بهترین مرکز کراتینه مو در تهران

بهترین مرکز کراتینه مو در تهران


منبع: آسمونی

137

1398/5/19

18:58


کراتینه کردن مو یکی از بهترین راه ها برای جبران آسیب دیدگی مو است که علاوه بر زیبایی باعث ترمیم مو نیز میشود. مراکز کراتینه زیادی در تهران وجود دارد ، آسمونی در این پست سعی کرده ویژگی ها و خدمات مراکز آموزش کراتینه را معرفی کند.

مرکز کراتین مو

مرکز کراتین مو

لطفاً هنگام تماس اعلام نمایید که در آسمونی شماره تلفن را دیده اید

ویژگی مرکز کراتینه مو خوب

موهای شما ممکن است در اثر شست و شوی زیاد ، دکلره کردن ، رنگ و سشوار آسیب ببیند و دچار شکستگی و از دست دادن جلای خود شود. یکی از راه های جبران آسیب دیدگی های این شکلی کراتینه کردن مو است ، کراتین ماده ای است که در مو به صورت طبیعی وجود دارد و باعث ترمیم مو می شود ، در مراکز کراتینه مو این ماده استخراج شده و به موهای شما تزریق می شود و باعث می شود روند ترمیم مو با سرعت بیش تری جریان پیدا کند. مراکز کراتیه خوب باید دارای تجهیزات مناسب و پیشرفته باشند و باید از بهترین مواد اولیه استفاده کنند که به مو ها آسیب نزند.

خدمات مراکز کراتینه مو

مرکز کراتین مو

مرکز کراتین مو

مراکز کراتینه مو خدمات زیر را برای مشتریان خود ارائه می دهند :

  1. کراتینه احیائی : هدف از این کار درمان، بازیابی و بازسازی نواحی آسیب دیده ی مو با ماده ای که مو از آن ساخته شده است یعنی کراتین.
  2. کراتینه صاف کنندگی : افرادی هستند که دارای موهای فر و مجعدی هستند و تمایل به این دارند که موهای خود را صاف کنند ، این افراد موهای خود را کراتین می کنند ، اثر کراتین کردن مو تا حداقل 4 ماه میماند.
  3. کراتینه برزیلی : در این نوع کراتینه مو کمتر آسیب می بیند و ماندگاری آن تا 6 ماه افزایش پیدا میکند.

قیمت کراتینه مو

هزینه کراتینه مو به مولفه های فراوانی بستگی دارد، بعضی از این موارد به حجم و بلندی موی شما بستگی دارد، هرچه حجم موهای شما بیشتر باشد ماده ی بیش تری لازم می شود که طبعا قیمت را نیز بالا می برد. مارک ها و برند های گوناگونی در زمینه تولید کراتینه فعالیت می کنند که با توجه به جنس موهای شما و سلیقه آرایشگرتان که از کدام برند استفاده کند ، قیمت ها تغییر می کند. قیمت کراتینه مو از 400 هزارتوامن برای موهای نسبتا کوتاه شروع می شود و در 1 میلیون و 200 هزار تومان برای موهای بلند تمام می شود ، می توان گفت برای کراتینه کردن موهای معمولی در حدود 700 هزار تومان نیاز است.

لازم به ذکر است که کراتینه کردن مو کاری حرفه ای است و توصیه نمی شود که این کار را در خانه انجام دهید چون ممکن است به موهای خود آسیب برسانید، برای رسیدن به بهترین نتیجه توصیه ما به شما تماس گرفتن با مراکز زیر است.

5/5 ( 1 نظر )


منبع : آسمونی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو