سفر به ایتالیا، سفر به عمق تاریخ و فرهنگ یک ملت

سفر به ایتالیا، سفر به عمق تاریخ و فرهنگ یک ملت


منبع: همگردی

206

1398/5/3

20:34


کشور ایتالیا، جایگاه بسیاری از عالی ترین مکان های تاریخی حاضر در فهرست میراث جهانی یونسکو به شمار می رود. هنر ارزشمند و بناهای باستانی تقریبا در سرتاسر این کشور و در گوشه به گوشه آن یافت می شوند. شهرهای هنری بسیار بزرگ آن مانند رم، ونیز و فلورانس در سطح جهان مشهور هستند و از قرن ها پیش، سیل گردشگران را به سوی خود جذب می کنند. ایتالیا علاوه بر گنجینه های هنری خود دارای سواحل بسیار زیبا، دریاچه ها و کوه نیز هست. تعجبی ندارد که این کشور عنوان یکی از محبوب ترین و زیباترین کشورهای جهان را به خود اختصاص داده است. این کشور از پر جاذبه ترین کشورهای جهان و صاحب بیشترین تعداد مکان های ثبت شده در میراث جهانی یونسکو به شمار می رود. جاهای دیدنی ایتالیا در رده های بالای فهرست آرزوهای هر گردشگری قرار می گیرند. اگر شما هم قصد سفر به ایتالیا را دارید، با ما همراه باشید. در این نوشتار قصد داریم راهنمای کامل سفر به ایتالیا را در اختیار شما بگذاریم و زیباترین و تماشایی ترین جاذبه های گردشگری ایتالیا را به شما معرفی کنیم.

سفر به ایتالیا

کلسئوم Colosseum

کلسئوم Colosseum در شهر رم، بزرگترین و مشهورترین آمفی تئاتر جهان است. این آمفی تئاتر عظیم که بزرگترین در نوع خود به شمار می رود، در سال 72 بعد از میلاد مسیح توسط امپراطوری روم ساخته شده و در سال 80 بعد از میلاد مسیح تکمیل شده و حتی امروزه نیز به عنوان یک الگو برای ساخت ورزشگاه های مدرن به شمار می رود. این بنا توانایی و گنجایش بیش از 50 هزار تماشاگر را داشته و حدود 80 ورودی دارد که تماشاگران می توانند برای ورود و خروج از آن ها استفاده کنند. تماشاگران به وسیله پارچه های بادبانی که ولاریوم نامیده می شدند و به بالاترین نقطه ورزشگاه متصل شده، از باران و گرمای آفتاب در امان می ماندند. در حال حاضر، این بنا که یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری ایتالیا هست، سرپا ایستاده و یادآور دائمی از دوران باستانی و تاریخ گسترده روم به شمار می رود.

کلسئوم Colosseum

کانال های آب ونیز Venice Canals

شهر ونیز که از آن با عنوان شهر آب ها نیز یاد می شود، جواهری بر تاج شهرهای آبی به شمار می رود. با اینکه ونیز از دوران شکوفایی خود فاصله گرفته و در آن بیشتر از ساکنان بومی، گردشگران خارجی به چشم می خورند، با جذابیت رمانتیک خود در صدر جاهای دیدنی ایتالیا باقی مانده است. قایق سواری در کانال های آب ونیز سنتی است که طی قرن های متمادی توسط گردشگرانی که سفر به ایتالیا را انتخاب کرده اند، اجرا شده است. ونیز، شهر جزیره هاست و این کانال ها برای مدت های طولانی و از هر جهت، به منزله خیابان های این شهر بوده اند. در طول این کانال ها، بناهای تاریخی و قدیمی وجود دارند که برای صدها سال بدون تغییر مانده و به جذابیت رمانتیک این شهر افزوده اند. کانال بزرگ Grand Canal، مشهورترین راه آبی در این شهر بوده و یکی از جاذبه های گردشگری ایتالیاست که بیشترین تعداد تصاویر از آن گرفته شد. قدم زدن در شهر ونیز فرصت های متعددی برای تماشای کانال بزرگ Grand Canal را در اختیار شما قرار می دهد، اما بهترین راه برای تماشای این کانال دیدنی این است که سوار بر قایق باشید. مردم محلی به وسیله اتوبوس های آبی که واپورتی Vaporetti نامیده می شوند، در نقاط مختلف شهر رفت و آمد می کنند، اما بسیاری از گردشگران در سفر به ایتالیا ترجیح می دهند از تاکسی های آبی خصوصی یا قایق های رمانتیک گاندولا Gandola برای این کار استفاده کنند.

کانال های آب ونیز Venice Canals

کلیسای جامع سانتا ماریا دل فیوره Florence Duomo Santa Maria del Fiore

ساخت کلیسای جامع سانتا ماریا دل فیوره Cathedral of Santa Maria del Fiore به سبک گوتیک در سال 1296 آغاز شده و در سال 1436 به پایان رسید. این کلیسا که یکی از زیباترین جاهای دیدنی ایتالیا به شمار می رود، بر نمای کلی شهر فلورانس تسلط دارد. گنبد خارق العاده این کلیسا مشهورترین قسمت آن و سمبل شهر فلورانس محسوب می شود. این کلیسا یکی از بزرگترین کلیساهای کشور ایتالیا بوده و تا چندین سال پیش، گنبد آن بزرگترین گنبد کلیسایی جهان به شمار می رفت. البته همچنان هم بزرگترین گنبد آجری ساخته شده در تاریخ نامیده می شود. بالا رفتن از برج ناقوس کلیسا که 82 متر ارتفاع دارد، برای عموم آزاد است. برای این کار، می بایست در سفر به ایتالیا از 414 پله بالا بروید تا به سکوی تماشایی با چشم اندازهای فوق العاده از شهر فلورانس برسید.

کلیسای جامع سانتا ماریا دل فیوره Florence Duomo Santa Maria del Fiore

پومپئی Pompeii

در بیست و چهارم آگوست سال 79 پس از میلاد مسیح، آتشفشان کوه وسوویوس Vesuvius فوران کرده و این شهر را که در نزدیکی این آتشفشان قرار داشت با خاکستر و خاک پوشانید. این شهر از آن زمان تابحال به حالت یک ویرانه باقی مانده است. همه چیز از کوزه ها و میزها تا نقاشی ها و مردمی که در این شهر زندگی می کردند، انگار در زمان توقف کرده اند. کاوش های باستانی به کشف بقایای خانه ها، بازارها، حمام ها، معابد، سالن های تئاتر، خیابان هایی پر از رد پای ارابه ها و اجساد انسان هایی که دو هزار سال پیش در این شهر زندگی می کردند، انجامیده است. بازدیدکنندگان می توانند درون این شهر که یکی از معروف ترین جاهای دیدنی ایتالیا هست به گشت و گذار بپردازند، در طول خیابان های آن قدم بزنند و تکنیک های مهندسی استفاده شده توسط رومی ها در بیش از 2000 سال قبل را ببینند. امروزه پومپئی Pompeii با حدود دو میلیون و نیم بازدید کننده در سال، یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری ایتالیا به شمار می آید.

پومپئی Pompeii

تالار رومی Roman Forum

در زمان بازدید از تالار رومی Roman Forum نیاز به کمی تخیل دارید تا بتوانید به طور دقیق درک کنید که این منطقه قبلا به چه شکل بوده، اما اهمیت تاریخی این تالار، به عنوان قلب امپراطوری روم کمتر از آنچه عنوان می شود، نیست. ستون ها، بناهای نیمه ویرانه، زیرسازی های معابد پیشین، راهروهای بازار، دادگاه ها و ساختمان های عمومی، یادبودی از روم باستان که هزاران سال در این منطقه مستقر بوده، هستند.

تالار رومی Roman Forum

پانتئون Pantheon

بنای پانتئون Pantheon که بقایایی از دوران رومی ها و به طور فوق العاده ای خوب حفظ شده، دستاوردهای بی نظیر معماری از دوران امپراطوری روم را برای شما در سفر به ایتالیا به نمایش می گذارد. اندازه های دقیق این بنا که یکی از معروف ترین جاهای دیدنی ایتالیاست، با ارتفاعی دقیقا برابر با قطر و یک شعله نور واحد که از بالای گنبد آن به درون بنا نفوذ کرده، کاراکتری ویژه و منحصر به فرد به این بنا بخشیده اند. پادشاهان ایتالیایی و سایر شخصیت های تاثیرگذار ایتالیایی در پانتئون Pantheon دفن شده اند.

پانتئون Pantheon

ساحل آمالفی Amalfi Coast

ساحل آمالفی Amalfi Coast که جز بهترین جاهای دیدنی ایتالیا به شمار می آید، ساحل طولانی کم نظیری در طول شبه جزیره سورنتین Sorrentine هست. شهرهای کوهپایه ای کوچکی در این منطقه قرار دارند که به طور مخاطره آمیزی در شیب کوه هایی که به صورت پله پله تا دریا می رسند، ساخته شده اند. یکی از شهرهای اصلی این منطقه، شهر Positano است، اما سرتاسر این منطقه مورد علاقه گردشگران در سفر به ایتالیا هست.

ساحل آمالفی Amalfi Coast

پوزیتانو Positano

پوزیتانو Positano یک شهر کوچک بوده که در ساحل مشهور آمالفی Amalfi واقع شده است، ساحلی که به خاطر سطح خشن و ناهموار، زیبایی خیره کننده، شهرها و روستاهای زیبا و تنوع طبیعی خود شناخته شده می شود. این شهر کوچک که یکی از بهترین جاذبه های گردشگری ایتالیا هست، ظاهر جالبی دارد به طوریکه به نظر می رسد خانه ها و بخش های مختلف آن از بالا تا پایین یک تپه به سمت ساحل چیده شده اند. با اینکه شهر پوزیتانو Positano در دوران قرون وسطی به شکوفایی رسیده و جایگاه خوبی پیدا کرده بود، در اواسط قرن نوردهم میلادی بیش از نیمی از جمعیتی که در آن زندگی می کردند آن را ترک نمودند. اما در قرن بیستم میلادی، به لطف مطلبی که نویسنده مشهور جان اشتاین بک در مورد پوزیتانو Positano و زیبایی آن نوشت، این شهر از یک روستای ماهیگیری کوچک و فقیر به یکی از معروف ترین جاهای دیدنی ایتالیا تبدیل شد.

پوزیتانو Positano

دریاچه کومو Lake Como

دریاچه کومو Lake Como بخشی از منطقه پر دریاچه کشور ایتالیا بوده که بخاطر ترکیب هوای عالی و تمیز، آب های زیبا، کوه ها و آب و هوای فوق العاده در صد سال گذشته به یک منطقه بسیار محبوب برای گردشگران و بازدیدکنندگان تبدیل شده است. این دریاچه به شکل حرف Y بوده و در نقاط خاصی دو شاخه می شود، یکی در کومو Como در جنوب غربی و دیگری در لکو Lecco در جنوب شرقی دریاچه. دریاچه کومو Lake Como یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری ایتالیا بوده که با چند کوه احاطه شده و ردیفی از شهرهای کوچک تماشایی در اطراف آن قرار گرفته اند. این دریاچه که به طور سنتی پاتوقی برای ثروتمندان به شمار می آید، در بر گیرنده ویلاها و قصرهای مجلل بسیار زیادی است که از دوران رومی ها در این منطقه وجود داشته اند. در اطراف دریاچه، محل هایی برای اجتماع مردم و یک کلیسای قرن یازدهمی وجود دارند. یکی دیگر از جاذبه های این منطقه برای گردشگران، آب و هوای معتدل آن است که شباهت بسیاری به آب و هوای مدیترانه ای دارد.

دریاچه کومو Lake Como

برج خمیده پیزا Leaning Tower of Pisa

برج خمیده پیزا Leaning Tower of Pisa در طول یک دوره طولانی 177 ساله ساخته شده است. ساخت این برج در اوایل قرن دوازدهم آغاز شد و نشست آن، که باعث کج شدنش شد، زمانی اتفاق افتاد که پروسه ساخت به طبقه سوم برج رسیده بود. سپس این بنا نزدیک به یک قرن به حال خود رها شد. وقتی ادامه ساخت این برج از سر گرفته شد، مهندسان طبقه های بعدی را طوری ساختند که یک طرف آن ها بلندتر از طرف دیگر باشد تا جبرانی برای خمیدگی برج باشد و در نهایت، در نیمه دوم قرن چهاردهم میلادی ساخت این برج به پایان رسید. قبل از بازسازی و ایمن سازی در سال 1990، پیش بینی شد که این برج تا سال 2000 میلادی فرو خواهد ریخت. در حال حاضر بازدیدکنندگان می توانند از 296 پله این برج بالا بروند و چشم انداز فوق العاده شهر را تماشا کنند. برج خمیده پیزا که با نام La Torre Pendete نیز شناخته می شود، در میدان دل دومو Piazza del Duomo قرار گرفته و تنها یکی از خیل جاذبه های شهر پیزا به شمار می رود، اما شهرت آن که به طرز جالبی بخاطر عیب و نقص آن است، شهرتی جهانیست.

برج خمیده پیزا Leaning Tower of Pisa

منطقه ساحلی Cinque Terre

منطقه Cinque Terre که به معنی پنج روستا بوده، یک منطقه ساحلی دوست داشتنی با صخره ها و تپه های پر شیب اقیانوسی هست. روستاهای بسیار زیبای مونتروسو ال ماره Monterosso al Mare، ورناتزا Vernazza، کورنیلیا Corniglia، مانارولا Manarola و ریوماگیوره Riomaggiore از راه های بسیاری در دسترس هستند، اما تنها به وسیله یک جاده باریک چشم نواز از درون تپه ها یا مسیرهای پیاده روی بسیار خیره کننده به هم راه دارند. بسیاری از گردشگران و مسافران ترجیح می دهند برای لذت بردن از مناظر زیبای این منطقه، مسیر بین این روستاها را پیاده طی کنند. شهرهای کوچک این منطقه، هنوز همان حس روستاهای ماهیگیری قدیمی را حفظ کرده و به بازدیدکنندگان احساس دور بودن از زندگی شهری را می دهند.

منطقه ساحلی Cinque Terre

دره معبدها Valley of the Temples

دره معبدها Valley of the Temples یا به ایتالیایی Valle dei Templi یک منطقه باستانی بوده که در سیسیل ایتالیا واقع شده است. این منطقه دارای معابد یونانی متعدد است که همگی به سبک دوریک ساخته شده و قدمت بیشتر آن ها به بیش از 2400 سال پیش باز می گردد. توصیه می شود حتما از سرتاسر این منطقه دیدن کنید، اما محبوب ترین معبد در میان معابد این منطقه، معبد کونکوردیا Temple of Concordia بوده که در قرن هجدهم میلادی بازسازی شده و یکی از سالم ترین جاهای دیدنی ایتالیا به شمار می رود.

دره معبدها Valley of the Temples

شهر واتیکان Vatican City

شهر واتیکان Vatican، جایگاه برخی از با ارزش ترین و بی قیمت ترین آثار و کلکسیون های هنری است. علاوه بر جاذبه های اصلی این شهر، کلیسای سنت پیتر St Peter's Basilica و میدان سنت پیتر St Peter، دیدنی های بیشمار دیگری نیز در این شهر وجود دارند. در نیایشگاه مشهور سیستین Sistine Chapel، نقاشی های دیواری و سقفی از آثار میکل آنژ Michelangelo و بسیاری دیگر از مشهورترین هنرمندان ایتالیایی یافت می شوند.

شهر واتیکان Vatican City

کلیسای سنت پیتر St. Peter

جاذبه اصلی شهر واتیکان در رم، کلیسای سنت پیتر St. Peter است. این کلیسای باشکوه با یک گنبد فوق العاده زیبا تزئین شده و نقاشی های روی سقف آن توسط میکل آنژ کشیده شده است. این کلیسا که در اوایل قرن شانزدهم میلادی ساخته شده، هم اکنون یک کلیسای بسیار بزرگ با محوطه داخلی بسیار عظیم است که می تواند درون یک ایستگاه فضایی با تمامی موشک هایش جای بگیرد. علاوه بر معماری فوق العاده، نمای باشکوه و نزدیک بودن این بنا به پاپ که از مهمترین دلایل بازدید از کلیسای سنت پیتر St. Peter به شمار می روند، وجود آثار هنری خارق العاده و تاریخی در این بنا غیر قابل چشم پوشی و فراموش ناشدنی هستند. در بازدید از این کلیسای باشکوه که یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری ایتالیا هست، انتظار دیدن نقاشی ها و تندیس های خلق شده توسط برنینی و میکل آنژ را داشته باشید.

کلیسای سنت پیتر St. Peter

کاپری Capri

جزیره کاپری Capri تنها پنج کیلومتر از شهر ناپل فاصله دارد، اما یک مقصد گردشگری مجزا و منحصر به فرد با فرهنگ و فضای خاص خودش است. بازدیدکنندگان اغلب بعد از رسیدن به این منطقه توسط قایق، به غار بلو گروتو Blue Grotto که یکی از برترین جاهای دیدنی ایتالیا بوده، می روند. جزیره کاپری Capri علاوه بر سواحل زیبا و مسیرهای فوق العاده تپه نوردی دارای معماری تاریخی نیز هست. در سفر به کاپری Capri، بازدید از کلیسای سبک باروک سن میشل آرکانجلو San Michele Arcangelo و ویلا جوویس Villa Jovis، سکونتگاه سابق امپراطور تیبریوس Tiberius را از دست ندهید.

کاپری Capri

کلیسای سنت مارک St. Mark

کلیسای سنت مارک St. Mark در ونیز که مردم محلی آن را با عنوان باسیلیکا دو سن مارکو Basilica di San Marco می شناسند، جواهری بر تاج میدان سن مارکو Piazza San Marco در این شهر به شمار می رود. این کلیسای عظیم و باشکوه در قرن یازدهم میلادی ساخته شده و بیش از 500 ستون، چندین گنبد خیره کننده و موزاییک های بیزانسی بیشمار است و در ساخت آن از طلا به مقدار بسیار زیادی استفاده شده است. بیشتر بازدیدکنندگانی که در گوشه گوشه شهر ونیز گردش می کنند، خود را در میدان مشهور سن مارکو Piazza San Marco در مقابل این کلیسا و در حال تماشای نمای اصلی آن می یابند. این کلیسا شامل گنجینه بزرگی از آثار هنری است، اما خود ساختمان کلیسا نیز با ترکیب سبک های معماری استفاده شده در آن یک اثر هنری به شمار می رود. نکته دیگری که بسیار به چشم می آید، اسب های برنزی سن مارک Saint Mark هستند که قدمت آن ها به دوران باستان باز می گردد و در ورودی کلیسا قرار داده شده اند. توصیه می کنیم بازدید از گنجینه کلیسا یا موزه مارچیانو Museo Marciano که یکی از بهترین جاهای دیدنی ایتالیا هست را از دست ندهید.

کلیسای سنت مارک St. Mark

پورتوفینو Portofino

پورتوفینو Portofino با بندر بسیار زیبا، مناظر جذاب و تپه های خطرناک و خانه های کنار آب خود، یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری ایتالیا به شمار می رود. این شهر کوچک که در فاصله کوتاهی از جنوب جنوا Genoa قرار گرفته، برای قرن ها یک مقصد گردشگری محبوب بوده است. پورتوفینو Portofino همچنین جایگاه بناهای تاریخی مهم مانند قلعه قرن شانزدهمی کاستلو براون Castello Brown هست، اما جاذبه اصلی در این شهر، طریق پر آرامش زندگی مردم آن است. بازدیدکنندگان به این شهر می آیند تا در امتداد ساحل قدم بزنند، جواهرات شیشه ای برای سوغاتی خریداری کنند و در کنار مناظر زیبای این منطقه شام ایتالیایی بخورند.

پورتوفینو Portofino

کوه اتنا Mount Etna

در جزیره سیسیل، نقطه ای وجود دارد که مشرف به هر چیز دیگری است و کوه اتنا Mount Etna نام دارد. این آتشفشان یکی از بلندترین قله های کشور ایتالیا به شمار می رود و به طور مداوم و منظم دچار فوران می گردد. در اطراف کوه اتنا Mount Etna یک پارک ملی وجود دارد که پارکو دل اتنا Parco dell’Etna نامیده می شود. بازدیدکنندگانی که به کوه اتنا Mount Etna می آیند، می توانند در کنار دهانه آتشفشانی آن راه بروند و حتی آنقدر به آن نزدیک شوند که مواد مذاب یا بخار آن را ببینند. خاک آتشفشانی این منطقه که یکی از معروف ترین جاهای دیدنی ایتالیا هست، بخاطر عالی بودن برای رشد درختان انگور شهرت دارد، این بدان معنی است که بازدیدکنندگان این منطقه به انواع نوشیدنی های خوش طعم محلی نیز دسترسی خواهند داشت.

کوه اتنا Mount Etna

رشته کوه دولومیت Dolomites

رشته کوه دولومیت Dolomites مجموعه ای از کوه های مرتفع است که در شمال ایتالیا واقع شده اند و یک نقطه محبوب برای انجام ورزش های زمستانی مانند اسکی و اسنوبورد و یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری ایتالیا به شمار می رود. هر زمان که فصل انجام این ورزش ها آغاز می شود، رشته کوه دولومیت Dolomites به لطف مناظر فوق العاده اش مورد توجه سیل گردشگران قرار می گیرد. در هنگام غروب آفتاب، قله های این رشته کوه ظاهری صورتی یا بنفش رنگ پیدا می کنند که به نظر فراواقعی می آید.

رشته کوه دولومیت Dolomites

سانتا ماریا دل گراتزیه Santa Maria delle Grazie در میلان

سانتا ماریا دل گراتزیه Santa Maria delle Grazie یکی از زیباترین جاهای دیدنی ایتالیا بوده که در شهر میلان واقع شده است. بنای این کلیسا یک نمونه خیره کننده از معماری رنسانس به شمار می رود و دارای تزئینات فوق العاده و ورودی مملو از نور است. اما مهمترین ویژگی این بنا که شهرت آن را دو صد چندان نموده، وجود یک نقاشی مشهور در این کلیسا هست. نقاشی شام آخر Last Supper اثر لئوناردو داوینچی Leonardo Da Vinci اصلا نیازی به معرفی ندارد. این تابلو بدون شک یکی از شناخته شده ترین تابلوهای نقاشی در جهان به شمار می رود که توسط یکی از مشهورترین نقاشان تاریخ خلق شده است. برای بازدید از این تابلوی نقاشی بی نظیر می توانید به سالن ناهار خوری دیر سانتا ماریا دلا گراتزیه Santa Maria della Grazie مراجعه کنید. شام آخر Last Supper یک تابلوی نقاشی منحصر به فرد با اهمیت بسیار زیاد تاریخی است و هرگز نباید در سفر به میلان بازدید از آن را از دست بدهید. البته بهتر است بدانید که بلیط بازدید از تابلوی شام آخر Last Supper را می بایست از قبل رزرو نمائید.

سانتا ماریا دل گراتزیه Santa Maria delle Grazie در میلان

فواره تروی Trevi

فواره تروی Trevi یکی از جاذبه های بسیار مهم است که حتما می بایست در سفر به ایتالیا از آن بازدید کنید. این فواره در سال 1762 توسط نیکلا سالوی Nicola Salvi ساخته شده و الهه نپتون را در حالی که با موجودات دریایی احاطه شده است در حال انجام یک جنگ نشان می دهد. فواره تروی Trevi از این جهت شهرت بسیار زیادی پیدا کرده که مردم آن را به عنوان نقطه ای که می بایست درون فواره سکه بیاندازند تا خواص جادویی آن را ببینند می شناسند. مردم اعتقاد دارند اگر یک سکه در این فواره بیاندازید سفر به ایتالیا برایتان تضمین می شود. اگر دو سکه بیاندازید یک رابطه عاشقانه با یک مرد رومی یا زن رومی خواهید داشت. در هنگام شب این فواره نورافشانی می شود و همین آن را به یک مکان جادویی و رمانتیک در سفر به ایتالیا تبدیل می نماید.

فواره تروی Trevi

هرکولانیوم Herculaneum

در کوهپایه کوه وسوویوس Vesuvius یک شهر باستانی رومی به نام هرکولانیوم Herculaneum وجود دارد. نزدیک به 2000 سال پیش، یک فوران آتشفشانی شهر هرکولانیوم Herculaneum را نابود کرد، اما در این شهر هم مانند رقیب بزرگترش پومپئی، فوران آتشفشانی و لایه گل و خاکستری که روی شهر را پوشانده، باعث حفظ شدن و فسیل شدن بخش بزرگی از معماری این شهر بوده است. بازدیدکنندگانی که به بازدید از هرکولانیوم Herculaneum می آیند می توانند خانه های آن زمان را که ترمیم شده و به شکلی که 2000 سال پیش بوده اند در آمده اند، ببینند؛ همچنین می توانند اسکلت های فسیل شده انسان ها، تبلیغات باستانی و موزاییک های زیبایی که هنر هزاره قبلی را به نمایش می گذارند را در سفر به ایتالیا تماشا کنند.

هرکولانیوم Herculaneum

ورونا آرنا Verona Arena

شهر ورونا Verona بخاطر نقشی که در داستان رومئو و ژولیت Romeo and Juliet داشته، شهرت دارد. آمفی تئاتر رومی ورونا 2000 سال پیش ساخته شده است. ورونا آرنا Verona Arena با وجود قدمت بالایی که دارد به خوبی حفظ و ترمیم شده و گاهی حتی برای اجراهایی با 30 هزار تماشاگر مورد استفاده قرار گرفته است. امروزه بازدیدکنندگان هنوز هم می توانند در کنسرت های موسیقی که در این سالن بزرگ برگزار می شوند و فرهنگ و تاریخ ایتالیا را زنده می سازند در زمان سفر به ایتالیا شرکت کنند.

ورونا آرنا Verona Arena

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو