لیپوماتیک یا پیکرتراشی چیست

لیپوماتیک یا پیکرتراشی چیست


منبع: نمناک

148

1398/5/19

15:22


در مورد پیکرتراشی یا لیپوماتیک باید بدانید که یک روش کم خطر لاغری و چربی کشی از قسمت های مختلف بدن است . در چند جلسه نیم ساعت یا یک ساعته ، با درد کم و دوره بهبودی کوتاه و سریع می توانید اندامی جذاب داشته باشید .

لیپوماتیک یا پیکرتراشی چیست

جراحی شکم ابدومینوپلاستی راه حل خلاصی از چربی های اضافی

در مورد پیکرتراشی لیپوماتیک باید بدانید که یک روش کم خطر لاغری و چربی کشی از قسمت های مختلف بدن است . در چند جلسه نیم ساعت یا یک ساعته ، با درد کم و دوره بهبودی کوتاه و سریع می توانید اندامی جذاب داشته باشید.

حذف چربی های اضافه فقط به داشتن اندام زیبا کمک نمی کند ، بلکه خطر ابتلا به بیماری های بسیاری که چاقی به دنبال دارد را کم می کند .

اما نکته مهم در رابطه با این عمل ، حتما در کلینیک ها و مراکزی اقدام به عمل لیپوماتیک کنید که استانداردها و مجوزهای لازم را داشته باشند و کسی که عهده دار عمل است ، پزشک متخصص با تجربه باشد. کلینیک الماس جزو معدود مراکزی است که در این زمینه مشاوره لیپوماتیک فعالیت با سابقه داشته است .

در Lipomatic از برش های عمیق و بخیه های زیاد خبری نیست . یک برش کوچک برای دسترسی به ناحیه چربی کافی است . در مواردی که شخص پوست شل و آویزان دارد ، می توان احتمال داد که پوست آن ناحیه بعد از پیکرتراشی ،افتاده و آویزان می شود . گاهی این نتیجه دلخواه بیمار نیست و نمی خواهد بعد از لاغری با چنین چیزی مواجه شود ،در این صورت باید گزینه های دیگر لاغری را بررسی کند .

مهمترین ویژگی این روش در امکان حذف چربی از قسمت های مختلف بدن است. برای مثال شخصی اندام متناسبی دارد و فقط در ناحیه بازوها از مشکل چربی انباشته رنج می برد. در این صورت لیپوماتیک در ناحیه بازو برای حذف چربی استفاده می شود.

جراحی پروتز سینه

به غیر از شکم ، پهلو ، بازو و ران ، قسمت هایی از بدن هستند که با گذشت زمان، دچار تغییرات شده و حالت اولیه خود را از دست می دهند . فرم و اندازه پستان چه در خانم ها و چه در آقایان در زیبایی اندام دخیل است . داشتن سینه های پر و سر بالا خواسته هر خانمی است . با انجام یکسری حرکات ورزشی در طولانی مدت می توان از افتادگی سینه ها جلوگیری کرد . اما در مواردی دیده می شود سینه زنان بر اثر بالا رفتن سن ،بارداری ،شیردهی ،کاهش وزن ،سوء تغذیه ،سرطان و یا ضربه دچار کاهش حجم و افتادگی شده است .

بعضی از زنان نیز از همان ابتدا به دلیل داشتن سینه های کوچک از آن راضی نیستند . این عمل یک عمل زیبایی پرطرفدار در تمام کشورهاست و سالانه تعداد زیادی عمل پروتز سینه انجام می شود . پس از انتخاب پزشک و مرکز معتبر ، خواسته بیمار برای بزرگ کردن سینه بررسی می شود . پروتزها سایزها و برند های مختلفی دارند که با انتخاب و مشورت جراح برای بیمار گذاشته می شود .

در اتاق عمل پزشک با توجه به بافت سینه و موقعیت قرارگیری پروتز ، تصمیم می گیرد که پروتز را از ناحیه زیربغل یا زیر چین سینه یا هاله دور سینه وارد بافت سینه بکند. سپس برشی در محل ایجاد می کند و پروتز را وارد بدن می کند .

بدن پروتز را در جای وارد شده نگه می دارد و از جا به جایی آن در زیر پوست جلوگیری می کند . در نهایت با بخیه زدن برش ، عمل به پایان می رسد . هر چه مراقبت های بعد از عمل پروتز سینه را جدی بگیرید ، نتیجه بهتری دریافت خواهید کرد .

وجود پروتزهای تقلبی و بی کیفیت در ایران باعث شده تا انتخاب مرکز مناسب برای انجام این عمل دشوار شود . ژنیکوماستی یا بزرگ شدن سینه آقایان عارضه ای است در مردان که موجب ناخوشایندی شان می شود . درمان برای این مشکل ممکن است دارو یا رژیم غذایی خاصی باشد . در مواردی پزشک جراحی کوچک کردن سینه را پیشنهاد می دهد .

جراحی شکم ابدومینوپلاستی

جراحی شکم ابدومینوپلاستی، برای حذف چربی اضافی به منظور سفت کردن عضلات و فاسیای دیواره شکم می باشد . این جراحی با نام جراحی تامی تاک نیز شناخته شده است. جراحی شکم ابدومینوپلاستی مناسب افرادی است که شکم آویزان و با پوستی شل دارند و می خواهند علاوه بر حذف چربی ،پوست شکم و محل ناف ، بهبود یابد.

درصد نتیجه بخشی در این روش بسیار بالا است اما ایرادی که بسیاری بر این روش می گیرند جای برشی است که در زیر شکم باقی می ماند. در دنیای امروزی هم مردان و هم زنان برای زیبا و خوش اندام بودن به دنبال راهکار هستند . اینکه زیبا و جذاب دیده شوی و مقبول همه اطرافیان باشی ، خواسته همگان است. پیکرتراشی لیپوماتیک و جراحی شکم ابدومینوپلاستی شما را به این خواسته می رسانند.

معدود افرادی هستند که از بدو تولد همه چیز تمام هستند و با کمی تلاش ، همیشه مرکز توجه و تحسین اطرافیان هستند . ولی ما در اینجا از کسانی صحبت می کنیم که می خواهند به این زیبایی دست یابند .

از آنجایی که داشتن هیکل و اندام متناسب ، شما را جذاب می کند (بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید) باید با ورزش و داشتن رژیم غذایی مناسب ، اندامی ایده آل برای خود بسازید . همه این راه ها را رفته اید و نشد؟؟ چربی های دور شکم و پهلو ،بازو، ران و باسن و غبغب که سالیان طولانی مهمان بدن شما بوده اند به راحتی از شما جدا نمی شوند. در میان جراحی هایی که برای چربی کشی معرفی کردیم ، ابدومینوپلاستی فقط برای حذف چربی ناحیه شکم مورد استفاده قرار می گیرد . اما لیپوماتیک روشی است که می توان برای هر نقطه از بدن که چربی انباشته دارد، استفاده گردد . مانند ران ، بازو ، پهلو ، شکم ، غبغب ، کمر و…

مرکز جراحی لیپوماتیک و پیکر تراشی

کلینیک گروه جراحان زیبایی الماس

جهت مشاوره و راهنمایی با خانم دکتر شهرزاد پاک نیت در تماس باشید

09122167875

لیپوماتیک یا پیکرتراشی چیست؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو