عکس مدلینگ و بیوگرافی دیبا زاهدی + دلیل ازدواج نکردن و زندگی خصوصی

عکس مدلینگ و بیوگرافی دیبا زاهدی + دلیل ازدواج نکردن و زندگی خصوصی


منبع: نمکستان

1,504

1398/4/21

21:33


عکس های خانوادگی و مدلینگ دیبا زاهدی و همسرش + بیوگرافی دیبا زاهدی

دیبا زاهدی ، عکس دیبا زاهدی و همسرش ، بیوگرافی دیبا زاهدی ، ndfh chind

نمکستان : دیبا زاهدی متولد هفتم آذر ۱۳۶۸ در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته معماری از دانشگاه آزاد است. وی فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۹۲ با فیلم پنج ستاره آغاز کرد. این بازیگر در حال حاضر ۲۹ سال سن دارد و مجرد است. دیبا زاهدی در مورد شخصیت خود گفت : آنقدر در زندگی شخصی‌ام رویاپرداز هستم که اگر تخیلم قدرت داشت شاید یک مشت به من می‌ کوبید و از من می‌ خواست کمی آرام‌ تر در دنیای ذهنیاتم غرق شوم

بیوگرافی و عکس های دیبا زاهدی

خانواده دیبا زاهدی :

دیبا زاهدی از کودکی به بازیگری و این عرصه علاقه داشته اما به دلیل مخالفت خانواده اش کنکور ریاضی میدهد و در دانشگاه رشته معماری خواند.

همسر دیبا زاهدی : 

دیبا زاهدی در حال ازدواج نکرده و مجرد است.

عکس جدید و دیده نشده دیبا زاهدی

صفحه اینستاگرام دیبا زاهدی :

وی در اینستاگرام صفحه ای با آیدی dibazahedi دارد.

صفحه اینستاگرام دیبا زاهدی

سابقه فعالیت دیبا زاهدی :

دیبا زاهدی بازیگر جوان و خوب کشورمان از کودکی به حرفه بازیگری علاقه داشت و از سن ۸ سالگی در تئاتر دانش آموزی حضور داشت اما به دلیل مخالفت خانواده اش به طور جدی این حرفه را دنبال نکرد و در دانشگاه معماری خواند. این بازیگر برای دنبال علاقه اش دوره های مختلف بازیگری از جمله کلاس های استاد سمندریان ، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان را گذراند.

دیبا زاهدی در سال ۱۳۹۲ از طریق کلاس های استاد سمندریان به تهیه کننده فیلم سینمایی پنج ستاره امیر سمواتی معرفی شد و اولین فیلم سینمایی خود را بازی نمود. وی در اولین فیلم خود همبازی بازیگران مشهوری از جمله شهاب حسینی، سحر قریشی و شیرین بینا بود . این بازیگر در سال ۱۳۹۴ با ایفای نقش دختر پرویز پرستویی در فیلم بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا توانست بیشتر شناخته شود.

دیبا زاهدی درباره مشهور شدن خود گفت : میخواهم با رزومه قابل توجهی بتوانم مشهور شوم. وی در ادامه درباره کم کاری خودش اینطور گفت : پیشنهاد بازی زیاد داشته ام، هم سینما هم تلویزیون اما معیارهایی برای انتخاب نقش دارم که تا آن معیارهایی که برای خود تعریف کرده ام در کار نباشد آن را نمی پذیرم، حتی اگر بیکار بمانم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو