بیوگرافی هدی بیوتی + معرفی محصولاتش

بیوگرافی هدی بیوتی + معرفی محصولاتش


منبع: زیبامون

583

1398/5/19

17:02


در زندگی حرفه ای و شخصی هدی بیوتی چه گذشت و دلیل موفقیت او در چیست؟ با زیبامون همراه باشید.

بیوگرافی هدی بیوتی + معرفی محصولاتش

هدی کتان 36 ساله معروف به هدی بیوتی متولد 2 اکتبر 1983 است. او در ایالت اوکلاهما آمریکا به دنیا آمد ولی اصالتا عراقی است. او قبل از ازدواجش در خانواده ی 6 نفره همراه پدر و مادر و برادر و خواهرانش زندگی می کرد. هدی یک خواهر بزرگ تر به نام آیلا و یک خواهر کوچک تر به نام مونا دارد. نام برادر هدی، خلید می باشد.

 

هدی بیوتی

 

آیلا شریک تجاری او در برند آرایشی هدی بیوتی است و مونا خواهر کوچک ترش، مدیر برنامه های او است. در ادامه با زیبامون همراه باشید تا بیشتر با زندگی حرفه ای هدی بیوتی آشنا شویم.

 

هدی بیوتی

 

هدی بیوتی در رشته ی اقتصاد در دانشگاه میشیگان تحصیل کرده است. او چند سال در امریکا زندگی می کرد و بعد از این که پدرش استادی دانشگاهی در شارجه امارات را پذیرفت به این کشور مهاجرت کردند. چند سال بعد هدی مجدد به کالیفرنیا رفت و بعد از گذراندن دوره های آرایشی به دبی بازگشت. او با کریس گونسالو که اهل کشور پرتغال است در دوران دانشگاه آشنا شد و تصمیم به ازدواج گرفتند. آن ها فرزند خود را در دبی به دنیا آوردند.

 

هدی بیوتی

 

در سال 2010 هدی بیوتی با نوشتن مطالب آرایشی در وبلاگش کار خود را به عنوان یک بلاگر آرایشی شروع کرد. و هم اکنون با اشتراک گذاشتن ویدئوهای آموزشی آرایشی و مراقبت از پوست و تجربیات صادقانه از محصولات آرایشی، با بیش از 38 میلیون فالوور در پیج اینستاگرام و نزدیک 4 میلیون فالوور در یوتیوب مشغول فعالیت است و طرفداران زیادی دارد. در سال 2013 برای اولین بار برند آرایشی خود را به نام Huda beauty روانه ی بازار کرد.

 

هدی بیوتی

 

دلایل موفقیت هدی بیوتی و دستاوردهایش

هدی بیوتی در سال 2017 با گرفتن هجده هزار دلار برای هر پست تبلیغاتی یکی از گران ترین اینفلوئنسر های اینستاگرام شناخته شد و روزنامه ی تایمز هدی کتان را به عنوان یکی از 25 فرد تاثیر گذاری اینترنتی معرفی کرده است. همچنین مجله ی فوربز هدی بیوتی را جزو 10 اینفلوئنسر برتر اینستاگرام در زمینه ی زیبایی نام برده است.

 

هدی بیوتی

 

یکی از دلایل موفقیت هدی بیوتی معرفی صادقانه ی محصولات آرایشی است و همچنین او با تبلیغات کم و ویدئوهای آموزشی کوتاه و مختصر و مفید توانسته است محبوبیت بسیاری پیدا کند. هدی در اینستاگرام با حوصله همه کامنت های صفحه اش را می خواند و به بیشتر آن ها جواب می دهد. تایم زیادی را در صفحه ی شخصی اش کنار فالوور ها می گذراند و با فن پیج ها رفتار گرم و صمیمانه ای دارد به همین دلیل طرفدارانش معتقدند که همیشه او پر از انرژی و اشتیاق است.

 

هدی بیوتی

 

محصولات برند هدی بیوتی

پلت های سایه ی هدی بیوتی که انواع مختلف مات، شاینی، اکلیلی را داراست و همچنین جدید ترین پلت های سایه ی این برند از ترند های تابستانی به شمار می رود.

 

پلت سایه ی هدی بیوتی

 

چسب های مژه و مژه های مصنوعی هدی بیوتی یکی از پرطرفدار ترین محصولات آرایشی این برند محسوب می شود.

 

چسب مژه ی هدی بیوتی

 

رژ لب های هدی بیوتی که دارای تنوع رنگی بسیاری است و در مدل های جامد، مایع و مدادی در حالت های شاینی، اکلیلی و مات وجود دارد.

 

رژ لب های هدی بیوتی

 

کرم پودر های هدی بیوتی که در رنگ های متفاوت تولید می شود و برای پوست های چرب، خشک، حساس و مختلط مناسب است.

 

کرم پودر های هدی بیوتی

 

پودر بیک هدی بیوتی که یکی از بهترین پودر های فیکس کننده نسبت به محصول مشابه در برند های دیگر است.

 

پودر بیک هدی بیوتی

 

مطالب پیشنهادی:

معرفی محصولات جدید کایلی اسکین

محصولات آرایشی فنتی بیوتی

برند مای، برنده ی جایزه ی نشان تجاری برتر ایران

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو