شلوارهایی برای شیک پوشی در گرمای تابستان

شلوارهایی برای شیک پوشی در گرمای تابستان


منبع: نمناک

146

1398/5/1

13:44


برای خنک شدن و رهایی از گرمای تابستان می توانید از شلوارهایی با رنگ های روشن و جنس های خنک با مدل های شیک استفاده کنید.

شلوارهایی برای شیک پوشی در گرمای تابستان

مناسب ترین شلوار برای تابستان و فصل گرما کدام است؟

شلوار یکی از ارکان اساسی لباس پوشیدن است که باید در هر فصلی متناسب با ویژگی های همان فصل انتخاب شود. با شروع فصل تابستان و گرما تنها نباید زیبایی شلوار را مد نظر گرفت بلکه بهتر است شلوارهایی با جنس و رنگ مناسب همان فصل انتخاب کنید زیرا خنک شدن پاها در فصول گرم سال تاثیر زیادی در پایین آمدن دمای بدن دارد. در این بخش از دنیای مد نمناک شما را راهنمایی خواهیم نمود تا بهترین و مناسب ترین شلوار برای تابستان را انتخاب نمایید.

شلوار برای تابستان

چه شلواری برای تابستان مناسب تر است؟

مناسب ترین شلوارها برای فصل گرمای تابستان

شلوار با رنگهای روشن

برای فصل تابستان که هوا گرم است ، شلوارهای رنگ روشن بپوشید زیرا رنگ روشن ، نور و حرارت را جذب نمی کند و سبب دفع گرما می شود . پس برای فرار از شر گرما و خنک شدن پاها و کل بدنتان شلوار رنگ روشنی که از پارچه هایی خنک، نسبتا نازک و راحت دوخته شده اند ، را انتخاب نمایید.

شلوار پارچه ای

برای اینکه در فصل تابستان احساس گرمای کمتری نمایید و خنک تر بمانید ، شلوارهای پارچه ای در رنگ های سفید، کرم، طوسی را انتخاب کنید و هیچگاه سراغ شلوارهای جذب که از نایلون یا پلاستیک نامرغوب تهیه شده اند ، نروید زیرا این نوع شلوارها راحت نور و گرمای خورشید را جذب می کنند.

شلوار پارچه ای تابستانی

شلوار پارچه ای طوسی برای تابستان

شلوار کتان کش

در فصل تابستان شلوار کتان کش گشاد و آزاد که بسیار سبک هستند را انتخاب کنید و این نوع شلوارها را با کفش های اسپرت تابستانه ست نمایید تا احساس خنکی بیشتری کنید.

شلوار کتان

شلوار کتان بهترین نوع شلواربرای فصل تابستان و گرما است زیرا این نوع شلوار از پنبه تهیه شده و سبک و راحت است و هوا را خیلی آسان بین سطح پوست و بیرون رد و بدل می کند و در روزهای طولانی و گرم تابستان خنکی و راحتی بیشتری به افراد می بخشد . در موقعیت های غیررسمی از شلوار کتان استفاده کنید اما بهتر است در مهمانی های رسمی از این شلوارها استفاده نکنید.

شلوار جین تابستانه سفید

مدل شلوار برای تابستان با جنس کتان

شلوار نخی

یکی از بهترین شلوارها مخصوصا برای خانم ها برای فصل تابستان ، شلوارهای جنس نخی است که بافت نازک و راحت دارد و باعث می شود که با پوشیدن آن افراد احساس آزادی و خنکی ویژه ای نمایند .

بهتر است شلوارهای نخی با قالب و طرح های گشاد و آزادتر را انتخاب نمایید و همراه آن یک پیراهن خنک بپوشید . دنیای مد نمناک اشاره کرده است که نخی بودن پارچه سبب جریان آسان هوا در آن می شود و باعث می گردد که خنک تر شوید.

شلوار نخی تابستانی

شلوار نخی بهترین شلوار برای تابستان

شلوار جین روشن

فصل تابستان فصل پوشیدن شلوارهای تنگ و چسبان جین نیست چون حسابی گرم تان می شود و احتمال عرق سوز شدن هم افزایش می یابد اما اگر نمی توانید از پوشیدن این جنس شلوار دل بکنید ، جین های سفید یا طوسی روشن را انتخاب نمایید زیرا این رنگ ها گرما را دفع می کنند و در نتیجه سبب می شوند پاهای شما احساس گرما و حرارت کمتری داشته باشند.

شلوارهایی که الیاف مصنوعی دارند ، نپوشید

شلوار هایی را که الیاف مصنوعی دارند، را در فصل گرما کنار بگذارید زیرا با پوشیدن این نوع شلوارها پوست تان در اثر گرما و عرق به خارش و التهاب می افتد.

 

کدام شلوار برای فصل تابستان مناسب تر است ؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو