تصاویر و اطلاعات جدید فصل دهم سریال The Walking Dead منتشر شد

تصاویر و اطلاعات جدید فصل دهم سریال The Walking Dead منتشر شد


منبع: بلاکس آپ

149

1398/5/23

15:36


تصاویر و اطلاعات جدید فصل دهم سریال The Walking Dead منتشر شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فصل دهم سریال The Walking Dead منتشر شده است که در ادامه خبر می توانید آن ها را تماشا کنید.

سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) را میتوان یکی از بهترین و پرطرفدارترین سریال های شبکه AMC دانست. این سریال چندین سال است که بر روی آنتن می رود و تا به الان 9 فصل از آن پخش شده است و تا دو ماه دیگر پخش فصل جدید و دهم این سریال زامبی محور شروع خواهد شد. سریال مردگان متحرک از زمان پخش اولین اپیزود فصل اول تا آخرین اپیزود فصل نهم پستی و بلندی های زیادی داشته و این چند فصل آخر نمرات نسبتا پایینی در مقایسه با فصل های اول دریافت کرده است. با همه این ها باید گفت که خیلی از طرفداران این سریال بی صبرانه منتشر پخش فصل دهم هستند و اکنون نیز در جدیدترین اخبار تصاویر جدیدی از فصل دهم منتشر شده است، که درادامه شاهد آنها هستید:

فصل دهم سریال مردگان متحرک قرار است همچنان درگیری و نبرد بین بازماندگان سریال و شرورهایی به نام Whisperers را که صورت مردگان را می‌پوشند، نشان دهد. در خلاصه داستان رسمی فصل دهم سریال مردگان متحرک آمده:

Whispererها تهدیدی هستند که آنها تا به امروز با چیزی مانند آن روبه‌رو نشده‌اند. Whispererها توسط ارتش بزرگی از مردگان حمایت می‌شوند و به نظر می‌رسد که این مبارزه، دقیقا همان نبردی است که نمی‌توانند در آن پیروز شوند. این سوال که دقیقا باید چه کاری انجام دهند و همچنین ترسی که به وجود آمده است، باعث می‌شود که جامعه‌های مختلف هم به آن آلوده شوند و کم کم پارانویا، پروپاگاندا، اهداف مخفی و همچنین نبردهای داخلی به وجود بیاید و رو به افزایش باشد. همین موارد منجر می‌شوند تا آنها هم به صورت فردی و هم به عنوان یک جامعه آزمایش و به چالش کشیده شوند.

فصل دهم سریال The Walking Dead در تاریخ 6 اکتبر (14 مهر) پخش خود را آغاز خواهد کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو