نوشیدنی های ضد پیری

نوشیدنی های ضد پیری


منبع: زیبامون

206

1398/5/6

14:07


نوشیدنی های خوشمزه که از پیر شدن پوست شما جلوگیری می کند را با زیبامون در این پست بشناسید.

نوشیدنی های ضد پیری

پیر شدن و چین و چروک افتادن در پوست مسئله ای نیست که بشود صد در صد جلوی آن را گرفت تا اتفاق نیافتد. ولی می شود آن را با رسیدگی به پوست، فیشال، کرم های ضد چروک، قرص های آنتی ایج، ماسک های آبرسان و راه های زیادی که در این زمینه وجود دارد، را به تعویق انداخت. یکی از راه های موجود در این زمینه مصرف نوشیدنی های طبیعی ست که روند پیری پوست را کند می کند.

شیر

مطالعات نشان می دهد که روزانه حدود یک درصد از رشد توده های عضلانی بدنمان را از دست می دهیم. با مصرف یک لیوان شیر در روز می توان این روند را کند تر کرد. شیر حاوی مقادیر بالای پروتئین است و پروتئین منبع مناسبی از لیوسین هست. لیوسین قند خون را تنظیم می کند، زخم ها را اتیام می بخشد و به منظم سازی رشد عضلات کمک می کند.

 

نوشیدنی های ضد پیری

 

اسموتی شیر بادام با موز و آووکادو

اسموتی شیر بادام با موز و آووکادو به درخشان شدن پوست کمک می کند. شیر بادام سرشار از ویتامین های مختلف مانند: A، D و E است. که در جوان نگه داشتن پوست تاثیر بسزایی دارد. شیر بادام همچنین حاوی پروتئین و کلسیم است و مو و ناخن ها را سالم و محکم نگه می دارد. موز هم حاوی ویتامین های A و B و منیزیم است که به شاداب ماندن پوست و رفع خشکی پوست کمک می کند همچنین به دلیل غنی بودن مواد مغذی از چین و چروک جلوگیری می کند. آووکادو نیز دارای اگزانتوفیل است که این ماده دارای خواص آنتی اکسیدان است و نشانه های پیری را در بدن کاهش می دهد و همچنین از استخوان ها محافظت می کند و از پوکی استخوان جلوگیری می کند. آووکادو با خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی به پوست از خشکی پوست جلوگیری می کند. ترکیب شیر بادام با موز و آووکادو یک اسموتی خوشمزه را درست می کند و که به درخشان شدن پوست و جلوگیری از چین و چروک کمک می کند.

 

نوشیدنی های ضد پیری

 

آب نارگیل

آب نارگیل خاصیت ضد پیری دارد. نارگیل می تواند مواد سالم گرفته شده از غذا را به درستی در بدن توزیع کنند. نارگیل دارای مواد معدنی بسیاری است و برای متابولیسم آمینو اسید ها، لیپید ها  و کربوهیدرات ها کمک بسزایی می کند. آب نارگیل دارای هورمون گیاهی ای به نام سیتوکسین دارد که رشد سلول ها را افزایش می دهد و ضد سرطان نیز هست.

 

نوشیدنی های ضد پیری

 

نوشیدنی آلوئه ورا

آلوئه ورا سرشار از آمینو اسید و مواد مغذی و انتی اکسیدان است که به افزایش تولید کلاژن کمک می کند. انتی اکسیدان های موجود در آلوئه ورا باعث درخشندگی پوست و جوان شدن پوست می شود.

 

نوشیدنی های ضد پیری

 

خواص آب گریپ فروت برای پوست

آب گریپ فروت حاوی ویتامین c است و ویتامین c خاصیت ضد چروک دارد و همچنین به قسمت های آسیب دیده ی پوست برای ترمیم کمک می کند.

 

نوشیدنی های ضد پیری

 

چای سبز

چای سبز غنی از آنتی اکسیدان است. هم مصرف خوراکی و هم ماسک های خانگی چای سبز می تواند به جلوگیری از چین و چروک کمک کند و روند پیری را کاهش دهد. تحقیقات نشان می دهد که افرادی که چای سبز مصرف می کنند ریسک کمتری در گرفتن بیماری های قلبی دارند.

 

نوشیدنی های ضد پیری

 

قهوه

قهوه، کافئین بدن را در برابر التهابات محافظت می کند و روند پیری را کند می کند و همچنین از سرطان پوست پیشگیری می کند.

 

نوشیدنی های ضد پیری

 

خواص آب چغندر برای پوست

چغندر ها حاوی نیترات هستند و که  مصرف آن می تواند جریان خون را در مغز افزایش بدهد و و خطر بیماری های ذهنی را کاهش می دهد. انتی اکسیدان های موجود در ریشه ی چغندر بدن را از آسیب اشعه ها و چین چروک محافظت می کند.

 

نوشیدنی های ضد پیری

 

فواید آب برای شاداب و جوان نگه داشتن پوست

65 درصد بدن انسان را آب تشکیل می دهد. پس اگر آب بدن خود را حفظ کنید ارگان های بدن عملکرد بهتری دارند. بدن که آب کمی داشته باشد پوستش خشک و به مرور چروک می شود. مصرف آب به شما کمک می کند تا دفع سموم بهتری داشته باشید و پوستتان را مرطوب،جوان و شاداب نگه دارید.

 

نوشیدنی های ضد پیری

 

اسموتی چند میوه با ماست یونانی

میوه هایی مثل تمشک و موز را به ماست یونانی اضافه کنید و یک اسموتی ضد پیری برای خود درست کنید. تمشک منبع ویتامین C است و موز غنی از پکتین است که سطح قند خون را کنترل می کند. این اسموتی سموم بدن را دفع و شما را از چین و چروک محفوظ نگه می دارد.

 

نوشیدنی های ضد پیری

 

مطالب پیشنهادی:

درمان جوش سر سیاه با ماسک خانگی

خواص گیلاس برای پوست

خواص انبه

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو