انتقادها از بتمن جدید اوج گرفت

منبع: ایران آرت

82

1398/5/4

18:31


بسیاری از طرفداران بتمن از انتخاب رابرت پتینسون برای بازی در این نقش راضی نیستند که این موضوع با واکنش تهیه‌کننده فیلم بتمن همراه شده است.

ایران آرت: "مایکل ای. یوسلن" تهیه‌کننده‌ی باسابقه‌ی "بتمن" پیامی دارد برای کسانی که از انتخاب "رابرت پتینسون" در نقش "بروس وین/بتمن" راضی نیستند: "صبر کنید تا خودتان فیلم را ببینید." یوسلن در کامیک-کان آلمان به اعتراضات علیه برگزیده شدن پتینسون برای بازی در فیلم "بتمن" (The Batman) به کارگردانی "مت ریوز" که توسط برادران وارنر تولید می‌شود واکنش نشان داد. گزارش انتخاب او می گذشته منتشر شد و نارضایتی بسیاری از هواداران را به دنبال داشت.

یوسلن می‌گوید: "ستاره‌ی فیلم‌های بتمن "بروس وین" است. بتمن یک ستاره است. او کسی است که در کنار ابرشرورها همه مشتاق دیدنش‌اند، بنابراین یک فیلمساز در انتخاب بازیگر این نقش چگونه باید عمل کند؟ به نظر هواداران و همه‌ی ما باید بر روی فیلمساز تمرکز کنیم. موقعیت فعلی من این است که به فیلمساز و نگاه او اعتماد کنم. بنابراین بهتر است صبر کنید تا خودتان فیلم را ببینید."

یوسلن در ادامه می‌گوید: "وقتی فیلم را دیدید، هرچه خواستید آن را قضاوت کنید. به نظر من باید طبق این فرمول جلو برویم. به عنوان یکی از طرفداران بتمن بسیار خوشحال و هیجان‌زده‌ام که "مت ریوز" برای فیلم بتمن بعدی "رابرت پتینسون" را انتخاب کرده است."

به گزارش سی نما، کسانی که به انتخاب پتینسون خوش‌بین نیستند معمولاً فیلم‌های تحسین‌شده‌ی او پس از چندگانه‌ی "گرگ و میش" را نادیده می‌انگارند. "بتمن" ریوز پس از جدایی "بن افلک" از پروژه شکل درست‌تری به خود گرفت. او در "بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت" و "لیگ عدالت" این نقش را بازی کرده بود. ریوز برای "بتمن" آهنگساز همیشگی‌اش "مایکل جاکینو" برنده‌ی اسکار را هم با خود همراه کرده است.

جاکینو در کامیک-کان امسال گفت: "مت از من خواست به شما بگویم سخت تلاش می‌کند فیلمی درخور بسازد. راستش را بخواهید من بخش‌هایی از فیلم که او بر روی‌شان کار می‌کند را دیده‌ام و باید بگویم که واقعاً فوق‌العاده است. بسیار بسیار زیبا از آب درآمده."

چهارشنبه شب گزارش شد که "گرگ فریزر" فیلمبردار نامزد اسکار "شیر" (Lion)‌ و "روگ وان" (Rogue One) "بتمن" ریوز را تصویربرداری خواهد کرد. این فیلمبردار استرالیایی فیلم‌ "معاون" به کارگردانی "آدام مک‌کی" را هم در کارنامه دارد و قرار است به عنوان مدیر فیلمبردرای در پروژه‌ی بازسازی "شنزار" (Dune) با "دنی ویلنوو" همکاری کند.

برادران وارنر فیلم "بتمن" را در تاریخ ۲۵ ژوئن سال ۲۰۲۱ اکران می‌کند

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو