مدل آرایش سلبریتی ها در فرش قرمز جشنواره کن 2019 + عکس

مدل آرایش سلبریتی ها در فرش قرمز جشنواره کن 2019 + عکس


منبع: زیبامون

868

1398/3/5

13:48


چند نمونه از بهترین مدل های آرایش سلبریتی ها در جشنواره فیلم کن 2019 رو در این قسمت از زیبامون دات کام ببینید.

مدل آرایش سلبریتی ها در فرش قرمز جشنواره کن 2019 + عکس

هفتاد و دومین دوره از جشنواره فرش قرمز کن 2019 از تاریخ 14 تا 25 می 2019 در شهر کن فرانسه برگزار شد. این مراسم یکی از بزرگترین و باشکوه ترین مراسم های مخصوص سینمای جهان هست که برای پیش نمایش فیلم های جدید برگزار می شود. به طور کلی میتونیم بگیم جشنوار کن، یک ویترین برای فیلم های مهم اروپا و جهان هست و با ارزش ترین جایزه این مراسم یعنی "نخل طلایی" به بهترین فیلم تعلق می گیرد.

جشنواره کن این امکان رو فراهم میکنه تا سلبریتی ها جدیدترین روند آرایش و مُد رو هم به نمایش بگذارند. در این بخش از زیبامون دات کام تعدادی از بهترین مدل های آرایش سلبریتی ها در فرش قرمز جشنواره کن 2019 رو آماده کرده ایم. با ما همراه باشید و این مدل های جذاب و زیبا رو مشاهده کنید.

 

پریانکا چوپرا در جشنوار کن 2019 - Priyanka Chopra

او برای آرایش اسموکی چشم هاش از سایه خنثی و قهوه ای رنگ استفاده کرده و با خط چشم دنباله دار و مشکی، آرایش چشم های او را دراماتیک تر و جذاب تر کرده است. 

 

پریانکا چوپرا

 

مدل آرایش سلنا گومز در جشنوار کن 2019 - Selena Gomez

سلنا برای حضور در این جشنواره، مدل آرایش پر زرق و برق و کلاسیک رو انتخاب کرده است و همه قسمت های آرایش او از ابروهای کامل و پرپشت، تا خط چشم دنباله دار و دقیق و رژلب قرمز درخشان، همگی به بهترین شکل ممکن اجرا شده اند.

 

سلنا گومز

 

آرایش بلا حدید در جشنواره کن 2019 - Bella Hadid

آرایش بلا حدید برای حضور در این مراسم بسیار ملایم و جذاب هست! رژگونه صورتی ملایم، آرایش چشم اسموکی قهوه ای ظریف و زیبا، رژلب مات و درخششی که بر روی تمام قسمت های صورت او وجود دارد، همگی باعث زیبایی هرچه بیشتر این آرایش شده اند.

 

 بلا حدید

 

مدل ارایش تیلور هیل در مراسم کن 2019 - Taylor Hill

اینظور به نظر می رسد که مدل آرایش چشم اسموکی و قهوه ای یکی از ترندهای پرطرفدار در جشنواره کن 2019 هست و اکثر سلبریتی ها این سبک از آرایش چشم رو انتخاب کرده اند. تیلور نیز با آرایش چشم اسموکی قهوه ای، پوست درخشان، رژلب مات و  ابروهای کامل و پرپشت به همراه موهای فرفری و زیبا ظاهر جذاب و منحصر به فردی در این جشنواره داشت.

 

تیلور هیل

 

آرایش سارا سامپایو در مراسم کن 2019 - Sara Sampaio

او برای حضور در این مراسم مدل ارایش فرانسوی ساده و جذابی رو انتخاب کرده است که واقعا زیبایی فوق العاده ای رو برای او به همراه داشته است.

 

سارا سامپایو

 

مدل ارایش کارن وازن در جشنوار کن 2019 - Karen Wazen Bakhazi

کارن به ریشه عربی خودش وفادار بوده و با این آرایش جذاب و خط چشم دنباله دار و کاملی که انجام داده است، زیبایی فوق العاده ای داشت.

 

کارن وازن

 

آرایش سیندی برونا در جشنواره کن 2019 - Cindy Bruna

این مدل ویکتوریا سیکرت، از ارایش چشم اسموکی با لبه های نرم و ظریف برای آرایش چشم هاش استفاده کرده و ظاهر فوق العاده زیبا و دخترانه ای در این مراسم داشت.

 

سیندی برونا

 

مدل آرایش الساندرو آمبروسیو در جشنوار کن 2019 - Alessandro Ambrosio

مدل ارایش کلاسیک هم یکی دیگه از روندهای آرایش پرطرفدار در جشنوار کن 2019 بوده که توسط بسیاری از سلبریتیها بازنگری شده است. الساندرو نیز با انتخاب رژلب قرمزی که تناسب خیلی خوبی با رنگ پوستش داره و آرایش چشم کلاسیک و ساده این مدل از آرایش رو به بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشته است.

 

الساندرو آمبروسیو

 

آرایش شایلین وودلی در مراسم کن 2019 - Shailene Woodley

شایلین نیز با انتخاب رنگ رژلب خاص و آرایش ساده، زیبایی منحصر به فردی در این مراسم مهم داشت.

 

شایلین وودلی

 

مطالب پیشنهادی:

فستیوال کن و آرایش صورت و مدل مو سلبریتی ها - Cannes 2018

سلبریتی ها - بازیگرانی که با جراحی زیبا شدند!

سلبریتی ها و ستاره های هالیوودی که دوقلو هستند + عکس

مراسم مت گالا 2018 و آرایش صورت سلبریتی ها - Met Gala 2018

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو