اطلاعات جدیدی از ساخت ادامه سری محبوب Mad Max منتشر شد

منبع: بلاکس آپ

143

1398/5/5

17:32


اطلاعات جدیدی از ساخت ادامه سری محبوب Mad Max منتشر شد

در تازه ترین اخبار کارگردان فیلم Mad Max: Fury Road در رابطه با ساخت دنباله های این فیلم صحبت هایی داشته است. در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

براساس جدیدترین اخبار منتشر شده احتمالا دنباله فیلم Mad Max: Fury Road (مکس دیوانه: جاده خشم) ساخته خواهد شد. جرج میلر کارگردان این فیلم در صحبت با مجله ایندی وایر گفته که با وجود تمامی اختلاف هایش با کمپانی برادران وارنر دنباله‌ ها و اسپین‌ آف های فیلم مکس دیوانه ساخته خواهد شد. او در این رابطه گفته که:

دو داستان برای مد مکس و یک داستان برای فیوروسا وجود دارد. ما هنوز در حال حل مشکلات حقوقی و دیگر مسائل با برادران وارنر هستیم و این به‌نظرم بسیار روشن است که این فیلم‌ها ساخته خواهند شد.

در سال 2015 فیلم Mad Max: Fury Road بر روی پرده های سینما رفت و توانست فروش بسیار خوبی داشته باشد و نظر منتقدان را نیز جلب کند. دو سال بعد از اکران این فیلم، یعنی در سال 2017 ساخت دنباله فیلم Fury Road و همچنین اسپین آف آن به خاطر شکایت جرج میلر از برادران وارنر و اتفاقاتی دیگر متوقف شد. این شکایت ها همچنان ادامه دارد ولی به نظر می رسد که به زودی همه چیز روشن خواهد شد و مشخص می شود که میلر با همکاری برادران وارنر ادامه سری مکس دیوانه را خواهد ساخت یا خیر. میلر در مصاحبه ای که داشته، این را نیز اضافه کرده که دو دنباله برای فیلم Mad Max: Fury Road ساخته خواهد شد و اسپین آف این فیلم نیز ساخته می شود. 

دنباله فیلم قبلی مکس دیوانه، Mad Max: The Wasteland (مکس دیوانه: وستلند) نام دارد که در آن دوباره شاهد حضور تام هاردی خواهیم بود. اسپین آفی که از فیلم Mad Max: Fury Road ساخته خواهد شد، روی گذشته شخصیت ایمپریتر فیوروسا با بازی شارلیز ترون تمرکز دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو