مهراد با بازی رضا یزدانی در سریال از یادها رفته کجا پنهان شده و کی بازمی گردد ؟

منبع: کولاک

186

1398/3/3

20:12


مجله اینترنتی کولاکمرگ مهراد در سریال از یادها رفته شوک تلخ و برگی برای تماشاگران این سریال بود ؛ در ادامه با ما همراه باشید و نظریه های جالب در رابطه با فوت مهراد در سریال از یادها رفته  را بخوانید :

مهراد پسر پاک و ورزشکاری بود که در طول زندگی اش هیچ گاه سیمت خلاف و مفاهیم شیطانی نرفته بود ؛ او روح پاک و عاشقی داشت و همیشه خشم سرکوب شده وجودش را روی کیسه بوکسش خالی می کرد ؛ انقدر به کیسه بوکس ضربه می زد تا حرص وجودش را باز بی وفایی های مهربانو و آزار و اذیت های خسرو خالی کند .

مهراد در اوج جوانی و سن عاشقی کردن دنیارا ترک کرد و اینجا تلخ ترین قسمت زندگی او بوده است  .

با این که مرگ او شوگ بزرگی به طرفدارانش ایجاد کرد اما میان مخاطبان سریال دونظریه در رابطه با فوت او وجود دارد که خواندنشان خالی از لطف نیست :

مهراد برای همیشه رفت ….

نظریه اول که معقول و منطقی به نطر می رسد همان حقیقتی است که کارکدان سعی می کند به بیننده منتقل دهد ؛ اینکه مهراد بر اثر حادثه ای فوت کرد و هیچ راز عجیبی در پس حذف ناگهانی اش از قصه وجود ندارد .

حالا با رفتن مهراد قصه ، خسرو با آرامش به سراغ مهربانو می رود و درکنار او زندگی عاشقانه ای را آغاز می کند .

مرگ مهراد راز آلود و مشکوک است

یکی از حواشی داغ سریال که این روز ها سرو صدای زیادی به پاکرده است ، ماجرای زنده بودن مهراد می باشد ، برخی از بینندگان سریال حدس زدن که مهراد نمرده و این ترفند کارگردان برای افزایش حذابیت سریالش است .

طبق شنیده ها در این نظریه مهراد اکنون در یک شهر دیگر ساکن است و تا مدتی آفتابی نخواهد شد و به زودی بر میگردد و انتقامش را از خسرو می گیرد .

کاربران عزیز نظر شما در رابطه با سرنوشت مهراد در این سریال چیست ؟ آیا مهراد مرده یا رازی پشت پرده ماجرای مرگش وجود دارد ؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو