مدل ابرو مناسب با فرم صورت + عکس

مدل ابرو مناسب با فرم صورت + عکس


منبع: زیبامون

888

1398/5/19

02:14


برای اینکه بتونید بهترین مدل ابرو مناسب با فرم صورت خودتون رو پیدا کنید پیشنهاد می کنیم حتما این بخش از زیبامون رو بخونید و با استفاده از راهنمایی های آن، بهترین مدل ابرو رو انتخاب کنید.

مدل ابرو مناسب با فرم صورت + عکس

مدل ابروها هم جز مواردی هست که در هر سال ترند مخصوص به خودش رو داره و مدل های مختلف اون مُد و پرطرفدار میشه و همونطور که میدونید مدل ابروهای پرپشت و ضخیم جز ترندهای مدل ابرو در سال 2019 هست و طرفداران خیلی زیادی هم داره.

مهم ترین نکته ای که در انتخاب مدل ابرو وجود داره این هست که توجه کنید چه مدل ابرویی با فرم صورت و حالت چهره شما تناسب داره. اگه بتونید مدل ابرویی که این تناسب رو داره رو انتخاب کنید، زیبایی چهره شما تکمیل میشه حتی اگر مطابق با ترند سال نباشه! با ما در این بخش از زیبامون دات کام همراه باشید و با مدل ابرو مناسب با فرم صورت بیشتر آشنا شوید.

 

مدل ابرو مناسب برای فرم صورت گرد

اگر فرم صورت شما گرد هست و گونه های برجسته و فک کوتاه بدون زاویه دارید، بهتره مدل ابرو زاویه دار رو انتخاب کنید تا تعادل در چهره شما برقرار بشه و زیبایی حالت چهره و صورتتون تکمیل بشه.

 

مدل ابرو مناسب برای فرم صورت گرد

 

مدل ابرو مناسب برای فرم صورت بیضی

فرم صورت بیضی رو میتونیم به عنوان متعادل ترین حالت چهره معرفی کنیم و به همین دلیل این مدل از فرم صورت نیاز به قوانین و اصول خاصی برای انتخاب مدل ابرو نداره و شما میتونید از هر مدل ابرویی که دوست دارید و یا ترند سال هست استفاده کنید و زیبایی چهره خودتون رو بهتر و بیشتر نشون بدید. اما بهترین کار این هست که ابروهای متقارن و با زاویه ملایم و نرم داشته باشید.

 

مدل ابرو مناسب برای فرم صورت بیضی

 

مدل ابرو مناسب برای فرم صورت مربعی

فرم صورت مربعی به گونه های هست که عرض پیشانی و فک به یک اندازه بوده و فک حالت زاویه دار و مربعی شکل داره. بهترین مدل ابرو برای فرم صورت مربعی، مدل ابرو صاف و کمی گرد هست. با اضافه کردن یک منحنی بسیار نرم و ملایم به چهره میتونید زاویه های صورت رو کمی متعادل تر و زیباتر نشون بدید.

 

مدل ابرو مناسب برای فرم صورت مربعی

 

مدل ابرو مناسب برای فرم صورت قلبی

اگه فرم صورتتون قلبی شکل هست یعنی گونه های برجسته، پیشانی پهن و فک باریک دارید، بهتره مدل ابرو گرد با کمی قوس رو انتخاب کنید تا زیبایی و جذابیت فرم صورتتون بهتر دیده بشه.

 

مدل ابرو مناسب برای فرم صورت قلبی

 

مدل ابرو مناسب برای فرم صورت الماسی

مدل صورت الماسی به گونه ای هست که هم پیشانی و هم قسمت چانه باریکتر از قسمت مرکزی صورت و گونه ها هستند و از انجایی که این مدل از فرم صورت دارای دو زاویه تیز در بالا و پایین صورت هست بهتر مدل ابروی گرد و خمیده رو انتخاب کنید تا حالت چهره متعادل تری داشته باشید.

 

مدل ابرو مناسب برای فرم صورت الماسی

 

مدل ابرو مناسب برای فرم صورت کشیده و بلند

اگر صورت کشیده و بلندی دارید بهتره به سراغ مدل ابروهای صاف و کشیده بروید و مدل ابرویی رو انتخاب کنید که دم ابرو به سمت پایین خم نشده باشه. این مدل ابرو کمک میکنه تا عرض چهره شما از نظر بصری بیشتر دیده بشه و کشیده و بلند بودن صورت کمتر به چشم بیاد.

 

مدل ابرو مناسب برای فرم صورت کشیده و بلند

 

مطالب پیشنهادی:

فرم های مختلف ابرو برای هر مدل صورت

معرفی انواع مدل های ابرو در طول زمان + تصاویر

فرم صورتم چه شکلیه؟ راه های تشخیص فرم‌ صورت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو