کارگردان فیلم Venom 2 انتخاب شد

منبع: بلاکس آپ

136

1398/5/19

02:30


کارگردان فیلم Venom 2 انتخاب شد

در تازه ترین اخبار کارگردان فیلم Venom 2 معرفی شده است. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

سال گذشته بود که فیلم Venom (ونوم) از کمپانی برادران وارنر بر روی پرده های سینما رفت و توانست در نهایت فروش بسیار خوبی داشته باشد. فیلم Venom در مدت اکرانش توانست 855 میلیون دلار در کل دنیا بفروشد که ۲۱۳.۵ میلیون دلار آن مربوط به فروش در آمریکا بوده است. بعد از موفقیت فیلم ونوم ساخت قسمت دوم آن تایید شد و حال نیز در جدیدترین اخبار اطلاعات تازه ای از فیلم Venom 2 منتشر شده است و کارگردان این قسمت تایید شده است. طبق خبری که منتشر شده، اندی سرکیس برای کارگردانی این فیلم به توافق رسیده است و قرار است وظفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشته باشد. 

اندی سرکیس را ما بیشتر به خاطر بازی در نقش گالوم در سری فیلم The Lord of the Rings و ایفای نقش سزار در سه فیلم Planet of the Apes می شناسیم. او در زمینه کارگردانی نیز بسیار فعال بوده است و وظیفه کارگردانی فیلم هایی چون فیلم Mowgli: Legend of The Jungle (موگلی: افسانه جنگل) و فیلم Breathe (نفس بکش) را برعهده داشته است. فیلم ونوم 2 سومین تجربه کارگردانی سرکیس است و سرکیس همچنین قرار است کارگردانی فیلم Animal Farm (قلعه حیوانات) را نیز برای شبکه نتفلیکس برعهده داشته باشد. در حال حاضر تنها بازگشت تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم در فیلم Venom 2 تایید شده است، اما می‌ توان انتظار داشت که وودی هارلسون و میشل ویلیامز نیز در این فیلم بازگردند. 

طبق اخباری که مدتی پیش منتشر شد، مراحل فیلمبرداری فیلم Venom 2 در پاییز امسال شروع خواهد شد. هنوز تاریخ دقیقی برای اکران این فیلم اعلام نشده است ولی احتمالا در تاریخ 2 اکتبر 2020 (11 مهر 1399) شاهد اکران این فیلم خواهیم بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو