دانلود بازی Gibbous A Cthulhu Adventure برای کامپیوتر – نسخه FitGirl

دانلود بازی Gibbous A Cthulhu Adventure برای کامپیوتر – نسخه FitGirl


منبع: دانلود ها

524

1398/5/19

17:46


داستان بازی Gibbous A Cthulhu Adventure با گردهمایی تعدادی از پیروان Cthulhu آغاز می‌شود. رهبر این گروه اعلام می‌کند که مدت زمان زیادی به پیدا کردن کتاب Necronomicon باقی نمانده است. این کتاب در دنیای Lovecraft اثریست جادویی که اطلاعات قابل توجهی در رابطه با هیولاهای کهن و راه احضار آن‌ها را در خود جای داده و گروه نشان داده شده در ابتدای داستان هم قصد احضار Cthulhu را به مدد آن دارد. بعد از این مقدمه با کارآگاهی خصوصی به نام Don R. Ketype آشنا می‌شویم که جستجویش برای «نکرونامیکان» او را به کتابخانه شهر Darkham هدایت کرده است. در حین آشنایی «دان» با کتابدار جوان کتابخانه، Buzz Kerwan، گروهی باشلق‌پوش با بمب به کتابخانه حمله کرده و دان را می‌ربایند! این انفجار باعث می‌شود تا کتاب نکرونامیکان پدیدار شود و حالا «باز» با در دست داشتن خطرناکترین کتاب عالم و همراهی گربه‌ وفادارش، تصمیم به نجات دان از حمله‌کنندگان ناشناخته می‌گیرد و ماجراجویی عجیب و غریب او از اینجا آغاز می‌شود.

ژانر ماجرایی کلاسیک به طور معمولی قالبی بوده برای روایت‌های طنز در زیرساخت‌های داستانی عجیب، بازی Gibbous A Cthulhu Adventure هم با حفظ همین سنت به سراغ افسانه‌های «لاوکرفت» رفته و هیولاهای مخوف این افسانه‌ها را با چاشنی شوخی و خنده همراه کرده است. در راه حفظ سنت آثار ماجرایی، با شخصیت‌هایی دوست داشتنی همراه هستیم که دستکمی از «گایبراش تریپوود» سری جزیره میمون‌ها یا «مانوئل کالاورا» بازی Grim Fandango ندارند. حتی در انتخاب اسامی خاص شخصیت‌ها هم سازندگان تلاش کرده‌اند تا اشاره‌ای به نوع خاص انتخاب اسامی آثار گذشته داشته باشند مثلا کلیشه‌ای بودن رفتار و نوع حرف زدن شخصیت کارآگاه داستان با نام او یعنی R. Ketype (بازی با کلمه Archetype به معنی کهن‌الگو یا کلیشه‌های رفتاری-شخصیتی) همراه شده تا به بامزه‌تر شدن فضای کار کمک کند.

Gibbous A Cthulhu Adventure PC-HOODLUM

نسخه فشرده FitGirl با حجم ۴٫۰۲GB اضافه شد

دانلود-بازی-Gibbous-A-Cthulhu-Adventure

در بخش گیم‌پلی با یک ساختار کاملا سنتی اشاره و کلیک طرف هستیم که دو نوآوری کوچک و یک ایراد گاهی اعصاب خردکن به این فرمول قدیمی اضافه شده است. نوآوری اول امکان حرکت سریع بین مکان‌هاست که یکی از ایرادات بزرگ ژانر ماجرایی را برطرف می‌کند. دیگر نیازی نیست که برای رفتن به مکان‌ بعدی بر روی نقطه خروج کلیک کنیم و منتظر باشیم تا شخصیت تمام فاصله تا نقطه خروج را طی کرده و وارد مکان بعدی شود بلکه با دو بار کلیک بر روی نقطه خروج به سرعت به مکان بعدی می‌رسیم. نوآوری بعدی در منوی وسایل است که مثل آثار قدیمی به طور مداوم بخشی از تصویر را اشغال نمی‌کند و با یک دکمه هر زمان که به آن نیاز داشته باشیم می‌توانیم آن‌ را ظاهر کنیم، این امکان باعث شده تا بتوانیم از مناظر زیبای بازی لذت بیشتر و بهتری ببریم.

اگر به فقط یک دلیل برای بازی کردن Gibbous – A Cthulhu Adventure نیاز داشته باشید، این دلیل بدون شک زیبایی کم نظیر طراحی بصری آن است. از طراحی دستی و با دقتِ تک تک مدل‌های شخصیت‌ها تا طراحی بی‌نقص محیط‌های بسیار متفاوت آن، باعث شده تا قوی‌ترین و بهترین بخش بازی بدون شک بخش گرافیک آن باشد. طراحی‌ها کاملا در امتداد آثار دو بعدی کلاسیک است که رنگ و لعابی امروزی به خود گرفته و انیمیشن‌های دقیق‌تری نسبت به اسلاف خود دارد.

منبع توضیحات: بازی‌مگ

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس نسخه رسمی HOODLUM با نام Gibbous A Cthulhu Adventure-HOODLUM فشرده سازی شده است.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۵گیگابایت به ۳٫۸گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۳ الی ۷ دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۱۰گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
info

Darkham, with its crooked gambrel roofs, dark alleys, and a past shrouded in secrecy, never really was a welcoming place, but nowadays? Kooky cults are popping up everywhere, and that most evil book, the Necronomicon, is spoken of in trembling whispers once more.

Detective Don R. Ketype is on the case to retrieve the mysterious evil tome, but unsuspecting librarian Buzz Kerwan stumbles upon it and accidentally transforms his cat, Kitteh, into a walking, talking abomination. Being humanized? Quite a downgrade.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Microsoft Windows XP(SP2+)/Vista/7/8/8.1 (64-bit)

Processor: 2,5 GHz Intel Core i3 or AMD Athlon

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Dedicated video graphics card with 2GB of memory

DirectX: Version 9.0c

Storage: 20 GB available space

Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Microsoft Windows 7/8/10 (64-bit)

Processor: Intel Core i5-3470, 3.20GHz or AMD FX-6300, 3.5Ghz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: nVIDIA GeForce GTX 660, 2 GB or AMD Radeon HD 7870, 2 GB

DirectX: Version 11

Storage: 20 GB available space

Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Gibbous A Cthulhu Adventure-HOODLUM:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

——————

دانلود فیت گرل Gibbous A Cthulhu Adventure-FitGirl:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو