رنگ مو به روش کالر ملتینگ + عکس

رنگ مو به روش کالر ملتینگ + عکس


منبع: زیبامون

901

1398/4/21

14:05


برای آشنایی با رنگ مو به روش کالر ملتینگ و دیدن نمونه های زیبایی از این رنگ مو جذاب و جدید، حتما این بخش از زیبامون دات کام رو مشاهده کنید.

رنگ مو به روش کالر ملتینگ + عکس

این روزها روش ها و تکنیک های خیلی زیادی برای رنگ کردن موها ایجاد شده که هر کدام از این تکنیک ها زیبایی و جذابیت ویژه ای رو برای رنگ موها ایجاد میکنند و طرفداران مخصوص به خودش رو هم دارند. آمبره مو، بالیاژ، هایلایت و مش مو، کالر ملتینگ و ... جز تکنیک هایی هستند که این روزها برای رنگ کردن موها استفاده میشه.

برای آشنایی بیشتر با رنگ مو به روش کالر ملتینگ و دیدن چند نمونه از این مدل رنگ مو در ادامه با زیبامون همراه باشید.

 

رنگ مو به روش کالر ملتینگ (Color Melting) چگونه است؟

کالر ملتینگ یکی از تکنیک های جدید در رنگ مو هست که دو یا چند رنگ مختلف روی موها به شکل ذوب شده قرار می گیره به طوری که مرز بین رنگ های مختلف قابل تشخیص نیست و این رنگها از ریشه تا ساقه مو با رنگ اصلی موها ترکیب میشن و رنگ مویی منحصر به فرد و جذاب رو برای موها ایجاد میکنند.

 

کالر ملتینگ تیره

 

اگرچه در این رنگ مو از سایه های مختلف استفاده میشه اما باید این تکنیک به قدری حرفه ای انجام بشه که شروع و پایان یک رنگ مو اصلا مشخص نباشه و رنگ ها حالتی شبیه به ذوب شدن روی موها داشته باشند. این رنگ مو در نهایت باعث میشه تا اینطور به نظر برسه که رنگ موها طبیعی هست.

 

کالر ملتینگ چه تفاوتی با امبره و بالیاژ مو دارد؟

کالر ملتینگ یک تکنیک برای تکامل روش آمبره و بالیاژ موهاست. در آمبره و بالیاژ، رنگ مو در ریشه به یک رنگ بوده (معمولا تیره) و به تدریج رنگ موها روشن و روشن تر می شود اما در کالر ملتینگ سایه های مختلف رنگ مو به طور ذوب شده از ریشه تا انتهای مو قرار میگیره و رنگی طبیعی و زیبایی برای موها ایجاد میکنه. 

 

کالر ملتینگ با رنگ مو فانتزی

 

در روش آمبره کردن موها تفاوت رنگ مو ریشه و انتهای مو کاملا مشخص هست در بالیاژ هم این تفاوت رنگ وجود داره اما ظاهری ظریف تر و طبیعی تر پیدا کرده اما در کالر ملتینگ رنگ های مختلف به طور طبیعی در قسمت های مختلف مو ترکیب و حالت ذوب شده دارند و رنگ مویی متفاوت اما طبیعی رو برای موها ایجاد میکنه.

 

چگونه میتوان موها را به روش کالر ملتینگ رنگ کرد؟

این روش رنگ کردن موها کاملا حرفه ای هست و نیاز به مهارت و تخصص زیادی داره پس لازمه برای رنگ کردن مو به روش کالر ملتینگ حتما به یک سالن زیبایی یا آرایشگاه که کار رنگ کردن مو رو به طور حرفه ای انجام میدن مراجعه کنید و از متخصص رنگ مو بخواهید تا رنگ موهاتون رو به این روش انجام بده.

 

کالر ملتینگ شیک

 

در رنگ کردن موها به روش کالرملتینگ هیچ محدودیتی برای انتخاب رنگ مو ندارید و میتونید حتی از رنگهای فانتزی مثل آبی، سبز، صورتی، بنفش، شرابی یا رنگ های بلوند یا تیره و ... استفاده کنید و ظاهری زیبا و جذاب برای موهاتون به وجود بیارید.

 

رنگ مو کالر ملتینگ زیبا

 

 

مطالب پیشنهادی:

رنگ مو، اصطلاحات و تکنیک های رنگ کردن موها

رنگ مو 2019 جدید و شیک برای تیپ های امروزی

رنگ مو دودی زیتونی و بلوند دودی

رنگ مو نسکافه ای و کاراملی + عکس

کالر ملتینگ رنگ مو رنگ موی جدید رنگ موی زنانه رنگ مو زیبا رنگ مو جدید رنگ مو روشن آرایشگاه آرایشگاه عروس سالن زیبایی رنگ مو خاص رنگ مو زنانه سالن زیبایی حرفه ای آرایشگاه زنانه رنگ مو تابستانی رنگ مو پرطرفدار رنگ مو 2019 رنگ مو جذاب رنگ مو 98 آرایشگاه شرق تهران آرایشگاه غرب تهران آرایشگاه شمال تهران آرایشگاه جنوب تهران آرایشگاه مرکز تهران بهترین آرایشگاه الهیه بهترین آرایشگاه ازگل بهترین آرایشگاه باغ فیض بهترین آرایشگاه آپادانا بهترین آرایشگاه اکباتان بهترین آرایشگاه اندیشه بهترین آرایشگاه آرژانتین بهترین آرایشگاه بریانک بهترین آرایشگاه آزادی بهترین آرایشگاه امیریه بهترین آرایشگاه بهارستان بهترین آرایشگاه امامت بهترین آرایشگاه ابوذر بهترین آرایشگاه اندرزگو بهترین آرایشگاه المپیک رنگ کردن موها آمبره مو بالیاژ هایلایت و مش مو سالن زیبایی یا آرایشگاه رنگ مو اصطلاحات و تکنیک های رنگ کردن موها رنگ مو 2019 جدید و شیک برای تیپ های امروزی رنگ مو دودی زیتونی و بلوند دودی رنگ مو نسکافه ای و کاراملی عکس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو