جرد لتو در فیلم Little Things با دنزل واشنگتن و رامی مالک همبازی خواهد شد

منبع: بلاکس آپ

268

1398/5/19

02:29


جرد لتو در فیلم Little Things با دنزل واشنگتن و رامی مالک همبازی خواهد شد

براساس جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جرد لتو به جمع بازیگران فیلم سینمایی Little Things (چیز‌های کوچک) اضافه شده است. برای دانلود جدیدترین فیلم های هالیوود می توانید به بخش دانلود فیلم سینمایی بروید. در ادامه خبر با ما باشید.

به تازگی اعلام شده که جرد لتو (Jared Leto) قرار است در فیلم سینمایی Little Things (چیز‌های کوچک) حضور داشته باشد. پیش از این حضور بازیگرانی چون دنزل واشنگتن (Denzel Washington) و رامی مالک (Rami Malek) در این فیلم تایید شده بود. با این حساب جرد لتو در Little Things با این بازیگران برنده اسکار همبازی خواهد شد. وظیفه نوشتن فیلمنامه و کارگردانی این فیلم برعهده جان لی هنکاک بوده است. هنکاک پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم های چون فیلم The Blind Side (نقطه کور)، فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس)، فیلم The Founder (بنیان‌گذار) و فیلم The Highwaymen (ماموران بزرگراه) را برعهده داشته است.

این فیلم داستان یک روستای دور افتاده در ایالت کالیفرنیا را روایت می‌کند. واشنگتن در این فیلم نقش معاون کلانتری به نام دکه را دارد که به همراه کارآگاه دیگر به نام باکستر با بازی رامی مالک همکاری می‌کنند تا یک قاتل سریالی شرور را به دام بیندازند. علاوه بر این دکه قصد دورزدن قوانینی را دارد که باعث آشفتگی باکستر می‌شود. در این میان دکه با مشکلاتی از گذشته خود هم دست و پنجه نرم می‌کند.

لیتو قرار است در فیلم Little Things (چیز‌های کوچک) نقش یک قاتل سریالی را ایفا کند. گفته شده که فیلمبرداری این فیلم پرستاره در پاییز امسال آغاز خواهد شد و به احتمال زیاد در سال 2020 بر روی پرده های سینما خواهد رفت. لتو پیش از این در فیلم سینمایی Suicide Squad (جوخه انتحار) و فیلم سینمایی Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹) با برادران وارنر همکاری کرده بود و او اخیرا در فیلم Morbius در نقش موربیوس به ایفای نقش پرداخته که مدتی پیش مراحل فیلمبرداری و تولید آن به پایان رسید. جرد لتو در سال 2013 یک جایزه اسکار در بخش بهترین بازیگر مکمل را برای بازی در فیلم «باشگاه خریداران دالاس» دریافت کرده است. 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو