اولین تریلر فصل پنجم سریال Peaky Blinders و فصل دوم سریال Mindhunter منتشر شد

اولین تریلر فصل پنجم سریال Peaky Blinders و فصل دوم سریال Mindhunter منتشر شد


منبع: بلاکس آپ

314

1398/5/10

15:43


اولین تریلر فصل پنجم سریال Peaky Blinders و فصل دوم سریال Mindhunter منتشر شد

در این پست نگاهی خواهیم داشت بر جدیدترین تریلرهایی که به تازگی منتشر شده است. در ادامه این پست با ما باشید.

به تازگی اولین تریلر فصل پنجم سریال Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) منتشر شده است که در آن ما شاهد اولین تصاویر رسمی این فصل هستیم. در فصل پنجم سریال پیکی بلایندرز ما به سال 1929 می رویم و اتفاقات در سالی رخ می دهد که بحران مالی جریان دارد. زمانی که تامی شلبی با یک سیاستمدار با کاریزمای بالا و با یک دیدگاه جسورانه برای بریتانیا آشنا می‌شود، او متوجه می‌شود که پاسخ به این سیاستمدار نه تنها روی آینده او و خانواده‌اش بلکه روی آینده کل ملتش تاثیر می‌گذارد. در ادامه شما شاهد تریلر رسمی فصل پنجم سریال Peaky Blinders هستید:

همانند فصل های گذشته استیون نایت وظیفه ساختن این فصل را نیز برعهده دارد. هنوز تاریخ دقیقی برای آغاز پخش فصل پنجم تایید نشده است. در این سریال بازیگرانی چون کیلین مورفی، هلن مک کوری، سوفی راندل، پاول اندرسون، ایمی فیون ادواردز، فین کول، ناتاشا اوکیف، کیت فیلیپس، آیدان گیلن، شارلی مورفی، جک راون، ند دنی، کینگزلی بن-ادیر، هری کرتون، پکی لی، ایان پک، بنجامین زفانایا، آنیا تیلور جوی، سم کلفلین، برایان گلیسون، نیل مسکل، کیت دیکی، کاسمو جارویس، امت جی. اسکنلن، الیوت کووان، شارلین مک‌کنا، اندرو کوجی و داریل مک‌کارمک ایفای نقش دارند.

در خبری دیگر شبکه نتفلیکس اولین تیزر تریلر فصل دوم سریال تحسین شده Mindhunter را منتشر کرده است که در آن شاهد اتفاقات زیادی هستیم. فصل اول سریال Mindhunter (شکارچی ذهن) در سال 2017 منتشر شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت و نمرات فوق العاده ای نیز از منتقدان دریافت کرد. بعد از این موفقیت شبکه نتفلیکس این سریال را برای فصل دوم تمدید کرد و حال نیز در تازه ترین اخبار تریلر فصل دوم این سریال منتشر شده است. سریال Mindhunter داستان دو مامور سازمان FBI به‌نام‌های هولدن فورد و بیل تنچ با همکاری روانشناس وندی کار را دنبال می‌کند. آن‌ها وظیفه دارند تا با قاتلان سریالی گفتگو کنند و انگیزه این کار آنها را متوجه شوند. در ادامه می توانید این تریلر را تماشا کنید:

اتفاقات فصل دوم سریال Mindhunter در بین سال‌های 1979 تا 1981 جریان خواهد داشت که در واقع اتفاقات آن دو سال پس از حوادث فصل اول آغاز می‌ شود. انتظار می‌ رود که تمرکز فصل دوم این سریال روی قتل‌های زنجیره‌ای کودکان در آتلانتا باشد که در یک دوره کوتاه 28 کودک به قتل رسیده بودند. جاناتان گروف، هولت مک‌کالانی، هانا گراس، آنا تورو و دیمون هریمن، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Mindhunter حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌ اند.

وظیفه ساخت سریال Mindhunter برعهده جو پنهال بوده است. کارگردانی قسمت اول و هشتم این سریال برعهده دیوید فینچر بوده است. فصل دوم سریال Mindhunter قرار است در تاریخ 16 آگوست 2019 (25 مرداد 1398) منتشر شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو