نوروز ۹۸ با بهترین مراکز خرید وان و استانبول ترکیه

نوروز ۹۸ با بهترین مراکز خرید وان و استانبول ترکیه


621

1398/2/27

20:56


نوروز ۹۸ با بهترین مراکز خرید وان و استانبول ترکیه

بهترین مراکز خرید وان و استانبول ترکیه

نوروز ۹۸ نزدیک است و وان و استانیول ترکیه٬ هم چون تفلیس و دوبی٬ مقصد شماره یک گردشگری ایرانیان جهانگرد خواهد بود. مراکز خرید این ۲ شهر در روزگار دلار بالای ۱۰ هزار تومان٬ هم چنان قیمت های جذاب و کالاهای پر تخفیف را در اختیار ایرانیان قرار می دهد که پاسخ گوی سلایق لاکچری گردها تا گردشگران معمولی است.

گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران نگاهی دارد به مراکز خرید معروف ترکیه در شهر های وان٬ استانبول و آنتالیا.

اگر شما هم تجربه و دیدگاهی درباره مراکز خرید ترکیه دارید٬ نظرات و دیدگاه های خود را از طریق بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

با ترکیه گردی امروز ما همراه باشید.

حتما بخوانید: شکم گردی در بهترین رستوران های لوکس ترکیه

جهت اطلاع ترکیه گردهای نوروز ۹۸

نوروز ۹۸ از اول فروردین ساعت ۱:۲۸ دقیقه بامداد آغاز می شود. اگر مشتاق ترکیه گردی هستید٬ سفر خود را به روزهای پایانی اسفند ۹۷ موکول نکنید و از بلیط های هواپیمایی چارتر و هتل ها و مراکز اقامتی پر تخفیف تا هفته سوم اسفند استفاده کنید و رزرواسیون را به دقیقه ۹۰ نکشانید. در ترکیه گردی نوروز ۹۸ حتما موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • اگر قصد سفر انفرادی دارید٬ آن را به زمان دیگری موکول کنید تا بار ترافیکی ترکیه کم شود.
  • اگر قصد سفر گروهی زمینی دارید٬ مراکز اقامتی را پیش از سفر رزرو کنید.
  • اگر خواهان استفاده از رویداد های فرهنگی و هنری نوروز ایرانیان در فروردین ماه هستید٬ اینترنیشن را در نظر داشته باشید.

جهت اطلاع ترکیه گردهای نوروز ۹۸

  • اگر خواهان آشنایی با میزبان های مهمان نواز ترکیه هستید٬ ده ها هزار میزبان مهمان نواز رایگان در شهرهای ترکیه را در کوچ سرفینگ دنبال کنید.
  • بهترین مقصدهای گردشگری و پاساژ گردی و کافه و رستوران های ترکیه را در تریپ ادوایزر دنبال کنید.
  • اگر خواهان پیدا کردن همسفر در ترکیه هستید٬ از خدمات لونلی پلنت استفاده کنید.
  • سایت رسمی گردشگری ترکیه در این نشانی در دسترس شما است تا از ظرفیت های توریستی این کشور آشنا شوید.

بهترین مراکز خرید لاکچری ترکیه

  • اگر خواهان SPA‌ و لاکچری گردی در شهرهای ترکیه از استانبول و ازمیر گرفته تا آنکارا و وان و کوشی آداسی هستید٬ نظرات میلیون ها گردشگر ترکیه در TRIPADVISOR را فراموش نکنید.
  • بهترین مراکز خرید لاکچری ترکیه را می توان در هشتگ اینستاگرام مشاهده کرد.
  • روزانه هزاران عکس از مراکز خرید و تفریحی ترکیه در این هشتگ بین المللی ترکیه تگ می شود که ظرفیتی عالی برای آشنایی با مقصدهای گردشگری٬ تجاری٬ تفریحی٬ شکم گردی و کافه گردی این کشور است.

حتما بخوانید: گشتی در هتل های لوکس قونیه

مراکز خرید وان ترکیه

جشنواره خرید نوروزی ترکیه حتما در شهر وان برگزار می شود. شهر وان را باید پاتوق خرید ایرانیان در این کشور در سال های اخیر دانست. نزدیکی به ایران و سهولت در آمد و شد سبب شده تا در روزگار خروجی ۲۲۰ هزار تومانی (البته برای بار اول)٬ وان ترکیه٬ مقصد پر سود و جذاب برای عموم هموطنان در تعطیلات نوروزی باشد.

مراکز خرید وان ترکیه

این شهر٬ مراکز خرید بسیاری دارد که انواع و اقسام کالا از برند های معتبر با قیمت های مختلف در اختیار بازدید کننده قرارا می دهد و تعداد مرکز خرید به نسبت جمعیت٬ اولین چیزی است که در سفر به وان٬ شما را شگفت زده خواهد کرد.

فاصله وان تا مرز ایران٬ کم تر از شصت دقیقه است. لذا مسیر هوایی وجود ندارد و شما می توانید به صورت زمینی به این شهر سفر کنید. مرز رازی را در استان آذربایجان غربی در نظر داشته باشید که صد کیلومتری شهر وان است. از تهران به خوی رفته و خوی به وان نیز از تاکسی های ون استفاده کنید.

اتایوس سیلور یکی از مراکز مطرح ترکیه

یکی از مراکز مطرح این شهر٬ اتایوس سیلور  است. اطرافش٬ هتل و غذاخوری های بسیاری وجود دارد.

حتما بخوانید: گشتی در رستوران های لوکس آنتالیا

بسیاری از مراکز خرید و برند هایی که در استانبول و آنکارا٬‌ شعبه دارند٬ نمایندگی در وان داشته و اگر به قصد وان گردی به این کشور می روید٬ هم فال و هم تماشا. هزینه سفر به وان٬ از هزینه سفر به استانبول و آنتالیا که در نوزوز٬ استیج های طوفانی سلبریتی های ایرانی را تجربه می کنند٬ کم تر خواهد بود. این تجربه منحصر به فرد را در نظر داشته باشید. چون در نوروز٬ وقت زیادی برای وان گردی ندارید و حجم بازدید از این شهر توریستی و خرید ترکیه هم افزایش می یابد (مخصوصا در هفته اول فروردین ۹۸)٬ لذا برنامه ریزی دقیق را فراموش نکنید.

 بازار های قدیمی و بزرگ و محبوب وان ترکیه

یکی از بازار های قدیمی و بزرگ و محبوب وان ترکیه برای ایرانی ها٬ بازار سنتی وان است که تقاطع خیابان کاظم کارابکر و جمهوریت قرار دارد. اگر به دنبال برندهای  معتبر از نایک و آدایداس تا الی سی وای کی کی هستید٬ این دو خیابان را فراموش نکنید. تجربه ای لوکس و هیجان انگیز برای خریدهای پر تخفیف در شهر وان.

دومین مقصد خرید معروف شهر وان٬ مرکز خرید VAN VAM که به مرکز خرید «وی ای ان وی ای ام» بین ایرانی ها معروف است. وان وی ای ام٬ لوکس ترین و مجهز ترین مرکز خرید وان بوده و بعید است که به این شهر رفته و گذر شما به VAN VAM‌ نیفتد. این دو کلمه مخفف کلمه ترکی ALIS VERIS MERKEZIK است که به ترکی استانبولی به معنی مرکز خرید است.

تجربه ای منحصر به فرد در خرید را برایتان به ارمغان می آورد. مستطیلی بزرگ و سفید که معمولا ۱ ساعت از وقت شما را به خود اختصاص خواهد داد. البته تماشای برخی از ایرانیان که هر روز به این مقصد می آیند٬ جای تعجب ندارد.  ۵ طبقه بزرگ داشته و مثل پالادیوم زعفرانیه٬ فود کورت مجهزی دارد. البته مثل ایران مال٬ سینما و محل بازی نیز برای آن تعبیه شده است. همه روز از ساعت ۹ تا ۲۳ پذیرای بازدید پاساژ گردهای وان است. گردش در وان وام را در نظر داشته باشید.

سایت و آدرس مرکز خرید وان ای وی ام

سایت این مرکز خرید را در این نشانی تماشا کنید. آدرس این مرکز خرید همان طور که اشاره شد در بلوار جمهوری قرار دارد. منطقه ایپیکیولو در محله سرحت شماره ۱۴۷. آدرس به زبان ترکی نیز به شرح زیر است:

No:147, Cumhuriyet Bulvarı ,Serhat Mahallesi, 65100 İpekyolu/Van, Turkey

چرا مرکز خرید وان ای وی ام؟

بزرگ ترین و هم چنین مجهز ترین مرکز خرید شهر وان بوده و بیش از ۱۰۰ برند در آن جا دارای نمایندگی رسمی هستند. قیمت های مناسب و انواع و اقسام فرصت های شکم گردی و تفریحی به خصوص سینما هفت بعدی سبب شده  تا ایرانیان ترکیه گرد در نوروز٬ این منطقه را زیر نظر داشته باشند.

چرا مرکز خرید وان ای وی ام

این مرکز خرید در پنج طبقه به وسعت سی هزار متر مربع٬ انتخاب ایده آلی برای کسانی است که فرصت کافی برای خرید ندارند و قصد دارند تا کلکسیونی از برند ها را در یک مکان در اختیار داشته باشند. گاها ۶ ساعت گشت و خرید در این منطقه٬ کافی نیست و این را احتمالا از بازدید کنندگان مشکل پسند ایرانی٬ متوجه خواهید شد.

در وان ای وی ام٬ شاهد پوشاک آقایان٬ بانوان٬ محصولات فناوری اطلاعات٬ هایپرمارکت و انواع و اقسام رستوران و کافه و کتابفروشی و ایستگاه های بازی کودکان و نوجوانان هستیم. سال ۲۰۱۵ میلادی افتتاح شد و پاتوق شماره یک وان گرد های ایرانی در ایام تعطیل.

در بخش پوشاک بانوان٬ طبق اطلاعاتی که در سایت آن در فوریه ۲۰۱۹ میلادی منتشر شده است٬ بیش از ۲۰ برند قرار دارد. برند کالینز (COLIN’S) ٬ کوتون (KOTON) و ال سی وایکیکی (LC.WAIKIKI) در طبقه اول و برند پنتی (PENTI) و دی فکتو (DEFACTO) و یو اس پولو (US. POLO) در طبقه همکف در دسترس بانوان شیک پوش است. فروشگاه های عرضه پوشاک بانوان که معمولا با کالکشن های بهاره خانه های مد مطرح اروپا و ترکیه همراه می شود را مستقیما در این لینک مشاهده کنید.

اگر به دنبال خرید پوشاک مردانه در VAN AVM هستید٬ بیش از  بیست و پنج فروشگاه عرضه کننده لباس مردانه در دسترس شما است. برای آقایانی که قصد دارند تا دید و بازدید های نوروز ۹۸ را از هفته دوم آغاز کنند٬ انتخاب های ارزان و خوبی در این مرکز در طبقه  همکف و طبقه اول در اختیارشان است.

برند هایی چون کالینز٬ یو اس پولو٬ سوآری٬ هامل و ال سی وایکیکی در طبقه اول و برند هایی  چون پیرکاردین فرانسه ٬ کوتون و دی فکتو در طبقه همفک ارائه دهنده پوشاک مردانه است. در این URL‌ می توانید اطلاعات برندهای عرضه کننده پوشاک مردانه به همراه قیمت و مشخصات در سال ۲۰۱۹ را دریافت کنید. ارتباط با فروشنده جهت بررسی سایز و آشنایی با تخفیف های فصلی٬ از جمله  مواردی است که ورود به سایت این مرکز خرید٬ برایتان به ارمغان می آورد.

 برند معتبر کقش در مرکز وان ای وی ام

اگر برای دختر بچه ها و پسر بچه ها و نوازدان٬ قصد خرید نوروزی دارید٬ باید به طبقه دوم بروید. برند هایی چون ال سی وایکیکی٬ ای بیک (EBEBEK)٬ کارتال یوواسی (KARTAL YUASI) و تویزشاپ (TOYZZSHOP) و تورو انترتینمنت (TORO ENTERTAINMENT) در طبقه دوم قرار دارد. شش مغازه عرضه کننده لوازم کودکان است. فروشگاه های بزرگ که محبوب مادران به خصوص خاله ها و عمه ها برای خرید نوروزی اعضای خانواده و آشنایان است.

برای خرید کفش٬ شما باید به طبقه منفی ۲ طبقه همکف و طبقه  اول بروید. چندین برند معتبر کقش در مرکز وان ای وی ام در دسترس است که از آن جمله می توان به ADIDAS, HUMMEL, DEICHMANN, GREYDER و DERIMOD‌ اشاره کرد. جزییات جدید ترین کالکشن کفش های بهاره و تابستانی این مرکز خرید را می توانید با جزییات کامل در این لینک دنبال کنید.

 مراکز معتبر خرید لوازم آرایش در ترکیه

اگر به دنبال لوازم آرایش لوکس در ترکیه هستید٬ حتما از مراکز معتبر تهیه کنید با ۲ شرط:

  • مشخصات ظاهری پشت جعبه و روی محصول آرایشی و بهداشتی با مشخصات فنی سایت برند٬ تطبیق شود.
  • به تاریخ مصرف به خوبی دقت کنید. اگر ترکی بلد نیستید و اطلاعات به زبان انگلیسی نیست٬‌ حتما از مسئول مربوطه سوال کنید. از خرید محصولات آرایشی از دستفروشان ترکی جدا خودداری کنید. حتی برای کادو و هدیه نیز از این محصولات خرید نکنید.

در این فروشگاه بزرگ٬ در همه طبقات٬ شاهد فروشگاه های عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی هستیم. از فلوار و ایوروشه که در طبقه همکف است تا گراتیس در  طبقه اول. کلکسیونی از محصولات آرایشی ترکی و اروپایی را می توان در وان ای وی ام یافت.

عاشقان ساعت و جوهرات و اکسسوری های خوش تراش ترک٬ به  طبقه  همکف بروند که چند فروشگاه٬ محصولات روز جهان را عرضه می کند.

اگر سفر زمینی را تجربه می کنید یا سفر هوایی را به صورت گروهی انجام داده اید و مشکل اضافه بار ندارید٬ خرید لوازم خانگی در این شهر٬ محبوب برخی از ایرانیان ترکیه  گرد در نوروز می شود. بهترین برند های لوازم خانگی ترکیه در این شهر است. از برناردو (bernardo) و انگلیش هوم (ENGLISH HOE) تا کاراکا (KARACA) و وایت اند بیگ (WHITE & BIG) که در  طبقه  دوم مستقر هستند.

غذا فروشی های ترکی و اروپایی و آسیایی

در طبقه دوم و سوم این مرکز خرید٬ شاهد غذا فروشی های ترکی و اروپایی و آسیایی هستیم که برندهای مختلفی را شامل می شود. از برگر کینگ آمریکایی تا مادو و دونرجی و کوفته رامیز. چند کافه شیک و مدرن با نوشیدنی های خوشمزه و کیک و شیرینی های متنوع٬ در طبقه همکف تا طبقه دوم در دسترس است. کافه  GLORIA JEAN’S با شعب مختلف در سراسر جهان٬ در این مرکز خرید یک شعبه  دارد که همیشه شلوغ است. این را از هشتگ آن در اینستاگرام متوجه می شوید.

مرکز خرید ترکیه

این مرکز خرید بزرگ٬‌ دارای مسجد٬ سرویس بهداشتی٬ اتاق کودک٬ تراس٬ پارکینگ٬ صندلی های چرخ دار  رایگان و راهنمای بازدید کنندگان است.

از دیگر مراکز خرید محبوب ترکیه باید به TURKAZ AVAM اشاره کرد که شاپینگ سنتر بزرگ و ۲۴ ساعته بوده و در مرکز شهر قرار دارد. برای خرید سوغات ترکیه و بسیاری از محصولات خوردنی و پوشیدنی٬ گزینه خوب و به نسبت ارزانی است.

مرکز خرید AYDIN PERIHAM از شاپینگ سنتر های معروف این شهر محسوب می شود که از هر کسی در وان٬ سراغش را بگیرید٬ شما را راهنمایی می کند. البته بهتر است خود را به گوگل مپ مجهز کنید. دو رستوران معروف اطرافش هم تامارا و بیرکوک نام دارد. نظرات تریپ ادوایزری ها را اینجا دنبال کنید.

از دیگر شاپینگ سنتر های مطرح شهر وان٬ باید به آتایوس سیلور یا ATAYOS SILVER اشاره کرد. مملو از فروشگاه ها و برندهای شرقی و غربی که برخی از باقلوا فروشی های معروف شهر نیز در کنارش قرار دارد. نظرات مشتریان قبلی این مرکز خرید را در تریپ ادوایزر مشاهده کنید.

بهترین مراکز خرید استانبول

اگر در نوروز ۹۸ یا تابستان ۹۸ قصد استانبول گردی به منظور خرید دارید٬ مراکز خرید زیر را در نظر داشته باشید.

مرکز خرید ایستینه پارک

مرکز ISTINYE PARK در منطقه  ساریر استانبول قرار دارد.  در محله پینار و نزدیک  خیابان کتر شماره  ۷۳. از مراکز فعال این شهر  توریستی بوده  و از  ۹ تا ۲۴ شب پذیرای بازدید پاساژ گردهای این شهر است برای کسب اطلاعات بیش تر به سایت  اینترنتی آن رجوع کنید. ۱۱ سال پیش افتتاح شد و ۴ طبقه دارد. یکی از مراکز خرید بزرگ شهر  که در زمینی  به مساحت هشتاد و هشت هزار متر مربع ساخته شد و یکی از لوکس ترین مراکز خرید استانبول محسوب می شود.

اینستاگرام مرکز خرید INSTINYE PARK

(اینستاگرام مرکز خرید INSTINYE PARK)

اگر به شمال استانبول بروید٬ ایستینه پارک٬ مقصد لاکچری گرد های شهر است. از شنل  و گوچی تا H&M سوئدی ها را در ایستینه پارک جویا می شوید. سقف شیشه ای آن٬ شما را در جشنواره ای از غول های برندینگ مد و لباس جهان۲ غرق می کند.

استانبول مال

استانبول مال٬ مثل دوبی مال٬ یکی از  محبوب ترین مراکز خرید نزد ایرانی ها در کشورهای همسایه محسوب می شود. این مال بزرگ٬ در منطقه باشاک شهر٬ بلوار سلیمان دمیرل قرار داشته و تا ساعت ۲۳ باز است. برای آشنایی با قسمت ها و برند هایی که در این مجموعه ارائه می شود به سایت استانبول مال مراجعه فرمایید. استانبول مال٬ حدود صد و شصت هزار متر مربع وسعت داشته و مجموعه ای مدرن و مجهز با با ده ها برند معتبر ترک و جهانی و سیصد و شصت فروشگاه است.

اینستاگرام مرکز خرید مال استانبول

(اینستاگرام مال استانبول را در این نشانی دنبال کنید)

از ویکتوریا سکرت و ال سی وایکیکی گرفته  تا شانل و دیور و گوچی٬ می توان در استانبول مال مشاهده کرد. بزرگ ترین شعبه برند ویکتوریا سکرت در ISTANBUL MAL قرار دارد و کلکسیونی از رستوران ها و کافه های معروف نیز در آن مستقر می باشد. برترین شهربازی سرپوشیده ترکیه نیز در استانبول مال در دسترس کودکان و نوجوانان است.

فروم استانبول

مرکز خرید FORUM ISTANBUL

برای خیلی از هموطنان٬ مرکز خرید FORUM ISTANBUL را باید یکی از مقصدهای  هیجان انگیز خرید و شکم گردی دانست. جایی در منطقه بایرام پاشا که از پاتوق های استانبول گردی هموطنان بوده و در خیابان پاشا قرار دارد. از مراکز لوکس و گران شهر که با ۲ برابر وسعت نسبت به استانبول مال٬ راحت یک نصف روز شما به گشت و گذار صرف می شود. از  ZARA و MANGO تا IKEA و H&M و NIKE و برندهای مطرح  اکسسوری و طلا و جواهرات٬ در استانبول مال در دسترس است.

بزرگ ترین آکواریوم ترکیه نیز در فروم استانبول است. مثل آکواریوم بزرگ بارسلون٬ شما را در یک تونل مجهز به ریل٬ به دنیای زیر  آب می برد. پیست اسکی مثل دوبی مال امارات دارد و خلاصه٬ فرصت خوبی برای گشت و گذار را در اختیار  ترکیه گرد ها قرار می دهد.

جواهیر

مرکز خرید CEVAHIR MALL ISTANBUL در خیابان بیوکدره منطقه شیشلی واقع شده است. برای آشنایی با خدمات و امکاناتش به سایت مرکز خرید جواهیر در این نشانی رجوع کنید. ۱۴  سال پیش افتتاح شد و یکی از مراکز بزرگ خرید جهان محسوب می شود. برای علاقمندان به گشت و گذار در اطراف میدان تکسیم و خیابان استقلال٬ این مرکز خرید یک گزینه فوق العاده محسوب می شود. ۵۰۰ فروشگاه در ۶ طبقه٬ جشنواره دائمی برندهای مطرح  لباس  و پوشاک و خوردنی و لوازم خانگی و بازی را به ارمغان آورده  است. از آدیداس تا زارا و از بنتون تا آلدو.

مرکز خرید زورلو سنتر

مرکز خرید زورلو سنتر

اگر به استانبول رفتید٬ بازدید از ZORLU CENTER را فراموش نکنید. مرکزی در خیابان کورو محله لوازیم استانبول که تا  ساعت ۲۳ پذیرای بازدید علاقمندان است. همه خدمات و امکانات و برند هایی که در این فروشگاه عظیم قرار دارد را در سایت آن دنبال کنید. بیش از دویست و چهل فروشگاه در پنج طبقه مجلل٬ مقصد هوشمندانه ای برای خرید و پاساژ گردی در این شهر توریستی به نظر می رسد. لوکس ترین برند های پوشاک مردانه و زنانه و لوازم آرایش٬ در زورلو سنتر است که فاصله کمی تا میدان تکسیم دارد.

مرکز آکوا فلوریا

مرکز خرید آکوا فلوریا

مرکز ACUQA FLORYA در خیابان هالکالی محله سنلیکوی استانبول است. استانبول گردهای تریپ ادوایزر این مقصد خرید شهر  را توصیه  کرده اند. مثل مجتمع کوروش تهران٬ مجموعه خرید و سینما است. سطح قیمت های متوسط به گران است و البته فاصله زیادی با میدان تکسیم دارد. بزرگ ترین آکواریوم مصنوعی این  کشور نیز در آکوا  فلوریا قرار دارد.

مرکز خرید سیتیز نیشتانتاشی

مرکز خرید سیتیز نیشتانتاشی

مرکز CITY’S NISTANTASI در خیابان تشویکیه قرار دارد. مرکزی لوکس و نسبتا گران که برای  آشنایی با برند هایی که در این مجموعه عرضه شده است به سایت اینترنتی آن رجوع کنید. منطقه شیشلی را باید از مقصدهای لاکچری گردهای شهر خطاب کرد. اگر عاشق سواروسکی و تامی هایلفیگر و کلوین کلاین هستید٬ جایی بهتر از سیتی نیشتانتاسی پیدا نخواهید کرد.

همراهان گرامی

از شما می خواهیم تا اگر از این مراکز خرید بزرگ و مطرح وان و استانبول٬ استفاده کرده اید و تجریه خرید دارید٬ نظرات و دیدگاه های خود را درباره سطح قیمت و برندها و سهولت در دسترسی به آن٬ از طریق بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو