگاه ظفر بهترین آرایشگاه بلوار پروین بهترین آرایشگاه سراج بهترین آرایشگاه شمیران بهترین آرایشگاه شیان بهترین آرایشگاه باغ فیض بهترین آرایشگاه پونک بهترین آرایشگاه جنت آباد بهترین آرایشگاه حصارک بهترین آرایشگاه شهران بهترین آرایشگاه شهرزیبا بهترین آرایشگاه آپادانا بهترین آرایشگاه اندیشه بهترین آرایشگاه آرژانتین بهترین آرایشگاه شریعتی بهترین آرایشگاه سهروردی بهترین آرایشگاه بریانک بهترین آرایشگاه آزادی بهترین آرایشگاه امیریه بهترین آرایشگاه جمهوری بهترین آرایشگاه بهارستان بهترین آرایشگاه امامت بهترین آرایشگاه دماوند بهترین آرایشگاه شکوفه بهترین آرایشگاه ابوذر بهترین آرایشگاه اندرزگو بهترین آرایشگاه افسریه بهترین آرایشگاه رسالت بهترین آرایشگاه المپیک بهترین آرایشگاه چیتگر -لیفت ابرو در آرایشگاه -لیفت ابرو در آرایشگاه ابروهای پرپشت و پهن سالن زیبایی یا آرایشگاه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو