دانلود نرم افزار AOMEI Backupper Technician Plus 5.1.0 + WinPE

منبع: دانلود ها

117

1398/5/18

21:22


همانطور که می دانید فایل ها و فولدر ها ممکن است به دلایل مختلفی از جمله حذف شدن اشتباه توسط کاربر و یا حذف شدن به دلیل فرمت شدن هارد دیسک از دسترس شما خارج شوند. دانلود AOMEI Backupper نرم افزاری است که در عین سادگی دارای قدرت بسیار بالایی برای تهیه بک آپ تنها با چند کلیک می باشد. این نرم افزار به تهیه‌ ی نسخه ی پشتیبان و بازیابی فایل‌ های پارتیشن‌ ها کمک می‌ کند. هم چنین دانلود AOMEI Backupper از انواع دیسک، هارد و …. پشتیبانی می کند تا بتوانید بدون هیچ گونه مشکل از محتوای مورد نظر خود بک آپ بگیرید. از امکانات این نرم افزار می توان به بازگرداندن فایل ها آسیب دیده، پشتیبان گیری از دیسک، ایجاد دیسک قابل بوت، فشرده سازی، تقسیم بک آپ به چند پارت، سازگاری با سیستم عامل های مختلف و … اشاره نمود.

دانلود-AOMEI-Backupper

قابلیت های کلیدی دانلود AOMEI Backupper:

  • ریکاوری سریع
  • بک آپ گیری از سیستم
  • شبیه سازی پارتیشن و حجم درایو بصورت مجازی
  • قابلیت رمزگذاری روی فایل های فشرده ZIP نسخه پشتیبان
  • پشتیبان گیری از اطلاعات دیسک ، پارتیشن ها و یا فایل و فولدر ها
  • جداسازی فایل های پشتیبانی
  • کپی کردن یک پارتیشن به سیستم جدید
  • ارسال اطلاعیه در خصوص وضعیت بک آپ ها از طریق ایمیل
  • سازگار با نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز از جمله ویندوز ۱۰
info

Cost-effective Backup & Disaster Recovery Toolkit with Flexible Licensing. Provide professional and profitable technical services for your clients. Protect and recover unlimited servers within large and medium-sized enterprises.

سیستم مورد نیاز

500 MHz x86 or compatible CPU
256MB RAM memory
Mouse or other pointing device (recommended)
In addition, AOMEI Backupper supports creating bootable rescue media so you may need CD-RW/DVD-RW drive for bootable media creation.

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه فعلی:

1) پس از اتمام نصب، محتویات درون پوشه fix را در محل نصب نرم افزار خود کپی کنید. فایل License_Cleaner.bat را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

2) حال به دنبال فایل Version.ini در محل نصب نرم افزار بگردید. آن را با یک نرم افزار ویرایشگر متن (مثلا Notepad++) باز کنید. خطی versionCode=3 را پیدا کنید. به مقدار عددی 3 توجه کنید. با تغییر این عدد می توانید نسخه نرم افزار خود را تغییر دهید. بدین صورت:

3 -> Professional

4 -> Server

5 -> Technician

6 -> Technician Plus

 

3) حال فایل Registrator.exe که آن را در محل نصب نرم افزار کپی کرده اید، به صورت Run as Administrator اجرا کنید و نرم افزار را متناسب با نسخه خود رجیستر نمایید. هم چنین می توانید از سریال های موجود در فایل Serials.txt استفاده نمایید.

——————–

آموزش نصب نسخه های پیشین:

1) نرم افزار را نصب کنید.

2) محتوای پوشه Fix را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و فایل License_Cleaner.bat را اجرا کنید تا سرورهای نرم افزار بلاک شوند.

3) فایل اجرایی Registrator.exe را به محل نصب نرم افزار منتقل کرده و کپی کنید. سپس به صورت Run as Administrator اجرا نمایید.

4) با استفاده از سریال های موجود در فایل Serials.txt نرم افزار را رجیستر کنید.

5) حال محیط Registrator.exe را ببندید. نرم افزار را از شورتکات اصلی آن اجرا نمایید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو