دانلود بازی Towertale برای کامپیوتر

دانلود بازی Towertale برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

133

1398/5/10

02:42


Towertale یک بازی اکشن داستان محور است که در فضای دوبعدی روایت می شود. بازی تمرکز کاملی روی نبرد با باس ها دارد و می توانید برای رسیدن به موفقیت کامل، ایده های خلاقانه ای داشته باشید. باس ها را به چالش بکشید و با لول آپ شدن، شانس حضور در برابر باس فایت های قدرتمندی را داشته باشید. بازی در ۴ داستان مختلف دنبال می شود و می توانید چندین انتهای به خصوص را در بازی تجربه کنید. برای رسیدن به آخر داستان، لیونل، فایندرل، لرد اسنیکلفریتز و دارگ اچو در برابر شما حضور دارند و با توجه به شخصیت خود می توانید در برابر چندین گروه از آنها قرار بگیرید. بازی به خاطر مشخصه هایی که دارد توسط المان های باستانی توسعه داده شده است و قهرمانان نقش بزرگی در آن دارند. شما باید به قلعه هایی نفوذ کنید که توسط گروه بزرگی از محافظین مراقب می شود و هرکدام قدرت خاصی در برابر شما دارند.

Towertale PC-TiNYiSO

دانلود-بازی-Towertale

بازی Towertale سرنوشت را به دست شما می اندازد می توانید شجاع دلان بسیاری را وارد تیم خود کنید. ۱۰۰ سال از زمان تاسیس قلعه ها گذشته است و بسیاری سعی کرده اند که سرنوشت خودشان را تغییر دهند. در نهایت این شما هستید که باید به آرزوی دیرینه خود برسید و توانایی تغییر در سرنوشت خود را داشته باشید. مبارزات بازی در دو بعد خلاصه شده است و نبردها حس و بویی نوستالژیک دارند. بیش از ۳۴ آهنگ خاص در نبردها شنیده می شود و شخصیت ها و مضامین هم صداگذاری های مشخص خودشان را دارند. سطوح دوازده گانه بازی نیز نشان از قسمت داستانی غنی این اثر دارد و بیش از ۱۲۰ مرحله فرعی هم انتظار شما را می کشد. اچیومنت های بازی را دست کم نگیرید و سعی کنید در بخش FreeMode بیشترین جوایز را از آن خودتان کنید. این روند ممکن است چندین ساعت به گیم پلی بازی اضافه کند.

info

Towertale is a 2D, story-driven action game that has a heavy focus on boss battles. Fight your way up the elusive Tower and challenge the bosses of each level. Unveil the mystery that lies up in its peak. Play four different stories and unlock multiple endings. Join Lionel, Faindrel, Lord Snicklefritz and “Dark Echo” in their quest to get to the top!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8/10

Processor: Intel Core 2 Duo E5200 and up.

Memory: 2 GB RAM

DirectX: Version 9.0

Storage: 1324 MB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7/8/10

Processor: Intel Core i5/i7

Memory: 4 GB RAM

DirectX: Version 11

Storage: 1324 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) محتوای موجود در پوشه TiNYiSO را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Towertale-TiNYiSO با لینک مستقیم

    مطالب مشابه


    نظرات


    تصویری


    ویدئو