سریال «پایتخت ۶» بدون علیرضا خمسه ساخته می شود/ اطلاعات جدید

منبع: بلاکس آپ

215

1398/5/3

14:57


سریال «پایتخت ۶» بدون علیرضا خمسه ساخته می شود/ اطلاعات جدید

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ایران، اطلاعات جدیدی از سریال «پایتخت ۶» منتشر شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

بعد از درگذشت خشایار الوند ساخت فصل جدید سریال پایتخت در حاله ای از ابهام قرار گرفت و حتی ساخت فیلمی که مربوط به همین سریال بود لغو شد. اما حال دیگر ساخت «پایتخت ۶» قطعی شده و قرار است با طرحی از محسن تنابنده برای نوروز 99 آمده پخش شود. طبق خبری که به تازگی منتشر شده در پایتخت 6 علیرضا خمسه در نقش بابا پنجعلی حضور نخواهد داشت و به گونه ای از خط داستانی حذف شده است. گفته شده که در فصل ششم پایتخت بابا پنجعلی فوت خواهد کرد، ولی سکانسی از او وجود نخواهد داشت. از طرفی دیگر گفته شده که مهران احمدی که پیش‌تر نقش بهبود را برعهده داشت، به سریال بر می گردد. هنوز مشخص نشده که احمدی در این فصل قرار است چه نقشی برعهده داشته باشد. دیگر بازیگران فصل های قبل نیز قرار است برای ایفای نقش خود مجددا برگردند. 

فصل ششم سریال پایتخت توسط سیروس مقدم کارگردانی می شود و تهیه کنندگی نیز برعهده الهام غفوری است. محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر، نسرین نصرتی، بهرام افشاری، سارا و نیکا فرقانی اصل، هومن حاجی‌عبداللهی و مهران احمدی از جمله بازیگرانی هستند که در «پایتخت ۶» حضور دارند. سیروس مقدم یکی از باتجربه ترین کارگردان های ایران است که تاکنون علاوه‌ بر کارگردانی پنج فصل سریال «پایتخت»، سریال‌های دیگری مانند «مسافر»، «پلیس جوان»، «اغماء»، «رستگاران»، «چاردیواری»، «زیر هشت» و «تا ثریا» را ساخته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو