جذاب ترین استایل های حمید فدایی : مدل و همسر الناز گلرخی

جذاب ترین استایل های حمید فدایی : مدل و همسر الناز گلرخی


641

1398/2/27

20:57


جذاب ترین استایل های حمید فدایی : مدل و همسر الناز گلرخی

حمید فدایی ، دانش اموخته رشته کارشناسی مهندسی عمران، متولد سوم تیر ماه سال شصت و هفت است و به  عنوان همسر الناز گلرخی، فشن بلاگر و مدل معروف ایرانی فعالیت دارد. ۳ سال از همسرش کوچک تر است و ایشان را باید یکی از مدل های سرشناس ایران در پاریس دانست. رنگ مو قهوه ای و قد ۱۸۴ سانتی متری حمید فدایی سبب شده تا با ته چهره اروپایی، شرایط مدلینگ را داشته باشد و البته اندام سیکس پک او نیز در این مسیر، کمک خوبی بوده است. او در مصاحبه در برنامه سیناشو با سینا، گفته بود که خانواده متوسط داشته و برای حضور در این عرصه، دوره های تخصصی را طی کرده و مخالف عمل زیبایی برای ورود به مدلینگ است.

حمید فدایی در داخل یا خارج از کشور به ویژه دوبی و آنتالیا، کلاس آموزشی ندارد و تا سال ۹۸، بچه دار نبود. او سالانه هزاران یورو از مدلینگ و فشن بلاگری درآمد دارد و همسرش، میکاپ  آرتیست قهاری محسوب می شود که در اینستاگرام او و الناز می توان جدید ترین فوتوشوت هایشان را مشاهده کرد.

در گزارش امروز سرویس مد گردی مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران، شما را با انواع استایل ها و برندهای مورد علاقه وی آشنا می کنیم.

با ما همراه باشید.

حتما ببینید: همه چیز درباره  همسر حمید فدایی

شباهت حمید فدایی به جانی دپ

درباره حمید فدایی

حمید فدایی ، مدل و استایلیست معروف ایرانی مقیم خارج از کشور است که در چند سال اخیر، به دلیل همراهی با الناز گلرخی، فشن بلاگر معروف ایرانی و هم چنین همکاری با برند های صاحب نام دنیای پوشاک مردانه، در فهرست مطرح ترین فشن بلاگرهای مرد ایرانی در اینستاگرام به شمار آمده است.  او، مدل تام فورد، دولچه و گابانا و بسیاری از برند های لاکچری بوده و قریب به ۱ هزار پست در اینستاگرام نیم میلیون فالوری خود به اشتراک گذاشته است.

همسر الناز گلرخی، تلاش کرده تا دنیای مد و مدلینگ و استایلیست مردانه را با روایت داستان گونه از سبک زندگی دیجیتالی خود عرضه کند تا هم  مخاطبانی فارسی زبان و هم غیر فارسی زبان را جذب کند. برای برند ها و شرکت های عرصه مد و لباس، شمار فالور ها، یکی از فاکتور های تاثیر گذار برای عقد قرارداد با مخاطبان است. البته این تنها معیار نیست و مدل، علاوه بر چهره، باید استایل خوبی هم برای تبلیغ موثر محصولات برندها داشته باشد. موضوعی که حمید فدایی در گفتگو با رسانه ها به آن اشاره دارد.

حمید فدایی، مدل و استایلیست معروف ایرانی

(دوستان حمید فدایی معتقد هستند که الناز همسرش، شبیه  آریانا گرانده است و خودش شبیه جانی دپ یا فرانکی. نظر شما چیه!)

حمید فدایی ، از فروشگاه سلبریتی بوتیک تجریش در bio صفحه اینستاگرامش حمایت کرده است.  او بیش از یک صد و شصت کاربر را دنبال می کند که صفحه همسرش و دوستان مشترک و برخی از سلبریتی های هالیوود و مدل های مرد را شامل می شود. کاربرانی که حمید فدایی دنبال کرده است را در این نشانی دنبال کنید.

حمید فدایی، از فروشگاه سلبریتی بوتیک تجریش حمایت کرده

حمید فدایی دارای ۲ برادر است و از سن ۱۵ سالگی با آن ها در کار خرید و فروش پوشاک در تهران فعالیت می کرد. او همواره به علاقمندان دنیای مدلینگ توصیه کرده است که به دنبال بدنساز شدن نروند و با دنیای استانداردها آشنا شوند.

او خانواده ای متوسط در تهران داشته و میمیک چهره غیر شرقی اش که به قول سینا (مجری تلویزیونی)، به اروپایی ها شباهت دارد، توانسته در حوزه مدلینگ حرفه ای، به پیشرفت های خوب دست پیدا کند به گونه ای که TOM FORD, DOLCE &  GABANA و برندهای مطرح پوشاک آقایان با وی قرارداد داشته باشند.

اینستاگرام حمید فدایی

همان طور که گفتیم، یکی از صفحات محبوب برای فشن بلاگر ها و مدل های ایرانی، صفحه حمید فدایی است که با نیم میلیون دنبال کننده در این نشانی قرار دارد.

پست الکترونیک حمید فدایی

اگر  علاقمند هستید با رازهای موفقیت این مدل سرشناس ایرانی مقیم خارج از کشور آشنا شوید و از تجارب یک دهه اخیر وی در حوزه  مدلینگ و استایل آشنا شوید، پست الکترونیک حمید فدایی : [email protected] راه خوبی برای تعامل و رایزنی  با ایشان است. خوب معمولا این افراد، دایرکت را چک نمی کنند و ای میل، روش بهتری برای ارتباط  خواهد بود. همسر او نیز که الناز گلرخ است، پست الکترونیک خود را در این نشانی: [email protected] اعلام کرده است.

مد گردی با حمید فدایی

مد گردی با حمید فدایی

(در تصویر بالا، شاهد کت و شلوار مشکی رنگ با نوار های سفید ظریف کاری شده از برند دولچه گابانا ایتالیا هستیم که حمید فدایی به نمایش گذاشته و یکی از فوتوشوت های بهاری ۱۳۹۸ خود را رونمایی کرده است. حمید فدایی در این عکس، برای دیده شدن بیش تر و بهتر عکس از هشتگ STEFANOGABBANA و MENSTYLE استفاده  کرد)

حمید فدایی در جنوب شرق آسیا

( حمید فدایی ، اواخر فروردین ۹۸ به همراه  الناز گلرخی  به جزایر مالدیو در جنوب شرق آسیا رفت. فوتوشوتی که ملاحظه  می کنید، او را در مالدیو نشان می دهد. برای گردشگری با حمید فدایی ، هشتگ HAMIDFADAEI را در اینستاگرام دنبال کنید که شما را با محرمانه های این مدل جذاب ایرانی ها آشنا می کند)

حتما ببینید: همه چیز درباره مد و استایل آقایان

کت مشکی شیک و ساده ۲ دکمه زمستانی حمید فدایی

(کت مشکی شیک و ساده ۲ دکمه زمستانی حمید فدایی ، او را در پاریس گردی های ۲۰۱۸ میلادی به نمایش گذاشته است. او از هشتگ PARIS و COLONNEVENDOME  برای دیده شدن بیش  تر این عکس استفاده کرد که ۲۴  هزار لایک دریافت نمود)

حمید فدایی در زمستان سرد حومه پاریس

( حمید فدایی را در فوتوشوتی مشاهده می کنیم که وی را در زمستان سرد حومه پاریس به نمایش گذاشته است و ترکیبی چرمی را بر تن دارد.  مشخصاتی از برند مربوطه اطلاع رسانی نشده است)

حمید فدایی را روبروی اپرا ملی فرانسه در پاریس

( حمید فدایی را روبروی اپرا ملی فرانسه در پاریس  مشاهده می کنید که این جا نیز، لباس ساده خاکستری رنگ را بر  تن کرده و جزییاتی از برند آن اطلاع رسانی نشده است. کتابخانه و اپرا ملی پاریس را در این نشانی در اینستاگرام دنبال کنید)

کالکشن سلفی های حمید فدایی با الناز گلرخ

(از کالکشن سلفی های حمید فدایی با الناز گلرخی در فوتوشوت های آنان در پاریس را مشاهده می کنید که مربوط به  فوریه ۲۰۱۹ میلادی است)

استایل کژوال حمید فدایی

(بیست و هشت هزار لایک برای تصویر  بالا که استایل کژوال حمید فدایی را در گردشگری او در جزایر ریکسوس به  نمایش گذاشته است. برای اطلاعات بیشتر به این لوکیشن مراجعه کنید)

اینستانوشته مفهومی حمید فدایی

(تصویری که در بالا مشاهده می کنید، اینستانوشته مفهومی حمید فدایی است که وی در فوریه  ۲۰۱۹ میلادی  به  اشتراک گذاشت و نوشت که شما زمانی ثروتمند خواهید بود که صاحب چیزهایی هستید که با پول نمی توان خرید.  بر خلاف تصور، این پست، کم تر از ۲۰۰ کامنت دریافت کرد. اما احتمالا اگر همسرش این پست مفهومی را گذاشته بود با ده ها هزار کامنت روبرو می شد. البته مخاطبان الناز در اینستاگرام، ۳ برابر حمید فدایی است. این عکس در مانز آلمان گرفته شده است)

فوتوشوت حمید فدایی در استایل پاییزی کژوال

(فوتوشوت حمید فدایی را در  استایل  پاییزی کژوال در میدان COLONDE VENDOME پاریس مشاهده می کنید. انتشار تصاویر با مقصدهای گردشگری اروپا و آسیا، تاثیر زیادی در دیده شدن پست های حمید فدایی و دیگر استایلیست ها و مدل ها دارد. در واقع، دنیای فشن توریسم (FASHION TOURISM) از جمله حوزه های میان رشته ای جذاب در بیزینس امروز جهان به شمار می رود)

سلفی های الناز و حمیددر سال ۱۳۹۷

(از آخرین سلفی های الناز و حمید فدایی در سال ۱۳۹۷ در شهر پاریس مشاهده می کنید)

حمید فدایی، ورزشکار است

( حمید فدایی ، ورزشکار  است و سیکس پک هایش  را احتمالا در تصاویر مشاهده کردید. او با برند فیلا همکاری دارد که در این عکس نیز رونمایی شد)

 استایل کژوال شیک مردانه حمید فدایی

(در این عکس، استایل کژوال شیک مردانه حمید فدایی را با رنگ های خنثی مشاهده می کنیم که لوکیشن رمانتیکی برای فوتوشوت انتخاب شده است. او به صحرای دوبی رفته  است و برای برندJOHN VARVATOS ایتالیا تبلیغ می کند. این پست، سی و چهار هزار لایک و صدها کامنت دریافت کرد)

حتما بببنید: چگونه فشن بلاگر  موفق بشویم؟

حمید فدایی برای برند جان وارواتوس تبلیغ کرده است

(در این عکس که در بالا مشاهده می کنید، حمید فدایی برای برند جان وارواتوس تبلیغ کرده است و کفش های چرمی شیک وی از برند BALLY است. این برند را در این لینک دنبال کنید)

حمید فدایی در این عکس، به بارسلونا اسپانیا رفته

( حمید فدایی در این عکس، به بارسلونا  اسپانیا رفته و کت و شلواری به رنگ محبوب همسرش (سفید) را بر تن کرده است. برای  دیده شدن بیشتر این عکس از هشتگ محبوب فشن بلاگرها یعنی STYLE استفاده کرد. جزییاتی از نام برند این لباس رسانه ای نشد)

استایل شیک و مجلسی حمید فدایی و الناز گلرخ

(استایل شیک و مجلسی حمید فدایی و  الناز گلرخی را در مراسم VOGUE در برح العرب دوبی مشاهده می کنید. این مراسم را ووگ عربی ترتیب داده بود و از این دو مدل معروف ایرانی برای  شرکت در ایونت دعوت کرده بود.  جزییات بیشتر را در این هشنگ دنبال  کنید. این عکس با چهل و شش هزار لایک و هزاران کامنت همراه شد)

لوکیشن محبوب استایلیست ها و فشن بلاگرها

(لوکیشن محبوب استایلیست ها و فشن بلاگرها و مدل ها در زمان عزیمت به دوبی. جایی که حمید فدایی هم به غنمیت شمرده و کت و شلوار نسکافه ای رنگ از برند جان وارواتوس را رونمایی کرده است. نوامبر ۲۰۱۸ میلادی)

دوبی گردی های شیک حمید فدایی

(دوبی گردی های شیک حمید فدایی را در دو استایل فوق مشاهده می کنید. انتخاب ها تناسب  خوبی با رنگ پوست و میمیک چهره و قد و استایل ایشان دارد. موضوعی که استایلیست های جوان و طراحان مد مردانه باید به این ظرافت ها توجه کنند)

تیپ مردانه شیک حمید فدایی

(کت و شلوار مشکی راه راهی که بر تن حمید فدایی است توسط SUITSUPPLE ارائه شده و وی در نوامبر ۲۰۱۸ میلادی این تیپ مردانه شیک را در دوبی، رونمایی کرد. به منظور کسب اطلاعات بیش تر به این لینک بروید)

برج ایفل، لوکیشن محبوب سلفی بازهای پاریس گرد در اینستاگرام

(برج ایفل، لوکیشن محبوب سلفی بازهای پاریس گرد در اینستاگرام و هم چنین عاشقان مد و لباس است. انتخابی برای حمید فدایی که یکی از تصاویر کژوال خود را در پاییز ۹۷ به آن اختصاص داده  است)

استایل کژوال تابستانی حمید فدایی

(در عکس سمت راست، او را در CITYWALK  در دوبی و در عکس سمت چپ، استایل کژوال تابستانی  به رنگ خنثی  در  پاریس مشاهده می کنیم)

درس هایی از حمید فدایی

(از دوبی تا کن فرانسه)

حتما ببینید: جذاب  ترین استایل های مردانه  در سال  ۲۰۱۹

درس هایی از حمید فدایی

حمید فدایی ، یک حرفه ای در حوزه مدلینگ است. اعتبار جهانی ندارد و چهره مطرحی مثل مدل های معروف دنیای پوشاک مردانه همچون دیوید گندی یا کریس  رونالدو محسوب نمی شود. اما تلاش کرده تا همواره استانداردهای مدلینگ را رعایت کند و در قد و قواره های یک مدل ۱۷۵ سانتی متری خوش تیپ با ته چهره غربی ظاهر شود. استایل و زاویه را در عکسبرداری به خوبی می شناسد و به نظر می رسد که از  استایلیست های خوبی هم برخوردار است. اگر قصد دارید مثل او وارد دنیای مدلینگ بشوید، موارد چند گانه زیر  را در نظر  داشته باشید:

  • حمید معتقد است که مدل خوب، الزاما بدنساز نیست.
  • او معتقد است که برای مدل شدن، پول زیادی نیاز نیست. اما ورزش و استایل عالی، شرط لازم است.
  • شرط کافی برای مدل شدن از دیدگاه او وجود ندارد.
  • هشتگ ها، جادوی مهم برای پیش روی در عرصه دیجیتال مارکتینگ (DIGITAL  MARKETING) است که وی در پست زنی  های اینستاگرامی به آن توجه دارد.
  • او به زبان فارسی از مخاطبانش سوالاتی را می پرسد که باعث پاسخ در کامنت و دیده شده بیشتر صفحات می شود. نکته ای که فشن بلاگرها و فود بلاگرها و استایلیست  ها و بوک بلاگرها و عاشقان استارت آپ دیجیتالی باید در نظر داشته باشند.
  • او به لوکیشن های جذاب گردشگری جهان علاقه دارد که در دیده شدن بیش تر استایل هایش کمک کرده است.
  • روانشناسی رنگ در طراحی استایل مردانه، اهمیت فراوان دارد. زیبا ترین لباس ها وقتی با رنگ نامناسب توسط آقایان پوشیده شود، جذابیت آفرین نیست.
  • او بیزینس فشن را تا حدی یاد گرفته است و توانسته قراردادهای خوبی با برندهای مطرح جهان منعقد کند.
  • صبوری و پشتکار در عرصه مدلینگ، دو ابزار مهم برای موفقیت در این حوزه است که وی در مصاحبه هایش بر آن تاکید داشته است.

حتما ببینید: درباره دیوید گندی، گران ترین مدل جهان

همراه گرامی

اگر شما هم علاقمند به فعالیت در حوزه مدلینگ هستید و به دنبال کلاس هایی در داخل یا خارج از کشور، نظرات و دیدگاه های خود را از طریق بخش کامنت با لوکس تهران به اشتراک بگذارید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو