کشیدن خط چشم برای انواع چشم + عکس

کشیدن خط چشم برای انواع چشم + عکس


منبع: زیبامون

843

1398/5/19

02:15


نکات مربوط به کشیدن خط چشم برای انواع چشم رو به همراه تصویر در این بخش از زیبامون دات کام ببینید و یاد بگیرید!

کشیدن خط چشم برای انواع چشم + عکس

خط چشم بالدار، خط چشم گربه ای یا خط چشم دنباله دار یکی از پرطرفدارترین مدل های خط چشم هست که ظاهر فوق العاده زیبا و جذابی رو برای چشم ها ایجاد میکنه به شرطی که مدل خط چشم رو متناسب با مدل چشم ها بکشید تا زیبایی و جذابیت چشم هاتون تکمیل بشه.

با ما در این بخش از زیبامون دات کام همراه باشید و نکات مربوط به کشیدن خط چشم برای انواع مدل چشم ها رو ببینید و یاد بگیرید و با استفاده از این نکات، خط چشم زیبا و جذابی رو بکشید.

 

مدل خط چشم دنباله دار برای چشم های پف دار

اگر چین پشت پلک هاتون بعد از باز کردن چشم ها قابل مشاهده نباشه و پلک هاتون حالت پف کرده داشته باشه، بهتره که برای زیباتر شدن آرایش چشم هاتون از یک خط باریک که از گوشه خارجی چشم شروع میشه و تا گوشه داخلی چشم ادامه داره استفاده کنید. این خط چشم پف چشم هاتون رو کمتر نشون میده و باعث زیباتر شدن چشم هاتون میشه.

 

مدل خط چشم دنباله دار برای چشم های پف دار

 

مدل خط چشم دنباله دار برای چشم های کوچک

اگر اندازه چشم هاتون کوچک هست و چشم های نزدیک به هم دارید بهتره با کشیدن خط چشم دوتایی اندازه چشم هاتون رو کمی بزرگ تر نشون بدید. برای این کار ابتدا یک خط باریک در سرتا سر پلک بالایی بکشید و سپس یک خط کوتاه و باریک در زیر خط مژه پایین بکشید اما دقت داشته باشید که اندازه این خط از گوشه خارجی چشم تا نزدیکی مرکز چشم ادامه داشته باشه.

 

مدل خط چشم دنباله دار برای چشم های کوچک

 

مدل خط چشم دنباله دار برای چشم هایی با گوشه افتاده

اگر گوشه خارجی چشم هاتون به سمت گونه ها کشیده شده است، مدل چشم هاتون حالت افتاده داره. برای این مدل از چشم باید ابتدا یک خط باریک در سرتاسر پلک بکشید و سپس گوشه خارجی خط چشم رو به سمت بالا تر ببرید تا حالت افتادگی چشم ها رو کمتر نشون بده. البته استفاده از رنگ های جذاب و زیبا هم میتونه زیبایی خط چشم شما رو بیشتر نشون بده.

 

مدل خط چشم دنباله دار برای چشم هایی با گوشه افتاده

 

مدل خط چشم برای چشم هایی با پلک کوتاه

اگر پلک های خیلی کوتاهی دارید میتونید از مدلهای مختلف خط چشم برای زیباتر شدن چشم هاتون استفاده کنید. خط چشم بالدار نازک و بلند در گوشه خارجی چشم و همچنین خط چشم ضخیم که از گوشه داخلی چشم شروع میشه و به تدریج تا گوشه خارجی پلک کمی پهن تر میشه هم ظاهر چشم هاتون رو جذاب تر نشون بدید.

 

خط چشم بالدار و نازک

 

مدل خط چشم برای چشم هایی با پلک کوتاه

 

خط چشم دنباله دار برای چشم های گرد

اگر چشم هاتون درشت هست و حالت گرد داره بهتره خط چشم رو با قلمو زاویه دار از گوشه خارجی چشم بکشید و تا مرکز پلک ادامه بدید به گونه های که ضخامت خط چشم به تدریج از گوشه خارجی تا مرکز پلک کمتر شود. بهتره این مدل خط چشم رو با رنگهای شاد و نئونی بکشید تا زیبایی چشم هاتون بهتر و بیشتر دیده بشه.

 

خط چشم دنباله دار برای چشم های گرد

 

خط چشم دنباله دار برای چشم های بادامی

اگر چشم هاتون هم در گوشه داخلی و هم در گوشه خارجی حالت نوک تیز داره، مدل چشم هاتون بادامی هست. برای  این مدل چشم بهتره کشیدن خط چشم رو از گوشه داخلی چشم شروع کنید و تا گوشه خارجی ادامه بدید و سپس دنباله خط چشم رو در امتداد گوشه چشم به سمت بیرون بکشید.

 

خط چشم دنباله دار برای چشم های بادامی

 

مطالب پیشنهادی:

آموزش کشیدن خط چشم نامرئی و محو + عکس

5 ترفند جالب برای کشیدن خط چشم سریع و زیبا

خط چشم گربه ای، آموزش کشیدن خط چشم برای هر مدل چشم

خط چشم مایع: اشتباهات کشیدن خط چشم در مبتدی ها

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو