ترفندهای آرایشی و زیبایی برای خانم ها

ترفندهای آرایشی و زیبایی برای خانم ها


منبع: زیبامون

246

1398/5/19

02:16


با زیبامون همراه باشید و با چند تا از ترفندهای آرایشی و زیبایی مخصوص خانم ها بیشتر آشنا شوید.

ترفندهای آرایشی و زیبایی برای خانم ها

آرایش کردن نه تنها یک سرگرمی جذاب برای خانم هاست بلکه یک هنر هست و اگه بتونید از نکات و ترفندهای آرایشی و زیبایی استفاده کنید، میتونید آرایش کردن رو به یک کار بسیار سرگرم کننده و جذاب تبدیل کنید و هم اینکه زیبایی چهره خودتون رو به بهترین شکل ممکن نشون بدید.

ما در این بخش از زیبامون دات کام لیسیتی از چند ترفند آرایشی و زیبایی مخصوص خانم ها رو برای شما همراهان عزیز آماده کرده ایم تا با استفاده از این ترفندها بتونید آرایشی زیباتر و بهتر داشته باشید.

 

تست کردن رنگ کرم پودر روی پوست گردن

 

کرم پودر

 

به گفته بسیاری از میکاپ آرتیست های حرفه ای بهترین راه برای تست کردن و انتخاب بهترین رنگ کرم پودر این هست که ابتدا رنگ کرم پودر رو بر روی پوست گردن تست کنید و رنگی رو که با پوست این قسمت از بدن تناسب داره رو به عنوان بهترین رنگ کرم پودر انتخاب کنید.

علت این کار این هست که پوست گردن نسبت به پوست مچ دست دارای رنگ یکنواخت تری هست و همچنین به پوست صورت بسیار شبیه تر هست و میتونه راهنمای خوبی برای شما در انتخاب رنگ کرم پودر مناسب باشه.

 

ایجاد کک و مک روی پوست با حنا

 

کک و مک

 

کک و مک این روزها به یکی از ترندهای آرایشی پرطرفدار تبدیل شده و توجهات خیلی زیادی رو هم به خودش جلب کرده است. اگر به طور طبیعی دارای کک و مک هستید، بهتره به گونه ای آرایش کنید که این کک و مک ها به زیباترین شکل ممکن دیده شوند اما اگر به طور طبیعی کک و مک ندارید و دوست دارید این نقاط زیبا رو بر روی پوستتون ایجاد کنید میتونید از حنا استفاده کنید.

حنا رو با یک وسیله نوک تیز به آرومی به صورت نقطه نقطه روی پوست بزنید، 5 تا 10 دقیقه صبر کنید و بعد پوستتون رو با آب بشویید. به همین راحتی کک و مک روی پوست شما ایجاد خواهد شد.

 

استفاده از نرم کننده برای شیو کردن 

 

ژیلت

 

برای شیو کردن پوست پا و دست میتونید از نرم کننده مو استفاده کنید. این محصول پوست و مو بدن رو نرم میکنه و باعث میشه تا شیو کردن خیلی راحت تر شده و عوارض بعد از شیو شدن پوست رو هم تا حد زیادی کاهش میده.

نکته دیگه ای که در این رابطه وجود داره این هست که میتونید ژیلت و تیغ های مخصوص شیو کردن رو با استفاده از یک تکه پارچه جین تیز تر کنید. برای این کار باید تیغ رو در جهت مخالف روی یک تکه پارچه جین بکشید تا لبه های تیغ یا ژیلت تیزتر شوند و کار شیو کردن پوست رو راحتتر کنند.

 

استفاده از مسواک و خمیر دندان برای تمیز کردن کیف آرایش

 

مسواک و خمیر دندان

 

کیف لوازم آرایش همیشه در معرض کثیف شدن هست و اگر به تمیز بودن این کیف اهمیت ندهید، ممکنه با آلوده شدن لوازم آرایشی، زیبایی و سلامت پوستتون به خطر بیافته.

برای تمیز کردن کیف آرایش این بار به سراغ مسواک و خمیر دندان بروید. مقدار مناسبی خمیردندان روی مسواک قرار بدید و تمام قسمت های کیف رو با مسواک مالش بدید. این کار رو به مدت 3 تا 4 دقیقه انجام بدید تا تمام قسمت های کیف آرایش تمیز بشه و بعد کیفتون رو آبکشی کنید.

 

از بین بردن حلقه های تیره دور چشم با خیار و پوست موز

 

خیار

 

آب خیار دارای خواص درمانی خیلی خوبی بوده، دارای خاصیت خنک کنندگی و تکسین دهنده هست و کمک میکنه تا پف و تیرگی زیر چشم بهبود پیدا کنند. برای این کار فقط کافیه یک توپ پنبه ای رو در آب خیار خیس کنید و به مدت 10 دقیقه روی چشم های پف کرده و دارای تیرگی قرار بدید. 

پوست موز هم دارای ویتامین c و خاصیت نرم کنندگی بوده و تاثیر خیلی خوبی در کاهش تیرگی زیر چشم داره. برای این منظور یک تکه از پوست موز رو در زیر چشم قرار بدید و اجازه بدید 10 دقیقه بمونه و بعد پوست رو شست و شو بدید. به همین راحتی تیرگی زیر چشم تا حد زیادی محو خواهد شد.

 

حالت و شکل دادن به ابروها با استفاده از موچین

 

چشم و ابرو زیبا

 

استفاده از موچین به شما کمک میکنه تا ابروهاتون رو متقارن و یک شکل حالت بدید. برای این کار باید بر روی لبه های دو موچین یک شکل و یک اندازه رو مداد ابرو بکشید و این دو موچین رو روی ابروها فشار بدید تا خط صافی روی ابروها ایجاد کنند و بعد با استفاده از مداد ابرو فضای بین ابروها رو پر کنید. 

 

مطالب پیشنهادی:

ترفندهای آرایشی و زیبایی ضروری و جالب 

ترفندهای آرایشی حرفه‌ای که باید همین الان یاد بگیرید! (اختصاصی زیبامون)

ترفند آرایشی - صورت زیبا و جذاب با آرایش بدون نقص

ترفندهای آرایشی کوچک که تغییرات بزرگی را ایجاد می کنند!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو