بی حسی موضعی بالاخره به اکران رسید+ عکس

بی حسی موضعی بالاخره به اکران رسید+ عکس


منبع: نمناک

173

1398/3/4

13:41


بی حسی موضعی با بازی حبیب رضایی ، باران کوثری و پارسا پیروزفر بالاخره در لیست اکران قرار گرفت و زمان اکران آن مشخص شد.

بی حسی موضعی بالاخره به اکران رسید+ عکس

زمان دقیق اکران فیلم بی حسی موضعی

فیلم سینمایی بی حسی موضعی به کارگردانی و نویسندگی حسین مهکام و تهیه کنندگی حبیب رضایی بالاخره بعد از طی کردن مسیری طولانی به اکران نزدیک شد.

این فیلم در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد و با استقبال از سوی تماشاگران روبرو شد، توانست پروانه نمایش برای اکران عمومی در سینماهای کشور را دریافت کند.

پروانه نمایش فیلم بی حسی موضعی و زمان اکران

حبیب رضایی تهیه کننده فیلم بی حسی موضعی با انتشار پستی خبر از زمان اکران این فیلم در سینماهای کشور داد.

فیلم بی حسی موضعی

باران کوثری و حبیب رضایی در بی حسی موضعی 

حبیب رضایی با انتشار پوستر فیلم بی حسی موضعی نوشت :مسیری طولانی طی شد تا به این خبر برسیم:“پروانه نمایش صادر شد”.

حالا ما هستیم و قرار پاییزی برای دیدار و گپ و بحث و انتقاد و احتمالا شاید کمی تشویق.شب های بلند پاییزی، جمع های جذاب دوستانه و دانشجویی، بودن کنار هم، تجربه دیدن و شنیدن را باز تکرار کردن؛ همه انگیزه و حظ کار کردن های ما بوده و خواهد بود.

در روزگارانی که هر لحظه آبستن حوادث ناخواسته و بی هواست، شاید یکی از راه های ماندن و به آینده فکر کردن، همین هوای هم را داشتن است، بیایید از هم دریغ نکنیم ،که فردا را کسی ندیده... فعلا ما و شما و یک قرار پائیزی را خوش است، برای دیدن “بی حسی موضعی”! * پوستر:تویک زادوریان،آرش ایزد.

خلاصه داستان و بازیگران فیلم بی حسی موضعی

پارسا پیروزفر

عکسی از پارسا پیروزفر در فیلم بی حسی موضعی 

در خلاصه داستان فیلم بی حسی موضعی آمده است: جلال، دانشجوی سابق رشته فلسفه، متوجه می شود خواهرش که به اختلال روانی دو قطبی مبتلاست، با مردی ثروتمند به نام شاهرخ ازدواج کرده که به شرط بندی بازی فوتبال اعتیاد دارد. جلال با عصبانیت از خانه بیرون می زند تا به خانه دوستش، بهمن، برود که یک آهنگساز زیرزمینی است. در مسیر جلال با یک راننده تاکسی به نام ناصر آشنا می شود و این دو شب عجیبی را در کنار هم سپری می کنند.

باران کوثری

بازی باران کوثری در فیلم بی حسی موضعی 

بازیگران فیلم بی حسی موضعی عبارتند از :حبیب رضایی، باران کوثری، پارسا پیروزفر، حسن معجونی و سهیل مستجابیان بازیگران فیلم بی حسی موضعی را تشکیل میدهند.

اکران فیلم بی حسی موضعی با حبیب رضایی و باران کوثری

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو