بازیگری که از «تسخیرشدگی» آمد؛ «مرد نامرئی» شناخته شد/ اولیور جکسون کوهن جایگزین جانی دپ

منبع: سینما پرس

152

1398/4/22

10:05


سینماپرس: اولیور جکسون کوهن به عنوان بازیگر نقش اصلی «مرد نامرئی» انتخاب شد.

اولیور جکسون کوهن

سینماپرس: اولیور جکسون کوهن به عنوان بازیگر نقش اصلی «مرد نامرئی» انتخاب شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، بازیگر فیلم «تسخیرشدگی: عمارت هیل» به گروه بازیگران پروژه جدید بلوم‌هاوس-یونیورسال پیکچرز پیوست و نقش اصلی را از آن خود کرد.

«مرد نامرئی» که با الهام از فیلم کلاسیکی با شخصیت هیولایی ساخته می‌شود نخستین بار در قالب فیلمی در سال ۱۹۳۳ ساخته شد و کلود رینس در نقش اصلی دیده شد.

این فیلم که اقتباسی جدید از رمان علمی-تخیلی اچ. جی. ولز است، درباره شیمی‌دانی است که موفق به کشف اسرار نامرئی شدن می‌شود و این خاصیت را در هنگام ترکیب کردن مواد مختلف پیدا می‌کند.

ابتدا جانی دپ با کمپانی یونیورسال قراردادی امضا کرد تا در نقش مرد نامرئی جلوی دوربین برود اما چندی پیش اعلام شد حضور او منتفی شده است.

تاکنون الیزابت ماس، آلدیس هوج، هریت دیر و استورم رید برای این پروژه انتخاب شده‌اند.

این فیلم قرار است در سیدنی استرالیا در اواخر همین ماه جلوی دوربین برود.

یونیورسال اعلام کرده است ۱۳ مارس روز اکران فیلم خواهد بود.

فیلمنامه این تریلر را لی وانِل می‌نویسد و خودش آن را کارگردانی می‌کند. وی که تهیه کننده اجرایی فیلم هم خواهد بود، کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی اجرایی تریلر علمی تخیلی «آپ‌گرید» را در سال ۲۰۱۸ انجام داد و نویسنده و تهیه کننده «توطئه‌آمیز: آخرین کلید» بود.

جکسون کوهن بازیگر نقش لوک کرین در سریال نتفلیکس با عنوان «تسخیرشدگی: عمارت هیل» بود که قرار است فصل دومش هم تهیه شود. وی بازیگر نقش جاناتان هارکر در سریال «دراکولا» در سال ۲۰۱۳ هم بود.

وی ۲۴ اکتبر ۱۹۸۶ به دنیا آمده و بازیگر و مدل انگلیسی است. از دیگر فیلم‌های معروف او می‌توان به فیلم‌های «سریع‌تر» و «کلاغ» اشاره کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو