جیمز باند بعدی یک زن سیاه پوست خواهد بود!

منبع: بلاکس آپ

153

1398/4/31

20:47


جیمز باند بعدی یک زن سیاه پوست خواهد بود!

طبق اخباری که به تازگی منتشر شده، نقش شخصیت جیمز باند را بعد از دنیل کریگ (Daniel Craig) یک زن سیاه پوست ایفا خواهد کرد. در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

از مدتی پیش که مشخص شد دیگر دنیل کریگ از بازی در نقش شخصیت جیمز باند خسته شده و قصد ندارد بعد از فیلم James Bond 25 (جیمز باند ۲۵) در فیلم دیگری از مجموعه پرطرفدار جیمز باند به ایفای نقش بپردازد، اخبار و شایعات زیادی در رابطه با اینکه چه کسی قرار است جیمز باند بعدی سینما باشد، منتشر شده است. حال نیز در جدیدترین اخبار گفته شده که لاشا لینچ (Lashana Lynch) که بازی او را در فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) دیده بودیم، قرار است بعد از کریگ ایفای نقش شخصیت جیمز باند را برعهده داشته باشد. به این ترتیب لینچ اولین جیمز باند سیاه پوست و از طرفی دیگر اولین زنی است که این نقش را برعهده خواهد داشت. همچنین گفته شده که لاشا لینچ قرار است در فیلم James Bond 25 نیز ایفای نقش داشته باشد و در این فیلم مورد انتظار کریگ او را به عنوان جیمز باند بعدی انتخاب می کند.

از چند ماه گذشته بازار اخبار مربوط به جیمز باند جدید بسیار داغ است و هر از چندگاهی یک نفر معرفی می شود که باید گفت هنوز هیچ کدام به صورت رسمی تایید نشده اند. اوایل گفته می شد که تام هاردی قرار است جیمز باند بعدی باشد و بعد از آن نیز گفته شده که ادریس آلبا بازیگر مرد سیاه پوست، برای ایفای این نقش انتخاب شده که این خبر با واکنش تند طرفداران این سری روبرو شد. اما حال بنظر می رسد که لاشا لینچ شانس بیشتری دارد و به احتمال زیاد او جیمز باند بعدی خواهد بود.

چند روز پیش نیز خبری منتشر شد که در آن گفته شده بود که کریستوف والتز برای بازی در نقش بلوفلد به این فیلم سینمایی بازگشته است. این بازیگر برنده اسکار سابقه بازی در نسخه 2015 این فیلم به نام «اسپکتر» را دارد و در ادامه نقش خود به عنوان یک تبهکار بزرگ در این فیلم بازی خواهد کرد. دنیل کریگ، رامی ملک، لیا سدو، نائومی هریس، جفری رایت، رالف فاینز، بن ویشاو، روری کینیار، آنا د آرماس، دیوید دنسیک، لاشانا لینچ، بیلی مگنوسن و دالی بن صلاح، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت جدید فیلم James Bond حضور دارند. فیلم James Bond 25 قرار است در تاریخ 8 آوریل 2020 (20 فروردین 1399) اکران شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو