«شرابی» درباره زنی در آستانه فروپاشی است

منبع: برترین ها

92

1398/5/9

20:15


کارگردان فیلم «گاو آمریکایی» صحبت هایی را درباره حضور این فیلم در جشنواره های مختلف و همچنین ساخت فیلم جدیدش بیان کرد.

خبرگزاری صبا: فاطمه طوسی نویسنده و کارگردان، با اشاره به این مطلب که فیلم «گاو آمریکایی» از ساخته های او در جشنواره های مختلفی حضور پیدا کرده است، گفت: جدیدترین جشنواره ای که این فیلم در آن حضور دارد، جشنواره «فیفاک» است که در کشور تونس برگزار می شود. لازم است این نکته را هم یادآور شوم که «گاو آمریکایی» تنها نماینده ایران در این جشنواره است.

وی افزود: جشنواره های مختلفی بوده که «گاو آمریکایی» در آن حضور پیدا کرده است اما به نوعی مهم ترین فستیوالی که این فیلم در آن حضور داشته مربوط به جشنواره «اوبرهاوزن» است که مهم ترین و با سابقه ترین جشنواره فیلم کوتاه در جهان است.

طوسی در ادامه صحبت های خود با بیان این مطلب که فیلم جدیدی را در دست ساخت دارد، گفت: فعلا در حال ساخت فیلمی کوتاه با نام «شرابی» هستم که البته قرار است نام آن در روزهای آینده تغیر کند.

کارگردان فیلم «گاو آمریکایی» ادامه داد: این فیلم که در مرحله صداگذاری آن هستیم، درباره زنی است که زندگیش در آستانه فروپاشی است و تصمیم می گیرد برای بهبود شرایط کاری کند. مهربانو باطبی نقش اصلی این فیلم است و مهتاب ثروتی و عبدالرضا پارسا هم از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش می کنند.

وی در پایان با بیان اینکه نام این فیلم از یک دیالوگ در درون فیلم می آید، تصریح کرد: امیدوارم این فیلم هم مانند «گاو آمریکایی» مورد استقبال قرار بگیرد هرچند که فیلم قبلی من هم در بعضی از جشنواره ها مورد استقبال هیات داوران قرار نگرفت و نمی شود از الان پیش بینی کرد که «شرابی» هم مانند «گاو آمریکایی» مورد استقبال قرار می گیرد.

به گفته فاطمه طوسی، فیلم «شرابی» مانند فیلم قبلی وی، ۱۵ دقیقه است و احتمالا تا اواسط مرداد آماده پخش می شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو