تام هاردی دوباره ضد قهرمان می‌شود/ بازگشت میشل ویلیامز به ونوم

منبع: ایران آرت

443

1398/5/18

21:16


"ونوم ۲" که اکتبر سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود، سومین فیلم اندی سرکیس در مقام کارگردان است

ایران آرت: "اندی سرکیس" که اخیراً به صورت رسمی برای کارگردانی "ونوم ۲"‌ (Venom 2) انتخاب شده، در پنل سریال "سرود کریسمس" شبکه‌ی FX در "انجمن منتقدین تلویزیونی" حضور یافت و گفت: "من درست در مراحل ابتدایی تولید پروژه هستم، بنابراین مسیر پیش رو، اینکه از لحاظ بصری به دیدن چه چیزهایی تمایل دارم و اینکه چگونه به مسیر دیگری هدایت می‌شوند را در ذهن مجسم کرده‌ام. تام هاردی در نگارش فیلمنامه‌ی قسمت دوم "ونوم" با "کلی مارسل" مشارکت زیادی داشته. بنابراین داستان به برداشت این دو نزدیک است."

سرکیس با وجود پروژه‌های عظیمی مانند "ونوم" برنامه‌ای برای کنار گذاشتن بازیگری و تمرکز بر کارگردانی ندارد. او می‌گوید: "از هر دو لذت می‌برم. در ضمن اتفاق بسیار شگفتی است که بتوانی از بازیگری در قالب یک شخصیت یکه و دیدن دنیا از نقطه نظر او به سمت خلق اثر هنری برگردی و از بالا به قضیه نگاه کنی."

به گزارش سی نما، "میشل ویلیامز" دیگر بازیگر "ونوم" روز گذشته اعلام کرد که مشتاق است مبارزه‌ی "شی-ونوم" (She-Venom) را در قسمت دوم فیلم ببیند. او که بازگشتش به قسمت دوم را در مصاحبه با یاهو تأیید کرده، می‌گوید تمایل دارد با شخصیت "آن وایینگ" در صحنه‌های اکشن حاضر شود.

سونی پیکچرز هفته‌ی گذشته انتخاب سرکیس بازیگر موشن-کپچر نقش‌های "گالوم" در فیلم‌های "ارباب حلقه‌ها" و "سزار" در "سیاره‌ی میمون‌ها" را برای کارگردانی دنباله‌ی "ونوم" اعلام کرد. بعید به نظر می‌رسید که "تام هاردی" برای ایفای نقش اصلی در قسمت دوم ظاهر نشود، اما بازگشت بازیگران نقش‌های مکمل از جمله ویلیامز قطعی نبود.

ویلیامز در مصاحبه با یاهو در پاسخ به این پرسش که آیا برای "ونوم ۲" بازمی‌گردد یا نه می‌گوید: "بله… یکی از طرفداران اندی‌ام و موفقیت‌های او الهام‌بخش من است. او بازیگر بسیار بااستعداد و منحصر به فردی است و من بسیار هیجان‌زده‌ام که از او بیاموزم."

ویلیامز فاش نمی‌کند که از داستان قسمت بعدی "ونوم" چه اطلاعاتی در اختیار دارد، اما می‌گوید امیدوار است نقش محبوب "شی-ونوم" او نه تنها در دنباله‌ ظاهر شود بلکه در اغلب سکانس‌های اکشن هم حاضر باشد: "امیدوارم من هم به اندازه‌ی سایر شخصیت‌ها در چنین صحنه‌هایی بازی کنم. تنها همین را می‌توانم بگویم!" ظاهر شدن شخصیت "شی-ونوم" در "ونوم" هواداران را غافلگیر کرد. او جان "ادی براک" را نجات می‌دهد و سپس او را می‌بوسد و موجب انتقام مجدد سیمبوت به بدن ادی می‌شود.

پذیرش نقش در فیلم ابرقهرمانی "ونوم"‌ از سوی ویلیامز که با آثار مستقل و کم‌خرجی مانند "منچستر کنار دریا" و "هفته‌ی من با مرلین" شناخته می‌شد دور از انتظار بود، اما او در مصاحبه‌هایش اعلام کرد که به دلیل حضور "تام هاردی" و پول این نقش را بازی کرده. اکنون با فروش ۸۵۶ میلیون دلاری "ونوم" در سراسر دنیا، پیش‌بینی می‌شود هاردی و ویلیامز برای دنباله دستمزدهای بالاتری نسبت به قسمت اول دریافت کنند.

"ونوم ۲" که اکتبر سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود، سومین فیلم سرکیس در مقام کارگردان است. ویلیامز از ۹ آگست با فیلم ملودرام "پس از ازدواج" (After the Wedding) در مقابل "جولین مور"‌ دیده خواهد شد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو