رفتار با همسر حساس چگونه باید باشد؟

رفتار با همسر حساس چگونه باید باشد؟


منبع: نمناک

360

1398/3/6

13:53


اگر همسر حساسی دارید و مدام از شما می رنجد و قهر می کند با رفتار خود به او نشان دهید که حرف هایش را می شنوید و به او توجه می کنید.

رفتار با همسر حساس چگونه باید باشد؟

نکات مهمی که در نحوه رفتار با همسر حساس باید بدانید

یکی از ویژگی های رفتاری زنان که نسبت به مردان پر رنگ تر است ، روحیات حساس و احساساتشان است. این ویژگی سبب شده که زنان زودتر برنجند و همیشه چیزی برای دلخور شدن پیدا کنند اما میزان حساسیت همه زن ها یکسان نیست؛ همانطور که مردها به لحاظ روحی با هم متفاوت هستند.

آدم های حساس، بسیار شکننده هستند و حتی اگر رفتار مودبانه و محترمانه ای داشته باشند یا خویشتن دار باشند و دلخوری شان را نشان ندهند، باز هم ممکن است حساسیت آنها باعث دردسر در روابط شود.

اگر در شرف ازدواج هستید یا مراسمی که برای آشنایی شما فراهم شده است خیلی دقت کنید و در واقع شش دانگ حواس تان را جمع کنید زیرا زندگی با دختری که همیشه چیزی برای دلخور شدن پیدا می کند، زود گریه اش می گیرد، زود می رنجد و قهر می کند واقعا کار ساده ای نیست.

اگر زره پوشیده اید و می خواهید همسر چنین زنی شوید، باید طرز رفتار با او را با مطالعه این بخش از نمناک یاد بگیرید.

رفتر با همسر غرغرو

بهترین رفتار با همسران حساس

همسران حساس چطورند؟

افراد حساس نیز مانند افراد درونگرا نیاز به تنهایی دارند و خصوصیات اخلاقی شبیه به یکدیگر دارند . آنها در طول روز چندین بار آزرده می شوند و احساساتی می شوند و با گریه کردن خود را تخلیه می کنند .

انتقاد کردن از آنان سبب ناراحتیشان می شود و از حالات دیگران خیلی زود تاثیر می پذیرند. این افراد سیستم عصبی بسیار حساس تری دارند و نسبت به درد سریع واکنش نشان می دهند.

بدن این افراد به هوا، خوراکی ها و برخی مواد حساسیت نشان می دهد و آنها بیشتر در معرض آلرژی یا حساسیت به همه چیز قرار می گیرند همچنین بدن این افراد نسبت به محرک های خارجی (صدا، تصویر یا حتی لرزش ها) حساس تر هستند.

زن حساس

چگونگی رفتار با همسر حساس

رفتاری مناسب با همسر حساس

نمی توان گفت حساس بودن بد، خوب، سالم یا ناسالم است زیرا این یکی از ویژگی های رفتاری افراد است و به خودی خود، نقص محسوب نمی شود.

این افراد ویژگی های مثبت فراوانی نیز دارند مثلا عاطفی و دل رحم هستند و در انجام کارهایشان دقت و سرعت بالایی دارند و می توانند اطلاعات را عمیقاً پردازش کنند و تمرکز بهتری دارند.

این افراد به شدت وظیفه شناس و خلاقند و نیمکره راست قوی تری دارند . اگر همسرتان دارای این خصوصیات است ، هرچقدر بیشتر درمورد خصوصیاتشان بدانید، بهتر می توانید با این افراد و موقعیت های دور و برتان کنار بیایید.

رفتار با همسر پرخاشگر

چه رفتاری با همسر حساسم داشته باشم؟

آیا می توان با همسر حساس رفتاری تند و خشن داشت؟

افرادی که حساس هستند ، به شدت از افراد تند و عصبی دوری می کنند بنابر این اگر فردی عصبی و تهاجمی هستید و زود شروع به داد و بیداد می کنید ، باید بدانید شما نمی توانید رابطه خوبی با افراد حساس برقرار کنید و برقراری رابطه با این افراد برای شما سرانجام خوبی ندارد.

نحوه برخورد با مردان حساس

 با همسر حساسم چگونه رفتار کنم؟

آرام کردن همسر حساس با رفتار صحیح

حرف های انتقادی خود را چقدر به زبان آوریم؟

اگر می خواهید همسرتان از شما دوری نکند ، انتقاد کردن مداوم از او را کنار بگذارید و فقط در مواقع ضروری از او انتقاد نمایید زیرا هرچه انتقاد کردن شما از او بیشتر شود او از شما دورتر می شود.

چقدر رومانتیک باشیم؟

افراد حساس در روابط شان با عواطف و احساسات خود فکر می کنند. اگر در روابطتان با همسر حساستان رمانتیک و عاشقانه رفتار کنید می توانید او را عاشق خود سازید.

چرا که این افراد رفتار رمانتیک و احساساتی همسرشان را بیشتر می پسندند و مردانی که این ویژگی اخلاقی را دارند بیشتر دوست می دارند.

رومانتیک بودن

بدست آوردن دل همسر حساس با رفتار ملایم

حساس نکردن همسر با رفتاری پسندیده

به خط قرمزهایش ...

همانطور که گفتیم زندگی با افراد حساس آسان نیست و آنها خیلی سریع از اطرافیان خود می رنجند اما اگر عاشق یک زن حساس شده اید و دوست دارید تا آخر عمر او را همراهی کنید ،

باید بدانید خط قرمزهای او کجاست و چه رفتاری سبب ناراحت شدن او می شود ، با شناخت این خط قرمزها و انجام ندادن کارهایی که سبب عصبانیت همسرتان می شود ، می توانید از تنش زندگی مشترکتان بکاهید و زندگی زناشویی خود را به سمت خوشبختی هدایت کنید.

ازدواج با مرد حساس

کنترل کردن رفتار خود در زمان مواجه با همسر حساس

نشان دادن رفتاری سنجیده برای کنترل همسر حساس

آیا حتما باید نشان دهیم که شنیده ایم؟

اگر همسرتان حساس است و از دست غرولندهایش در امان نیستید کمی فکر کنید شاید غر زدن های همسرتان ریشه در رفتار شما داشته باشد . بیشتر غرولندهای خانم های حساس به دلیل ترس از نشنیده شدن اتفاق می افتد.

او شما را تهدید می کند و از همان اول با توپ پر سراغ تان می آید تا بهتر شنیده شود. به همسرتان نشان دهید که حرف هایش را می شنوید و قصد برآورده کردن خواسته های منطقی او را دارید،تا دیگر همسرتان دست از غر زدن بردارد.

شوهر غرغرو

آیا می توان با رفتارهای همسر حساس زندگی خوبی داشت؟

حرف زدنمان با همسر حساس چطور باشد؟

اگر خواسته همسرتان قابل اجرا نبود ، با او صحبت کنید و دلایل خود را برای اینکه نتوانسته اید خواسته اش را برآورده سازید ، توضیح دهید . هیچگاه در مقابل خواسته های او خود را به بی خیالی نزنید و اگر توانستید خواسته های همسرتان را برآورده سازید اما اگر نتوانستید با او صحبت نمایید تا قانع شود و فکر نکند خواسته او برای شما بی اهمیت است. 

 

رفتار با همسر حساس چگونه باید باشد؟ + نکات مهم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو