عمل جوانسازی واژن، کدام دکتر را انتخاب کنم؟

عمل جوانسازی واژن، کدام دکتر را انتخاب کنم؟


منبع: نی نی بان

163

1398/3/7

15:43


خوشبختانه علم با پیشرفت روزافزونش توانسته در مسیر بهبود روابط انسان‌ها نیز موثر عمل کند. یکی از این موضوعات مهم و موثر، مسایل مربوط به حوزه زناشویی است. در مورد جوانسازی واژن چه می‌دانید؟ برای بسیاری از خانم‌ها با افزایش سن و گذراندن مراحل خاصی از زندگی، تجربه تغییر در بدن از جمله تغییرات در ناحیه واژن کاملاً طبیعی است. هرچند، بسیاری از خانم‌ها با تغییر در ظاهر و احساس، احساس خجالت و ناراحتی می‌کنند. دکتر زرگنج فرد، متخصص شناخته‌شده زنان، می‌گوید: تغییرات در ناحیه واژن ممکن است توسط عوامل بسیاری از جمله بارداری، زایمان، تغییرات وزن و روند پیری طبیعی به ایجاد شود. خانم‌هایی که با این تغییرات ناراحت هستند اغلب خواهان جوانسازی واژن هستند.

درباره جوانسازی واژن چه شنیده‌اید؟

اصطلاح «جوانسازی واژن» می‌تواند طیف وسیعی از روش‌های جراحی و غیر جراحی را پوشش دهد. این نوع روش‌ها می‌توانند به تنگ کردن کانال واژن و همچنین تغییر شکل ناحیه بیرونی کمک کنند. روش‌های معمول جوانسازی واژن عبارتند از:

الف - جراحی

لابیاپلاستی: کاهش اندازه لابیا مینور داخلی

واژینوپلاستی: ترمیم شلی واژن با برداشت پوست اضافه و بازسازی و سفت کردن دیواره واژن

Clitorial Hood Reduction: برداشت پوست اضافه اطراف کلیتوریس

لابیا ماژور پلاستی: حذف پوست اضافی در اطراف کلاه گیس کلتورال

لابیا ماژور پلاستی: کاهش کاهش اندازه لابیا مینور بیرونی

مونس پلاستی: کاهش پوست و چربی اضافی در قسمت جویی ولوا جایی که در آن مو رشد می‌کند.

ب - غیر جراحی

لیزر جوانسازی واژن: این روش غیر جراحی از لیزر درمانی برای ایجاد ملایم جراحات خیلی کوچک استفاده می‌کند که باعث تولید کلاژن، بازسازی بافت و دیواره واژن می‌گردد.

جوانسازی واژن با رادیوفرکوویسی: روش‌های رادیوفرکوویسی، مانند سیستم Geneveve که در دفتر من استفاده می‌شود، از یک دستگاه استفاده می‌کند که حرارت حجمی کنترل شده را آزاد می‌کند که به صورت ایمن به تحریک و جوانسازی بافت و عضلات واژن کمک می‌کند.

هر دو روش غیر جراحی برای گرم کردن اطراف بافت‌ها از گرما استفاده می‌کنند و می‌توانند در یک محیط اداری انجام شوند و هر دو گزارش شده اند که تنگی واژن و مشکلات ناشی از اختلالات جزئی را بهبود می‌بخشند.
همانطور که ملاحظه می‌کنید، گزینه‌های زیادی برای جوانسازی واژن وجود دارد. بهترین روش برای تصمیم گیری در مورد یک روش یا ترکیبی از روش ها، با برنامه ریزی به دنبال مشاوره با جراح پلاستیک دارای گواهی بورد تخصصی است که در این روش‌ها تجربه دارد. من پیشنهاد می‌کنم تحقیقات خود را انجام دهید و لیستی از سوالات را پیش از زمان مراجعه آماده کنید. سپس در گفتگو با دکتر زرگنج فرد، متخصص شناخته‌شده زنان، راهی را که برایتان بهتر است انتخاب کنید و به حس بهتری از آنچه اکنون هستید دست پیدا کنید.

روش غیرجراحی هم جواب می‌دهد اگر...

این سوال راه را برای بحث در مورد برخی از بزرگترین نگرانی‌های شما در مورد ناحیه واژن هدایت خواهد کرد. خانم‌هایی که نگرانی بیشتری در مورد اندازه و طول ناحیه ولوای خود دارند، ممکن است لابیاپلاستی یا لابیا ماژور پلاستی، گزینه‌های بهتری باشند، در حالی که سایرین که سستی حداقل واژن را تجربه می‌کنند، ممکن است از یک روش غیر جراحی مانند Geneveve سود بیشتری برند. همچنین این یک زمانی برای بحث در مورد رژیم غذایی معمول و شیوه زندگی شما است. داشتن زندگی در یک سبک سالم و فعال کمک خواهد کرد تا روشی که استفاده می‌کنید، با نتایج بهتری همراه باشد.

هدف، حس بهتر زنانه است!

تقاضا برای عمل زیبایی واژن در طی سال‌های اخیر افزایش یافته است. بیشتر زنان با هدف داشتن واژنی با ظاهری زیباتر، دست به عمل لابیاپلاستی می‌زنند. البته زنانی هم هستند که به دلیل ناراحتی در لباس پوشیدن و تمرینات ‏ورزشی یا مشکلات حاد در رابطه جنسی خود، متقاضی این جراحی هستند. اگرچه بیرون زدگی لبه‌های داخلی واژن یک امر غیر طبیعی نیست؛ اما اگر واژن، لبه‌های بزرگی داشته باشد، می‌تواند موجب درد و ناراحتی و ‏حتی احساس خجالت در فرد شود. پس بطور خلاصه می‌توانیم اینطور بگوییم که لابیاپلاستی می‌تواند باعث شود زنان احساس بهتری نسبت به خودشان داشته باشند و هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ جنسی کیفیت زندگیشان ‏بهبود پیدا کند‎. ‎

آیا خطری مرا تعقیب می‌کند؟

پیشرفت و ترقی‌های امروز در جراحی پلاستیک، روش‌های بسیار ایمن‌تر و موثرتر بسیاری را فراهم آورده است. با این حال، هر روش پزشکی دارای درجه‌ای از خطر است. بدیهی است جراحی تهاجمی، خطرات بیشتری نسبت به گزینه‌های غیر جراحی خواهد داشت. شما باید از این خطرات مطلع باشید و با گزینه‌های خود، با جراح خود صحبت کنید تا به خوبی اطلاعات کسب کرده و به تصمیم خود اطمینان داشته باشید.

پاسخ به همین سوال‌ها کافی است؟!

مهم این است که واقع بین باشید و چارچوب زمانی که شما که ممکن است نتایج را ببینید و مدت زمانی این نتایج باقی خواهند ماند را در نظر داشته باشید. بسته به روش، نتایج می‌تواند فوری باشد و یا ممکن است تا سه ماه یا بیشتر طول بکشد تا نتیجه نهایی را ببینیم. نتایج همچنین به ژنتیک فرد، روش خاص انتخاب شده و پایبندی فرد به پیگیری‌ها بستگی دارد. این مهم است که همه چیز را با جراحتان در میان بگذارید تا انتظارات واقع بینانه داشته باشید.

به این چند سوال اکتفا نکنید. قبل از مشاوره، تحقیق کنید و سعی کنید تا با مراجعه به دکتر زرگنج فرد، متخصص شناخته‌شده زنان بهترین انتخاب را با کمترین هزینه انجام دهید. متاسفانه امروزه بسیاری از پزشکان که تخصصی در امر لابیاپلاستی ندارند، صرفا برای گذران امور به انجام این عمل مهم روی آورده‌اند که قطعا تاثیر کارشان بسیار کمتر از پزشک برجسته و معروفی همچون دکتر زرگنج‌فر است. پس به هر دکتری اعتماد نکنید.

 

کلینیک زیبایی دکتر افسانه زرگنج‌فرد

مرکز لیزر پلاتینیوم، چرا مورد اقبال خانمهاست؟


تماس مستقیم
02122930161 - 09127379893


عمل لابیاپلاستی چیست؟

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو