بهترین ادکلن زنانه با ماندگاری بالا از ۲۰ برند پر فروش در سال گذشته

بهترین ادکلن زنانه با ماندگاری بالا از ۲۰ برند پر فروش در سال گذشته


1,037

1398/2/27

20:57


بهترین ادکلن زنانه با ماندگاری بالا

گزارش امروز سرویس عطر مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران تلاش می کند تا شما را با بهترین ادکلن زنانه  ۲۰۱۸ با ماندگاری و پخش بو بالا از قیمت های متوسط تا بیش از ۴ میلیون تومان آشنا کند. اگر شما هم تجربه خرید ادکلن زنانه خوش بو با رایحه شیک و ماندگاری مطلوب برای تابستان و زمستان دارید، دیدگاه های خود را از طریق کامنت یا کانال های لوکس تهران در شبکه های اجتماعی ارائه کنید.

با بهترین ادکلن های زنانه ۲۰۱۸ همراه ما باشید.

ادکلن زنانه MOONLIGHT IN HEAVEN

(ادکلن زنانه MOONLIGHT  IN HEAVEN محصولی از برند KILIAN از  گران ترین عطر های زنانه سال ۲۰۱۸ بود که بیش از ۲۰۰ پوند قیمت گذاری شد و ۵۰ میل  با غلظت  EAU DE PARFUM به  شمار می رود)

حتما بخوانید: سلطنتی ترین ادکلن زنانه جهان (AMOUAGE)

 چند نکته درباره انتخاب بهترین ادکلن زنانه

بهترین ادکلن زنانه کاملا بر اساس سلیقه مشتریان و برندینگ و محبوبیت یک برند در آن سال  اتفاق می افتد و جریان سازی  رسانه ای و تبلیغاتی نیز در ارتقا رتبه اهمیت دارد. چه بسا ادکلن های محبوب معروف با رایحه  های شگفت انگیز و ماندگاری بو بالا، در فهرست برترین ادکلن های زنانه سال قرار نمی گیرند یا شاهد حضور برند های کم تر آشنا در  فهرست محبوب ها که توسط فشن بلاگر ها و متخصصان عطر نویس برترین مجلات مد دنیا ارائه می شود، قرار می گیرند.

معمولا در فصول گرم سال، عطر هایی با بومی شیرین و گلی و مرکباتی  پیشنهاد  می شود و در فصول سرد سال، ادکلن زنانه با رایحه چوبی، چرمی، جیر و به  طور  کل حس گرم، با استقبال بانوان قرار می گیرد. اکثر  برند های تولید ادکلن زنانه، هر دو رایحه را در اختیار  بانوان لاکچری  گرد قرار می دهند. ادکلن زنانه  عالی، دغدغه بانوان شیک پوش است. اما خرید آن به اندازه خود برند، اهمیت دارد. مشاوره را در خرید بهترین ادکلن زنانه سال در نظر داشته باشید.

برترین ادکلن زنانه کلوهه

برند CHLOE محصولی از خانه مد فرانسویی کلوهه بوده که نخستین محصول عطر را در سال ۱۹۷۷ میلادی عرضه  کرد و با کلوهه لاو، نارسیس و لاو استوری محبوب  شد. از کالکشن عطر این برند می توان به کوله  ادو پرفیوم اینتنس زنانه اشاره  کرد (CHLOE  EAU  DE  PARFUM INTENSE  FOR  WOMEN) که محصول ۲۰۰۹ و محبوب ۲۰۱۸ بود.

برترین ادکلن زنانه کلوهه

حجم۱۰۰ میل و گروه  بویایی FLORAL (گلی) سبب شد تا این عطر به نسبت ارزان، محبوب  بانوان شیک پوش شود. ماندگاری بو و پخش بو متوسط اعلام شده  است. ادکلن زنانه با بوی خنک برای تابستانی.

بهترین ادکلن زنانه الی صعب

برند ELI SAAB  لبنانی، از  سال  ۲۰۱۱ محصولات  عطر را روانه بازار کرد که در سال ۲۰۱۸، با عطر گرل آف نو محبوب شد. عطر الی صعب گرل اف  نو (ELI SAAB  GIRL OF NOW) عطری جذاب و خوش بو بوده  که شروعی قدرتمند از رایحه شیرین دانه  تونکا و همراهی ملایمی  از  پسته در آن تداعی می شود. بطری شیک آن، خوش تراش و خوش نقش است  و  البته در  مارکتینگ محصول، طراحی بطری نیز  بی تاثیر  نبوده  است.

برترین ادکلن زنانه الی سعاب

رایحه نخستین آن را ماندارین و گلابی تشکیل داده  که پس  از مدتی با ترکیب هیجان انگیزی از نت بادام، گل ماگنولیا و شکوفه پرتقال همراه می شود. نعناع هندی و بادام رایحه  اصلی هستند. عطر گرم خوب زمستانی!

 عطر الی سعاب گرل اف نو

GLOSSIER

ادکلن های زنانه گلاسیر

یکی از پر فروش ترین ادکلن های زنانه سال ۲۰۱۸ را میتوان برند کم تر شناخته شده گلاسیر دانست که محصول صورتی رنگ آن با غلظت EAU DE PARFUM ۵۰ میلی، فروش خوبی را تجربه  کرد و در فهرست توصیه های برترین ادکلن های زنانه ۲۰۱۸ مجلات مطرح مد و لباس جهان شد. محصولی که حدود ۵۰ پوند انگلیس عرضه  شد و حساسیت پوستی ایجاد نکرده و پخش بو و ماندگاری آن ظرف ۲۴ ساعت، مطلوب گزارش شده است.

بهترین ادکلن زنانه از برند گوچی : GUCCI BLOOM

ادکلن لوکس گوچی

برند لوکس گوچی در طراحی و تولید اکسسوری و محصولات پوشاک مردانه و زنانه این قدر معروف است که نیاز به معرفی ندارد. محصولات عطر گوچی طیف گسترده ای از محصولات با رایحه های خنک تا گرم و شیرین را در بر گرفته و امسال، GUCCI BLOOM با غلظت اسانس EAU DE PARFUM که محصولی ۳۰ میل بود مشتریان زیادی را جذب کرد. بسته بندی گل دار این بطری صورتی رنگ، از رایحه گل  های سفید رنگ و شکوفه های بهاری گرفته شده و پخش بو و ماندگاری عالی دارد.

BY KILIAN LOVE THE WAY YOU FEEL

عطری که KILIAN HENNESSAY در سال های اخیر عرضه کرد، به دلیل فرمولاسیون قوی و منحصر به فرد، در فهرست گران ترین و برترین ادکلن زنانه سال ۲۰۱۸ قرار گرفت. عطری حدود ۲۰۰ پوند که محصولی مختص به لاکچری گردها بوده و با غلظت اسانس EAU DE PARFUM، گزینه ۵۰ میل خوبی برای بانوان مشکل پسند است. ترکیبی شگفت انگیز از یلایلانگ و گل تیاره و نارگیل، رایحه شیرین و گرمی را تداعی می کند که گزینه خوبی برای بانوان در روزهای سرد نیمه دوم سال است. پخش بو و ماندگاری بو کیلیان لاو عالی گزارش شده است. اگر عاشق  رایحه  وانیل هستید، این عطر را فراموش نکنید.

حتما بخوانید : گرانترین عطر های جهان

گران ترین و برترین ادکلن زنانه سال ۲۰۱۸

پر فروش ترین محصولات ادکلن استی لادر ۲۰۱۸

برند معروف استی لادر،‌ هم چون لانکوم ، در فهرست پر فروش ترین برند های لوازم Hرایشی بانوان قرار داشته و جای تعجب نیست که استی لادر برنز گادس  ESTEE  LAUDER BRONZE GODDESS ، در فهرست برترین ادکلن زنانه ۲۰۱۸ قرار بگیرد. استی لادر توسط  جوزف و استی لودر در آمریکا روی کار امد و نخستین خط تولید ادکلن او در سال ۱۹۵۳ عرضه شد و با پلیژر بیتیفول (PLEASURE BEAUTIFUL) به شهرت جهانی رسید.

پر فروش ترین محصولات ادکلن استی لادر ۲۰۱۸

این عطر، عطری خنک و خوش بو و البته نسبتا گران است که بر پایه رایحه طبیعی و آرامش بخش گل های بهاری طراحی شد. رایحه اولیه آن را گل مریم، فلفل صورتی، گل بنفشه، فریزیا، برگ گل بنفشه و رایحه های سبز تشکیل می دهد که پس از مدتی با گل صد تومانی،  گل رز، گل سوسن، گل یاس، گل شمعدانی و گل برف جایگزین می شود. محصولاتی هم چون:  PLEASURE FOR WOMEN  ESTEE  LAUDER  و البته MODERN MUSE CHIC و ESTEE LAUDER AMBER و MODERN MUSE، مخاطبان بسیاری  از این برند صاحب سبک دارد.

AERIN LAUDER HIBISCUS PALM

برندی ناشناخته برای کاربران ایرانی عطر باز، آرین لادر پالم هیبیسکوس نام دارد که در فهرست عطر های بیش از ۱۰۰ پوند قرار می گیرد و یکی از عطر های میلیون تومانی فهرست برترین ادکلن زنانه ۲۰۱۸ است. عطری مخصوص روزهای گرم نیمه  نخست سال بانوان شیک پوش که ترکیبی از  یلانگ یلانگ و گل های بهاری  و شیره نارگیل را به عنوان رایحه  اصلی ارائه کرده و غلظت EAU DE PARFUM دارد. پخش بو و ماندگاری آن مطلوب است.

AERIN LAUDER HIBISCUS PALM

برترین محصولات ادکلن زنانه تیفانی ۲۰۱۸

محبوب لاکچری گردها، برند لوکس تیفانی است که بیش از یک صد سال است که محصولاتش به  خصوص در حوزه  جواهرات، در  صد  محصولات گران و مورد نظر سلبریتی های پرده نقره ای و استیج قرار می گیرد. تیفانی در سال  ۲۰۱۸ شماری از محصولاتش را در فهرست برترین ادکلن زنانه دید که TIFFANY & CO  به  طرح  الماس و درب شش ضلعی از  آن جمله  بود.

برترین محصولات ادکلن زنانه تیفانی ۲۰۱۸

این محصول هم از محصولات میلیون تومانی سال است که طرح  دیاموند آن، یادآور فیلم صبحانه در تیفانی است. در رایحه اصلی آن، حضور پرتقال و ماندارین پر رنگ بوده و گزینه خوبی برای روز های گرم سال بانوان محسوب  می شود. این  عطر  ۵۰ میل بوده و غلظت آن نیز EAU DE PARFUM گزارش می  شود.

برترین ادکلن زنانه برند MARC  JACOBS

در فهرست بهترین و برترین ادکلن زنانه جهان در سال ۲۰۱۸ میلادی می توان به شماری از محصولات لوکس برند لاکچری مارک جاکوبز آمریکایی اشاره  کرد که خانه مد او از سال ۱۹۸۷ میلادی تا کنون، با محصولات متنوع پوشاک مردانه و زنانه و هم چنین عطرهای زنانه  با فرمولاسیون قوی و ماندگاری خوب، هر سال یک شگفتی را به فشن  ویک ها معرفی می  کند.

جاکوبز از سال ۲۰۰۱ خط  تولید عطر را راه اندازی کرد و با مارک جاکویز دکادنس و دیسی، خود را در فهرست محبوب ترین ادکلن زنانه سال قرار دارد. عطر MARC JACOBS DECADENCE DIVINE را باید از برترین  محصولات عطر  مارک جاکوبز دانست که برخی از مجلات مد نیز به واسطه قدرت ماندگاری و پخش  بو و رایحه  های شگفت انگیز اصلی آن را ستایش کردند.

برترین ادکلن زنانه برند MARC JACOBS

مارک جاکوبز دیواین دکادنس ، عطری گرم  و خوش بو بوده و برای کسانی که رایحه های گل دار را دوست دارند، گزینه خوب و حس مدرن اما زنانه دارد. نوع طراحی بطری نشان می دهد که برای  بانوان شیک پوش لاکچری گرد  که عاشق طرح  کیف های مارک جاکوبر هستند، الهامی هیجان انگیز محسوب می شود.

رایحه اولیه دکادنس معروف مارک جاکوبز را شکوفه  پزتقال و ترنج تشکیل می دهد که پس از مدتی با پیج امین الدوله، گاردنیا و گل ادریسی جایگزین می شود. رایحه اصلی این محصول را ترکیبی از زعفران و وانیل و حس سنگین  کهربا تشکیل می دهد. غلظت اسانس EAU DE  PARFUM و حجم  ۱۰۰  میل بوده و در گروه بویایی ORIENTAL  FLORAL جای دارد.

MIU MIU L’EAU  ROSEE

ادکلن برند معروف MIU MIU

برند معروف MIU MIU که محصولات کیف و کفش آن همواره مورد استقبال سلبریتی  های هالیوود در فرش  قرمز اسکار و گلدن گلوب و بفتا قرار می گیرد، در سال  ۲۰۱۸ میلادی شاهد افزایش محبوبیت L’EAU ROSEE شد.  عطری  ۳۰ میل  با غلظت EAU DE  PARFUM که ترکیبی هیجان انگیز از رایحه گل های بهاری و هلو و لیمو را به ارمغان می آورد. حضور نت هایی از چوب صندل و وانیل، سبب می شود تا میو میو رز، انتخاب اثربخشی برای روزهای  سرد نیمه دوم سال بانوان باشد.

 بهترین ادکلن زنانه از برند تام فورد : TOM FORD FABULOUS

ادکلن برند تام فورد

برند تام فورد را باید یکی از  مطرح  ترین برند های در طراحی لباس  و کیف و کفش و هم  چنین  محصولات آرایشی و عطر  دانست. تام فورد امسال هم یکی از محصولاتش در فهرست برترین  برند ادکلن زنانه ۲۰۱۸ قرار گرفت. F ۵۰ میلی بیش از ۲۰۰ پوند قیمت داشته و نت های چرمی و چوبی  آن مخاطبان زیادی در بین بانوان دارد. از دیگر محصولات گران و پر فروش  تام فورد در این سال می توان به TOM FORD TUSCAN LEATHER  FOR WOMEN  اشاره  کرد که عطری شیک و خوش  بو و تمیز بر پایه  رایحه  چرم  و میوه است و با نت تلخ و دودی  چرم آغاز می شود.

اگر  مخاطب این عطر چند میلیون تومانی زنانه تام فورد هستید باید بدانید که رایحه میانی آن را ترکیبی از کندر و گل یاس تشکیل داده و پس از مدتی، با نت هایی از چرم، جیر، کهربا و رایحه های چوبی جایگزین می شود. غلظت اسانس آن EAU DE PARFUM بوده و در  سال ۲۰۰۷ میلادی روانه  بازار  شد. برای روزهای سرد سال  بانوان با پخش بو و ماندگاری بالا، مطلوب گزارش می شود. اگر دنبال گران ترین و لوکس ترین رایحه های  ادکلن زنانه از  تام فورد هستید، حتما TOM FORS PATCHOULI و TOM FORD JASMINE و هم چنین TOM FORD ORCHID را فراموش نکنید.

برترین ادکلن زنانه مایکل کورس ۲۰۱۸

مایکل کورس طراح مد آمریکایی است که از جوانی در حوزه  مد و لباس  فعالیت می  کرد و از سال ۲۰۰۱، نخستین خط تولید محصولات عطر این  برند را روانه بازار کرد که با همکاری ESTEE LAUDER همراه شد. ۴ محصول به نام های : MICHAEL KORS MICHAEL, MICHEAL  KORS SAY, MICHAEL  KORS SHIMMER و MICHAEL KORS VERY HOLLYWOOD از جمله محصولات مطرح زنانه این برند هستند.

برترین ادکلن زنانه مایکل کورس ۲۰۱۸

محصول MICHEAL KORS SEXY AMBER  FOR  WOMEN عطری خوشبو و البته گران و پر مشتری در سال ۲۰۱۸ بود که با رایحه شیرینی از کهربا آغاز می شود و طراحی شیشه خاصی به نسبت دیگر محصولات این برند صاحب نام دارد. عطری ۱۰۰ میل با غلظت اسانس EAU DE  PARFUM که محبوب بانوان رمانتیک از سال ۲۰۱۳ تا کنون است. پخش بو و ماندگاری بو آن مطلوب گزارش می شود.

ادکلن های زنانه محبوب از برند ویکتوریا سکرت

اگر شانل و تام فورد و استی لادر همواره در فهرست پر  فروش ترین ادکلن های زنانه سال ۲۰۱۸ قرار دارند، حضور عطر های ویکتوریا سکرت نیز قابل توجه خواهد بود. فرشتگان ویکتوریا سکرت از آدریانا لیما تا میراندا کر در چند سال اخیر، سفیر  تبلغاتی برند های عطر مختلفی از جمله VICTORIA’S SECRET شدند. یکی از ادکلن های زنانه پر فروش این برند محبوب پوشاک و محصولات لوکس بانوان، VICTORIA’S  SECRET LOVE  است که غلظت EAU DE PARFUM داشته  و با حجم ۵۰  میل، گزینه  خوبی برای روزهای گرم سال محسوب می شود.

ادکلن های زنانه محبوب از برند ویکتوریا سکرت

طوفان FREDRIC  MALLE

شاید برای شما جالب باشد که بدانید که برند فردریک مال که چند محصول عطر  روانه بازار کرد، یکی از گران ترین و برترین ادکلن زنانه سال ۲۰۱۸ میلادی را در اختیار گرفت. نامی پر آوازه برای عطر باز ها که از  سال ۲۰۰۰ میلادی خط تولید عطر را آغاز  کرد و توانست گران ترین و منحصر به فرد ترین فرمولاسیون عطر زنانه را در اختیار بگیرد. محصول عطر افسانه ای این برند، فردیک مال پورترین اف لیدی (FREDRIC MALLE PORTRAIT OF A LADY) بوده  که عطر زنانه و خوش بو و بسیار گران قیمت است.

 یکی از گران ترین و برترین ادکلن زنانه سال ۲۰۱۸ میلادی

شروعی گرم و نیمه شیرین از معجون شگفت انگیز نت های گل رز و نعناع هندی داشته  که پس از مدتی، طعم  تمشک نیز آن را همراهی می کند. رایحه نخستین  این عطر را میخک، دارچین، گل رز، انگور فرنگی تشکیل می دهد و بخور و نتی از چوب صندل، رایحه میانی آن را ایجاد می کند. رایحه اصلی پورتریت اف لیدی این برند را ترکیبی از مشک، حس سنگین کهربا و صمغ بنزوئین پدید می آورد. عطری ۱۰۰ میل با غلظت EAU  DE PARFUM در گروه بویایی ORIENTAL FLORAL که از سال  ۲۰۱۰ تا کنون محبوب بانوان عطر دوست است.

برترین ادکلن زنانه ژیوانشی

برترین ادکلن زنانه ژیوانشی

(GIVENCHY VERY IRRESISTIBLE EDT)

برند معروف مد و لباس و عطر، با ژیوانشی داهلیا دیوین زنانه، مشتریان زیادی را از دنیای عطر زنانه جلب کرده  است. در واقع GIVENCHY DAHILA  DIVIN هم چون ادکلن زنانه کیم کارداشیان (KKW) عطری شاداب و زنانه و دوست داشتنی با رایحه گل های آرامش بخش و میوه ای است. رایحه میانی را گل یاس و گل های سفید تشکیل داده که پس از مدتی با ترکیبی از نعناع هندی و چوب صندل و خس خس جایگزین می شود.

 ادکلن عطر زنانه کیم کارداشیان

( عطر کیم کارداشیان در سال  ۲۰۱۸ فروش بالایی در اروپا و آمریکا تجربه  کرد. )

حجم ۷۵ میل داشته و غلظت اسانس EAU DE  PARFUM دارد. گروه بویایی آن نیز ORIENTAL  FLORAL  بوده و در سال ۲۰۱۴ روانه بازار شد.

عطر بربری

توماس بربری در سال ۱۸۵۰ میلادی، خانه مدی را تاسیس کرد که پس  از ۱۶۰  سال، در فهرست لوکس ترین برندهای جهان قرار دارد.  نخستین عطر  برند BURBERRY (محبوب خاندان دیوید بکهام)، در سال ۱۹۸۱ میلادی روانه بازار شد و BURBERRY LONDON  و MY BURBERRY BLACK زنانه از آن جمله است. عطر مای بربری بلاش  زنانه  (MY BURBERRY BLUSH)  عطری خوش بو و شروعی  شاداب داشته  و ترکیبی از انار و سیب با رایحه  ضعیفی از گل رز است.

بهترین ادکلن زنانه پسر پسند

رایحه نخستین آن از  لیمو و انار بوده که پس از مدتی با رایحه میانی از گل رز، سیب  و گل  شمعدانی جایگزین می شود.  رایحه اصلی آن را گل یاس  و گل گلیسین تشکیل می  دهد. عطری با حجم ۹۰  میل با  غلظت اسانس EAU DE PARFUM  که در  گروه بویایی فلورال  قرار داشته و در  سال  ۲۰۱۷ روانه  بازار شد و ظرف ۱ سال، در فهرست برترین ادکلن زنانه ۲۰۱۸ قرار گرفت. پخش  بو و ماندگاری عالی در روز های گرم تابستان دارد.

حتما بخوانید: راهنمای  خرید ادکلن زنانه  و مردانه

یادتان باشد که خرید عطر از فروشگاه های  معتبر، یکی از راه های فهم  عطر تقلبی زنانه از  عطر اصل زنانه بوده و تست عطر  با فاصله کم، روش پسندیده ای برای انتخاب نهایی عطرهای  خوب نیست.  عطر تقلبی، مشکلات پوستی  برای شما به ارمغان خواهد آورد.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

 بهترین برند ادکلن زنانه ۲۰۱۸

به نظر شما بهترین  برند ادکلن زنانه ۲۰۱۸ کدام  است؟

  • بهترین ادکلن زنانه پسر پسند کدام است؟
  • بهترین ادکلن زنانه ۲۰۱۸ با رایحه خنک و تلخ کدام  است؟
  • آیا می دانید سلبریتی های سینمای ایران چه برند عطری استفاده می کنند؟
  • آیا قصد خرید ارزان و با تخفیف بهترین مارک ادکلن زنانه ۲۰۱۸ دارید؟
  • آیا می دانید بهترین ادکلن زنانه ۲۰۱۸ محبوب کاربران اینستاگرام چه بود؟
  • آیا بهترین ادکلن زنانه محبوب آنجلینا جولی و نیکول کیدمن را می دانید؟
  • آیا شما هم قصد طراحی و تولید عطر در شرکت های دانش بنیان و پارک فناوری دارید؟
  • أیا قصد راه اندازی استارت آپ لاکچری زنانه دارید؟
  • آیا شما هم توانایی طراحی بطری و بسته و برند شرکت های عطر سازی دارید؟

با کارشناسان لوکس تهران تماس بگیرید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو