علت انصراف گلزار از شرکت در جشن حافظ چه بود؟

منبع: کولاک

109

1398/4/22

10:27


مجله اینترنتی کولاک: انصراف گلزار از شرکت در جشن حافظ قبل از شروع این مراسم در نوع خود عجیب بود. بسیاری البته معتقدند گلزار به دلیل آنکه می دانست در این مراسم عادل فردوسی پور جایزه خواهد گرفت تصمیم به انصراف گرفت!

علت انصراف گلزار از شرکت در جشن حافظ

علت انصراف گلزار از شرکت در جشن حافظ

 

نوزدهمین جشن حافظ در شرایطی پنج‌شنبه برگزار شد که ساعاتی پیش از شروع آن محمدرضا گلزار چهره مطرح سینمای ایران و مجری مسابقه برنده باش از رقابت با عادل فردوسی‌پور، رضا رشیدپور، پژمان بازغی، رامبد جوان و… برای انتخاب بهترین چهره تلویزیونی انصراف داد.

در شبی که رقابت اصلی بر سر تندیس حافظ بار دیگر میان گلزار و فردوسی‌پور بود، گلزار به این مراسم نرفت. مراسم جشن حافظ در حالی برگزار شد که انتخاب بهترین چهره تلویزیونی به رأی مردم، مهمترین جایزه مراسم بود. مراسمی که بار دیگر دو قطبی فردوسی‌پور، گلزار در آن شکل گرفته بود.

درست مثل جشنواره رسانه‌ای جام جم سیما که در آن ماجرای جابه‌جایی آرا رخ داد. این بار، اما عادل فردوسی‌پور برای گرفتن تندیسش، با سرقت سیستماتیک آرا مواجه نشد و حسابی با حضورش سالن هیجان گرفت. البته گلزار قبل از شروع مراسم به هوادارانش گفته بود کار دارد و به دلایل شخصی در مراسم مزبور شرکت نمی‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو