آیا مهراد در سریال از یادهارفته زنده است و مانع ازدواج خسرو و مهربانو می شود ؟

منبع: کولاک

162

1398/3/3

19:57


مجله اینترنتی کولاک : از یاد هارفته تراژدی عاشقانه از سبک و سیاق شهرزاد می باشد ‌،‌سریالی که سعی کرده با قرض گرفتن مفاهیم داستانی از سریال هایی همچون پدر این شب ها مخاطبان شبکه یک را جذب کند و نقریبا در این کار پیروز بوده است .

آنچه جه موجب شده از یاد ها رفته رفته را شبیه شهرزاد و پدر بدانیم جنس و حالت قصه این سریال است ، شباهت آن با شهرزاد که چندی پیش در اکثر رسانه ها مطرح شد و با واکنش های تند عوامل از یاد ها رفته  سرکوب شد .

قطعا اینکه مهربانو شخصیتی کپی شده از شهرزاد قصه ی سریال شهرزاد است از هیچ کس پوشیده نیست و این حجم از شباهت نیاز به توضیح بیشتری از سوی عوامل سریال از یاد ها رفته  دارد .

اما مرگ مهراد پسر عاشقی که سال هاست در انتظار یار نشسته و حالا زمانی که در یک قدمی رسیدن به عشقش بود مرگش فرا می رسد .

پس از مرگ او همه تماشاگران حدس می زنند مهراد زنده است و به زودی برمی گردد ؛ آیا این قصه شما را به یاد حامد در سریال پدر نمی اندازد ؟ هر آنچه در پشت پرده مرگ مهراد وجود دارد قطعا زنده بودنش و برگشتنش به سریال هیچ کمکی به جذابیت سریال نمی کند و تنها موجب کاسته شدن طرفداران آن می شود .

برخی از طرفداران مهراد حدس زده اند که زنده است و شب عروسی خسرو  و مهربانو ناگهان سر می رسد ؛ با این که این پیش بینی کمی دور از ذهن به نظر می رسد اما نباید ساده از کنارآن گذشت .

در سریال های ایرانی هر اتفاق عجیب  و دور از ذهنی را باید پیش بینی کرد ؛ به هر حال کارگردانان ایرانی علاقه زیادی به غافلگیر کردن تماشاگرانشان دارند ؛ بعید نیست که در پایان از یا دهارفته ماجرایی همچون پایان بندی عجیب دلدادگان یا سریال پدر را تماشا کنیم .

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو