حمید گودرزی و همسر دومش در جشن حافظ(عکس)

منبع: ایران ناز

813

1398/4/22

05:02


حمید گودرزی و همسر دومش در جشن حافظ(عکس)

حمید گودرزی و همسر دومش در جشن حافظ(عکس)

 

به گزارش ایران ناز حمید گودرزی بازیگر کشورمان که اصالتی لرستانی دارد در جشن حافظ همراه با همسر دومش حاضر شد ! ترانه مژگان بازیگر و کارگردان ایرانی با انتشار تصویری از حمید گودرزی بازیگر جنجالی در صحفه شخصی اش از حضور وی به همراه همسر دومش در جشن حافظ خبر داده است

 

حمید گودرزی بازیگر و مجری جوان کشورمان به همراه همسر دومش در جشن حافظ امسال حضور یافته بود و به همین خاطر سوژه رسانه ها شده است.

 

حمید گودرزی و همسر دومش در جشن حافظ(عکس)

 

گفتنی است ترانه مژگان با انتشار تصویری در کنار حمید گودرزی و همسرش خبر از ازدواج این بازیگر داده بود. حمید گودرزی بعد از طلاق جنجالی از ماندانا دانشور که ۱۲ سال زندگی مشترک داشته اند سال قبل در برنامه من و شما خبر از ازدواج دوم خود داده اما تصویری از آن ها منتشر نشده بود.

 

حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون شب گذشته با همسر جدیدش در نوزدهمین جشن حافظ حضور یافت. گفتنی است ترانه مژگان بازیگر تلویزیون تصویری را از خود در کنار حمید گودرزی و همسرش در اینستاگرام منتشر کرد و بدین گونه از ازدواج مجدد حمید گودرزی خبر داد. او با انتشار عکس بالا نوشت: “با دوست و همکار گرامی جناب آقای حمید گودرزی و همسرشون

 

 

 

ازدواج اول حمید گودرزی با ماندانا دانشور بود.گودرزی در سال ۱۳۸۳ با ماندانا دانشور ازدواج کرد اما این ازدواج بعد از ۱۲ سال منجر به طلاق و جدایی شان شد .وی فرزندی از این ازدواج نداشت.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو