خانه تاشوی خورشیدی هم از راه رسید

منبع: برترین ها

93

1398/5/19

09:43


اگر از جمله افراد دائم السفر هستید و نیاز به سرپناهی با قابلیت تامین انرژی دائم دارید، می توانید برای خرید یک خانه تاشوی خورشیدی اقدام کنید.

خبرگزاری مهر: اگر از جمله افراد دائم السفر هستید و نیاز به سرپناهی با قابلیت تامین انرژی دائم دارید، می توانید برای خرید یک خانه تاشوی خورشیدی اقدام کنید.

خانه تاشوی خورشیدی هم از راه رسید

به نقل از آسین ایج، این خانه جدید که در سایت آمازون برای خرید عرضه شده یکی از محصولات خاص و منحصر به فرد است که می تواند نیازهای طیف وسیعی از جهانگردان و طبیعت گردان را برطرف کند.

خانه یادشده موسوم به Weizhengheng توسط یک شرکت چینی به نام Wzhgroup طراحی و تولید شده و سقف و سایه بان پنجره آن با استفاده از صفحات خورشیدی طراحی شده تا برق مورد نیاز در آن نیز به همین شیوه تامین شود.

نکته جالب دیگر اینکه در این خانه سیستم هایی نیز تعبیه شده که می توانند انرژی باد را هم به الکتریسیته تبدیل کنند تا در روزهای ابری مشکلی در زمینه تامین برق برای افراد وجود نداشته باشد.

این خانه کوچک قابل حمل که دیوارها و سقف آن به صورت تمام تاشو طراحی شده اند، مجهز به حمام، آشپزخانه و یک سیستم کنترل از راه دور برای اجزای هیدرولیک است که باز و بسته کردن خانه مذکور را تسهیل می کند.

قیمت این خانه ۲۳۸۰۰ دلار است که به این رقم هزار دلار هزینه بسته بندی و ارسال اضافه می شود. البته خانه یادشده فعلا تنها در امریکا برای خرید در دسترس است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو