مدگردی با ویکتوریا بکهام ؛ همسر شیک پوش دیوید بکهام

مدگردی با ویکتوریا بکهام ؛ همسر شیک پوش دیوید بکهام


345

1398/2/27

20:56


مدگردی با ویکتوریا بکهام ؛ همسر شیک پوش دیوید بکهام

ویکتوریا بکهام ٬ همسر خوش پوش دیوید بکهام ٬ ستاره سابق منچستر و رئال مادرید٬ امروزه یکی از فشن آیکون ها و طراحان مد برتر لندن است. ۲۴ میلیون فالور در اینستاگرام و درآمد میلیونی از دنیای فشن نشان می دهد که او را باید کوکوشانل خوش سلیقه انگلیسی ها لقب داد. ستاره سابق اسپایس گرلز٬ امروزه یک از اینفلوئنسرهای دنیای مد بوده که در گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران٬ نگاهی داریم به کلکسیون طلا و جواهرات و اکسسوری و لباس های مجلسی و کژوال ویکتوریا بکهام در ۵ سال اخیر.

اگر شما هم درباره استایل ویکتوریا بکهام ٬ نظر و دیدگاهی دارید از طریق بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: خانواده خوش پوش دیوید بکهام

ویکتوریا بکهام٬ همسر خوش پوش دیوید بکهام

از ویکتوریا بکهام آموختیم

  • ویکتوریا بکهام برای همه ۴ فرزند خوش تیپ خودش٬ نام تجاری اختصاصی ثبت کرده است تا در آینده این فرزاندن بتوانند از طریق نام ثبت شده خود٬ کسب و کار خاندان بکهام را ادامه دهند.
  • ۴ فرزند از ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۱ میلادی به دنیا آورده است و هم چنان استایلی شبیه فرشتگان ویکتوریا سکرت دارد.
  • راز شادابی و شفافیت پوست ویکتوریا بکهام ٬ ورزش مستمر و نوشیدن آب کافی و استفاده از ضد آفتاب است.
  • ۱۳ سپتامبر ۲۰۰۱ میلادی کتاب LEARNING TO FLY  را منتشر کرد و سپس کتاب  دوم به نام THAT EXTRA HALF AN INCH که سال  ۲۰۰۶ منتشر شد و راهنمای فشن بود. بیش از نیم میلیون نسخه از کتاب فروش رفته است. متاسفانه درباره این فشن آیکون انگلیسی ها٬ کتابی به زبان فارسی منتشر  نشده است. این نشان می دهد که فشن بلاگرها باید در حوزه نشر٬ فعال شده و با انتشار کتاب چاپی و الکترونیکی٬ مخاطبان خود را افزایش دهند.
  • بروکلین در سال ۱۹۹۹ میلادی متولد شد. رومئو در سال ۲۰۰۲ و کروز در سال ۲۰۰۵ و دخترشان سون که از وی به عنوان دوست دختر آینده پسر کیت میدلتون (ملکه مد جهان ) یاد می برند٬ در جولای ۲۰۱۱ متولد شد. نگهداشتن استایل به مدت ۱۸ سال با وجود تولد ۴ فرزند٬ خود نشان دهنده اهمیت رژیم غذایی و ورزش صحیح است.

بررسی DNA کسب و کار خاندان بکهام

  • ویکتوریا بکهام و همسرش٬ راه کسب و کار در عرصه تبلیغات و فشن را در قرن بیست و یکم به خوبی می دانند که اکنون بیش از نیم میلیارد دلار ثروت دارند. بررسی DNA کسب و کار خاندان بکهام مثل فهم الفبای کسب و کار موفق مدونا (ملکه پاپ)٬ پیشنهادی هیجان انگیز برای محققان رشته های کسب و کار و فشن و تبلیغات است.
  • این اینفلوئنسر دنیای مد٬ به خوبی راه و رسم درامد زایی از طریق فضای مجازی را می داند. سبک و سیاق پست گذاشتن اینستاگرامی وی را بررسی کنید.
  • او را باید استاد ترکیب رنگ های شاد و کلاسیک دانست. پالتویی شطرنجی را با شلوار قرمز روشن و پیراهن سفید دکمه دار که در عکس زیر مشاهده میکنید٬ بخشی از نبوغ او در طراحی استایل نسل جدید را به نمایش می گذارد.

ویکتوریا بکهام اکثرا سرتا پا یک رنگ می پوشد

  • ویکتوریا بکهام اکثرا سرتا پا یک رنگ می پوشد که تناسب خوبی با قد کوتاه وی دارد.
  • او علاقه زیادی به پوشش های مردانه دارد. تناسب رنگ را به خوبی می داند و ارزش و قدرت انرژی رنگ را در طراحی استایل می فهمد.
  • ویکتوریا بکهام همیشه اعتقاد دارد که بانوان مشکل پسند٬ نباید قدرت اکسسوری را دست کم بگیرند.

ویکتوریا بکهام علاقه زیادی به پوشش های مردانه دارد

  • ویکتوریا بکهام تناسب و تعادل و توزان را در طراحی لباس٬ به طرز شگفت انگیزی رعایت می کند. کالکشن های ۲۰۱۷ به بعد او را بررسی کنید.
  • او همیشه بین راحتی و شیک پوشی٬ تعادل هوشمندانه برقرار می کند. آن را در مد گردی زیر مشاهده کنید.

مد گردی با ویکتوریا بکهام

مد گردی با ویکتوریا بکهام

(ویکتوریا بکهام در این تیپ کت و شلوار مجلسی سفید رنگ٬ محصولی از برند خود را به نمایش گذاشته  است و در مراسم PEOPLE’S CHOICE AWARD شرکت کرد. کفش مشکی رنگ نیز از برند VICTORIA BECKHAM انتخاب شده است که استایلی زیبا را در نوامبر ۲۰۱۸ در کالیفرنیا به نمایش می گذارد)

ویکتوریا بکهام در مراسم هفته مد پاریس

( ویکتوریا بکهام در این عکس٬ در مراسم هفته مد پاریس شرکت کرده  است و بلوز یقه  لاک پشتی صورتی رنگ از برند خودش را بر تن دارد که با شلوار زرد رنگ بدون کمربند از برند خودش همراه شده است. فشن ویک پاریس در ۲۶ سپتامبر  ۲۰۱۸ میلادی برگزار  شده بود که او از مهمانان همیشگی اش محسوب می شود)

گزینه ای الهام بخش برای استایل های شیک بانوان مشکل پسند

(در این عکس٬ او در هفته مد لباس مردان برند DIOR  در حاشیه  مراسم هفته مد پاریس مشاهده می کنیم که استایلی مربوط به جون ۲۰۱۸ میلادی را به نمایش گذاشته است. شلوار پاچه گشاد قرمز رنگ  او مثل بلوز آبی رنگ از برند خودش هست که تناسب رنگ جذابی  دارد و گزینه ای الهام بخش برای استایل های شیک بانوان مشکل  پسند در استایل های  بهاره محسوب  می شود)

ویکتوریا بکهام در این عکس٬‌ در کنار همسر خوش تیپ اش

( ویکتوریا بکهام در این عکس٬‌ در کنار همسر خوش تیپ اش نشان داده شده که با هم در مراسم عروسی پرنس هری و مگان مارکل٬ عروس جدید ملکه انگلیس  در سال ۲۰۱۸ میلادی٬ شرکت کردند. لباس خوش طرح و رنگ ویکتوریا در این عکس٬ از برند خودش و کفش رو باز جلو بسته او نیز از برند BAELNCIAGA است. برند بالنسیاگا٬ برندی لاکچری از اسپانیا بوده که در سال ۱۹۱۹ میلادی  تاسیس شد و تولید کننده پوشاک مردانه وزنانه است. محصولات جدید این برند را در اینستاگرامش دنبال کنید)

ویکتوریا بکهام در مراسم EVA LONGORIA’S HOLLYWOOD

( ویکتوریا بکهام در این طرح٬ دامن بلند سفید رنگ از  برند خودش را با پیراهن دکمه  دار همرنگ در مراسم EVA  LONGORIA’S HOLLYWOOD در آپریل  ۲۰۱۸ میلادی بر تن کرد. انتخاب رنگ کفش پاشنه بلند٬ باعث شده تا تمرکز دید بیننده از روی این استایل مونوکروم سفید به سمت کفش هدایت شود)

ویکتوریا بکهام درکالکشن لباس های پاییزی

( ویکتوریا بکهام در این عکس٬ از کالکشن لباس های پاییزی٬ تیپ مونوکروم مشکی را به نمایش گذاشته است که که لباسی یقه اسکی با شلوار مشکی بلند بوده و او در مراسم فوریه ۲۰۱۸ میلادی در هفته مد نیویورک آن را بر تن کرد)

 کفش پاشنه بلند آبی رو باز از برند VICTORIA BECKHAM

(در این طرح٬ شاهد کفش پاشنه بلند آبی رو باز از برند VICTORIA BECKHAM‌ هستیم  که با دامن بلند صورتی  رنگ از برند خودش٬ ست جذابی را به ارمغان آورده است. استایلی در تابستان گردی های ویکتوریا بکهام در نیویورک)

 مراسم LOUIS VITTON MEANSWEAR SHOW در هفته مد پاریس

(در این طرح٬ شلوار اجری رنگ وی هستیم که با کت پشمی بژ٬ در مراسم LOUIS VITTON MEANSWEAR SHOW در هفته مد پاریس در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی شرکت کرد. گزینه ای الهام بخش برای بانوان خوش سلیقه در پاییز  ۹۸)

عکسی مربوط به اکتبر ۲۰۱۷ میلادی در لس آنجلس کالیفرنیا

(در این عکس٬ صندل  های بند دار مشکی رنگ از برند خودش را با لباس مشکی  رنگ بدون آستین از برند VICTORIA BECKHAM در سالن KEN PAVES SALON که توسط EVA LONGORIA‌ مدیریت می شود به نمایش گذاشت. عکسی مربوط به اکتبر ۲۰۱۷ میلادی در لس آنجلس کالیفرنیا)

استایلی قرمز رنگ و بلند و پوشیده از ویکتوریا بکهام

(استایلی قرمز  رنگ و بلند و پوشیده از ویکتوریا بکهام را شاهد هستیم که او در مراسم شام مجله  مطرح VOGUE شرکت کرده است. یقه آن با روبان چین دار٬ به طرز ظریفی٬ دوخته شده است که طرح ساده و شیکی را به ارمغان آورده است. تیپی که وی را درSANTA MAURO HOTEL  در مادرید اسپانیا به نمایش می گذارد. کفش پاشنه بلند آبی وی نیز از برند خودش است. ترکیب این دو رنگ در طراحی استایل را به یاد داشته باشد که توسط استاد طراحی لباس بانوان لندن٬ آن را به ما یاد می دهد)

تیپی مونوکروم مشکی رنگ از ویکتوریا بکهام

(تیپی مونوکروم مشکی رنگ از ویکتوریا بکهام که لباس یک سره بلند آبی رنگ مجلسی و شیک را در سال ۲۰۱۷ در مراسم HOT PINK PARTY بر تن داشت و با گوشواره الماس خوشه ای٬ تناسب خوبی را به ارمغان آورده است)

لباس خوش رنگ بلند ویکتوریا

(لباس خوش رنگ بلند ویکتوریا در این عکس٬ مرجانی زنده٬ رنگ سال ۲۰۱۹ میلادی است که ایشان در مراسم VOGUE FORCES FASHION CONCFERNECE که در MILK STUDIO در اکتبر ۲۰۱۷ در نیویورک برگزار شد را نشان می دهد)

ویکتوریا بکهام درفرودگاه لس آنجلس

( ویکتوریا بکهام در این عکس٬ تی شرت سفید رنگ را با شلوار مشکی ست کرده  است و در فرودگاه لس آنجلس قدم می زند. برند تی شرت او نیز SUPREME X LOUIS VITTON است)

ویکتوریا بکهام در این استایل کژوال پاییزی

( ویکتوریا بکهام در این استایل کژوال پاییزی٬ استایل کلاسیک یقه اسکی خاکستری رنگ بر تن کرده و با شلوار گشاد راحتی (SLACL) مشکی رنگ٬ ست کرد. این ساختار با با کیف دستی بدون دسته چرمی قهوه ای رنگ٬ ترکیب تیره مطلوبی را به ارمغان آورده است)

کالکشن لباس های کژوال خوش رنگ ویکتوریا

( ویکتوریا بکهام در این عکس٬ از  کالکشن لباس های کژوال خوش رنگ و شیک او٬ شاهد کیف دستی قهوه ای رنگ چرمی کلاسیک و لباس نارنجی رنگ آستین بلند پوشیده از برند خودش هستیم. لباس یقه قایقی او نیز با کفش های پاشنه بلند آبی رنگ از برند VICTORIA BECKHAM  او٬ ترکیبی شایسته و فاخر را خلق کرده  است. کنتراست رنگ ها و نحوه به کار گیری دکمه های مشکی رنگ روی  این لباس به عنوان مکمل طرح را در نظر داشته باشید که درس های خوبی به طراحان لباس می دهد)

حتما بخوانید: اکسسوری چیست؟

 استایل کژوال زمستانی ویکتوریا بکهام

(در این عکس٬ شاهد استایل کژوال زمستانی ویکتوریا بکهام در فوریه ۲۰۱۷ میلادی در نیویورک هستیم که شلوار پاچه گشاد بلند از برند خودش را با سویتر  خوش رنگ از  همین برند٬ ست کرده است. کیف دستی بدون دسته سفید رنگ چرمی وی نیز نصف ماه (HALF-MOON) بوده که ترکیبی زیبا را به ارمغان آورده است)

سویتر یقه V آبی و قرمز

(در  این عکس٬ شاهد جین آبی رنگ طرح  دار هستیم که با سویتر یقه V  آبی و قرمز٬ ست شده  است. او در فرودگاه  لس انجلس دیده می شود)

ویکتوریا بکهام با کفش پاشنه بلند خاکستری

( ویکتوریا بکهام در این عکس٬ کفش پاشنه بلند خاکستری رنگ خود را با شلوار چاپی راه  راه عمودی ست کرده  است. بلوز پشمی یقه لاک پشتی او نیز از برند خودش بوده و مشغول نیویورک گردی در هفتم دسامبر ۲۰۱۶ میلادی است)

کیف دستی چرمی سبز رنگ خوش طرح ویکتوریا بکهام

(کیف  دستی چرمی سبز رنگ خوش طرح ویکتوریا بکهام از برند خودش است. دامن گل دار بند آستین دار و پوشیده وی نیز از برند VICTORIA BECKHAM بوده که در نیویوک گردی های ۲۰۱۷ بر  تن داشت)

ویکتوریا بکهام همسر خوش تیپ دیوید بکهام٬

(ویکتوریا بکهام همسر خوش تیپ دیوید بکهام ٬ در این استایل کژوال٬ تاکسیدو سفید رنگ را با شلوار جین آبی ست کرده است. صندل های تخت او نیز از برند CELINE است. سلینه٬ برند فرانسوی است که از زیر شاخه های شرکت LVMH GROUP محسوب می شود. برندی فرانسوی که در سال ۱۹۴۵ میلادی  توسط  CELINE VIPIANA در پاریس تاسیس شد و امروزه یکی از برند های مطرح فرانسوی محسوب می شود. سایت آن را در CELINE.com دنبال کنید و با جدید ترین محصولات این برند محبوب ویکتوریا بکهان در اینستاگرامش در این لینک آشنا شوید)

استایل میکتوریا در حال ترک هتل منهتن نیویوک

(لباسی سفید رنگ با یقه دکمه دار از برند خودش را بر تن کرده است و دامن سبز رنگ پر چین٬ تناسب جذابی را به ارمغان آورده است. استایل او را در حال ترک هتل منهتن نیویوک در سپتانبر ۲۰۱۶ میلادی مشاهده می کنیم)

کت گشاد و کلوش (DUSTER) زرد رنگ

(کت گشاد و کلوش (DUSTER) زرد رنگ خوش طرح و نقش از پارچه ساتن٬ از برند خودش است. صندل های بند دار بژ رنگ نیز تنالیته خوبی با ابن پوشش  زرد پر  رنگ دارد. )

کالکشن لباس های کژوال ویکتوریا بکهام٬

(در این عکس٬ از کالکشن لباس های کژوال ویکتوریا بکهام ٬ شاهد صندل های بند دار از برند MANOLO BLAHNIK هستیم که با کیف چرمی  مشکی روی شانه  و کت و شلوار زنانه شیک خاکستری رنگ ست شده است. برند مانولو٬ متعلق به طراح مد اسپانیایی است که در  سال های اخیر با استقیال سلبریتی های مواجه شد. محصولات جدید این برند اسپانیایی را در سایت آن در این لینک دنبال کنید)

فوتوشوت٬ ویکتوریا بکهام

(در این فوتوشوت٬ ویکتوریا بکهام را در لباس بدون بند بلند از برند خودش در مراسم amfAR HING KONG GALA شاهد هستیم  که در مارچ ۲۰۱۶ میلادی بر تن کرد)

گوشواره خوشه ای الماس ویکتوریا بکهام

(گوشواره خوشه ای الماس ویکتوریا بکهام در این عکس٬ محصولی  از برند SJ PHILLIPS است که در مراسم HOT PINK PARTY در سال ۲۰۱۷ میلادی بر تن داشت)

 کلکسیون طلا و جواهرات ویکتوریا بکهام

(از کلکسیون طلا و جواهرات ویکتوریا بکهام ٬ شاهد دست بند الماس از برند CHOPRAD هستیم. ویکتوریا علاقه زیادی به کالکشن های جدید این برند محبوب سوییسی ها دارد که در سال ۱۸۶۰ میلادی تاسیس  شد. محصولات طلا و جواهر و ساعت لوکس  این برند را در CHOPRAD.com مشاهده کنید)

کلکسیون گوشواره های خوش طرح و نقش ویکتوریا

(در این عکس از کلکسیون گوشواره های خوش طرح و نقش ویکتوریا بکهام ٬ شاهد گوشواره الماس هستیم که در مراسم GLOBAL GIFT GALA به نمایش گذاشت.)

تناسب رنگ عالی با کت مشکی

(دستبند طلایی او در این عکس٬ تناسب رنگ عالی با کت مشکی بلند او به ارمغان آورده است)

دستبند طلایی ویکتوریا بکهام از برند ANITA KO است

(دستبند طلایی ویکتوریا بکهام از برند ANITA KO است  که در جریان NEW YORK FASHION WEEK در سال ۲۰۱۱ میلادی به نمایش گذاشت و ۱۸ قیراط بود)

(۲ استایل برای تماشای کلکسیون گل میخ و دست بندهای ویکتوریا بکهام)

(۲ استایل برای تماشای کلکسیون گل میخ و دست بندهای ویکتوریا بکهام )

حتما بخوانید: همه چیز درباره رومئو بکهام

همراهان گرامی

اگر شما هم نظر و تحلیل درباره استایل ها و کلکسیون طلا و جواهرات این فشن آیکون و طراح لباس معروف لندنی دارید، نظرات و دیدگاه های خود را از طریق بخش کامنت با سرویس مد گردی  لوکس تهران به اشتراک بگذارید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

 آکادمی طراحی لباس ویکتوریا بکهام

  • آیا شما هم می خواهید در آکادمی طراحی لباس ویکتوریا بکهام تحصیل کنید؟
  • آیا شما هم قصد تحصیل حوزه فشن در آکادمی مد پاریس و لندن دارید؟
  • آیا شما هم قصد شرکت در هفته مد پاریس و لندن و میلان ۲۰۱۹ دارید؟
  • آیا شما هم قصد تحصیل دکتری با بورس در FASHION DESIGN دارید؟

با کارشناسان لوکس تهران تماس بگیرید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو