مدل های مختلف کاشت ناخن + عکس

مدل های مختلف کاشت ناخن + عکس


منبع: زیبامون

1,969

1398/4/31

20:43


کاشت ناخن یکی از روش های ساده و پرطرفدار برای داشتن ناخن ها بلند، یک شکل و مستحکم هست. برای آشنایی با مدل های مختلف کاشت ناخن از نظر شکل و اندازه حتما این بخش از زیبامون دات کام رو مشاهده کنید.

مدل های مختلف کاشت ناخن + عکس

همه خانوم ها دوست دارند ناخن هایی یک شکل و زیبا داشته باشند اما گاهی نگه داری از ناخن های طبیعی کمی سخت بوده و یا اینکه ناخن های طبیعی استحکام کافی رو ندارند و شکننده هستند. در این مواقع بهترین کار این هست که به سراغ کاشت ناخن بروید و از داشتن ناخن های بلند، یک شکل و یک اندازه که مقاومت و استحکام خیلی خوبی هم دارند، لذت ببرید.

برای آشنایی با شکل های مختلف کاشت ناخن بهتون پیشنهاد میکنیم حتما این بخش از زیبامون دات کام رو تا انتها ببینید و بعد متناسب با سلیقه خودتون یکی از بهترین مدل های کاشت ناخن رو برای زیباتر شدن ناخن هاتون استفاده کنید.

 

مدل کاشت ناخن گرد

این مدل کاشت ناخن یکی از مدل های ساده ای هست که ظاهر خیلی طبیعی و زیبایی رو برای ناخن ها ایجاد میکنه و هم میشه این مدل رو به شکل کوتاه و هم به شکل بلند بر روی ناخن ها استفاده کرد. همونطور که از اسم این مدل کاشت ناخن مشخص هست، ناخن ها کاملا شکل گرد دارند و به شکل و ظاهر طبیعی ناخن ها بسیار شبیه هستند.

طراحی ناخن برای ناخن های گرد

 

مدل کاشت ناخن گرد

 

مدل کاشت ناخن مربعی

مدل ناخن مربعی هم یکی دیگه از مدل هایی هست که شکل و ظاهر کاملا طبیعی برای ناخن ها ایجاد میکنه و برای خانوم هایی که دوست دارند ناخن هاشون یک شکل و با ظاهر طبیعی باشه گزینه مناسبی خواهد بود. در این مدل از کاشت ناخن، از پایین تا بالای ناخن به یک اندازه بوده و قسمت بالایی ناخن کاملا صاف و یکدست خواهد بود.

طراحی ناخن شیک برای ناخن های مربعی

 

مدل کاشت ناخن مربعی

 

مدل کاشت ناخن بالرین یا گلدونی

این مدل کاشت ناخن ترکیبی از مدل گرد و مربعی هست. یعنی کناره های ناخن نسبت به مدل مربعی کمی باریکتر بوده و قسمت بالایی ناخن حالت صاف دارد. این مدل از کاشت ناخن به عنوان یک امضا برای کایلی جنر شناخته شده است. این مدل کاشت ناخن علاوه بر بالرین (Ballerina) به نام کافین (coffin) هم معروف هست و دلیل این نام گذاری شکل ظاهری این مدل ناخن هست که شبیه به تابوت و کفش بالرین ها هست.

 

مدل کاشت ناخن بالرین

 

مدل ناخن بیضی شکل

در این مدل، ناخن ها از کناره ها باریک می شوند و قسمت بالایی ناخن حالت بیضی شکل و گرد پیدا میکنه. این مدل از کاشت ناخن رو هم میتونید به شکل کوتاه و هم به شکل بلند انتخاب کنید.

 

مدل ناخن بیضی شکل

 

مدل ناخن بادامی شکل

مدل ناخن بادامی شباهت خیلی زیادی به مدل ناخن بیضی شکل داره اما قسمت مرکزی ناخن کمی برجسته تر خواهد بود و نوک ناخن هم بیضی شکل هست و ناخنها شکل و ظاهری شبیه به بادام خواهند داشت. طراحی ناخن شیک برای ناخن های مربعی

 

مدل ناخن بادامی شکل

 

مدل ناخن نوک تیز

ناخن ها نوک تیز ظاهری فانتزی و نمایشی دارند. مدل کاشت ناخن نوک تیز شباهت زیادی به مدل ناخن بادامی داره با این تفاوت که در این مدل از کاشت ناخن، نوک ناخن ها کاملا تیز بوده و قسمت پایینی ناخن گرد و پهن هست.  کاشت ناخن نوک تیز و طراحی آن + عکس

 

مدل ناخن نوک تیز

 

مدل کاشت ناخن ماتیکی

این مدل از کاشت ناخن از شکل و ظاهر رژلب یا ماتیک ایده گرفته است و همونطور که در تصویر مشخص هست قسمت بالایی ناخن حالت زاویه دار داره و به طور کلی شبیه به ماتیک هست.

 

مدل کاشت ناخن ماتیکی

 

مدل کاشت ناخن زاویه دار

مدل ناخن زاویه دار یکی از مدل های جدید برای کاشت ناخن هست که ظاهری کاملا متفاوت و خاصی رو برای ناخن ها ایجاد میکنه. در این مدل، ناخن ها بعد از مواد گذاری، به شکلی سوهان کشی می شوند که در مرکز ناخن یک خط برجسته ایجاد میشه و حالت زاویه دار زیبا و خاصی برای لبه های ناخن ایجاد خواهد شد و یا اینکه از تیپ های زاویه دار برای کاشت ناخن استفاده میکنند.

 

مدل کاشت ناخن زاویه دار

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو