نحوه دریافت ویزای کار اتریش و شرایطی که پیش روی ایرانی هاست

نحوه دریافت ویزای کار اتریش و شرایطی که پیش روی ایرانی هاست


منبع: آرگا

111

1398/5/26

18:14


اتریش یکی از کشورهای پیشرفته ای است که این سال ها جای پیشرفت زیادی برای مهاجران فراهم کرده است و به دلیل داشتن موقعیت کاری بسیاری از متقاضیان خواهان دریافت ویزای کار اتریش از شیوه های مختلف هستند.

اتریش دارای وضعیت مناسب اقتصادی است و از ثبات اقتصادی مناسبی برخوردار است نرخ پایین تورم، زیاد بودن موقعیت های شغلی و امنیت شغلی از جمله عواملی است که موجب می شود تا سالانه متقاضیان زیادی به این کشور مهاجرت نمایند. از این رو متقاضیان برای آگاهی از نحوه مهاجرت و شرایط دریافت ویزای کار اتریش باید به موسسه های حقوقی مراجعه کنند که اطلاعات کافی و دقیق در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند و با ارائه شیوه های مناسب مهاجرت به شما برای دریافت ویزا کمک خواهند کرد.

ویزای کاری اتریش

شرایط و نحوه دریافت ویزای کار اتریش:

اتریش به دلیل اینکه در اتحادیه واشنگتن قرار دارد پذیرای متقاضیان و مهاجرانی است که دارای ویزای واشنگتن هستند و از این طریق به راحتی می توانند به کشور اتریش مهاجرت کنند. همانطور که می دانید دریافت ویزا و اقامت برای افرادی که دارای این نوع از ویزا هستند بسیار راحت و امکان پذیر است اما برای سایر متقاضیاننیز شرایط ویژه دیگری وجود دارد.

برای دریافت ویزای کار اتریش ابتدا بهتر است بدانید که نیاز شغلی در رشته هایی همچون مکانیک، آی تی، برق، الکترونیک، معماری، علوم رایانه، نرم افزار، انفورماتیک و سایر رشته های فنی در این کشور بسیار بالا است و مهندسان فارع التحصیل از اینگونه رشته ها می توانند به راحتی ویزای خود را در این کشور دریافت نمایند.

ویزای کار اتریش

شرایط پذیرش ویزای اتریش:

  • داشتن امتیاز تحصیلی حداقل ۲۰ و حداکثر ۴۰
  • داشتن مدرک تخصصی زبان
  • داشتن امتیاز از وضعیت سنی مناسب ۳۵-۴۵
  • وضعیت شغلی با امتیاز ۲۰ با حداقل ۶ ماه کار

ویزای کاری اتریش

نحوه دریافت ویزا:

برای دریافت ویزای کار در این کشور می توانید به شکل های مختلفی اقدام نمایید روش اول برای اینکه اقدام به دریافت ویزای کار خود کنید استفاده از تخصص و تحصیلات علمی است. در کشور اتریش به افراد متخصص و مجربی که توانایی بالای کاری دارند و در زمینه حرفه ای خاصی مشغول به کار هستند به راحتی ویزا داده می شود. این اتباع خارجی به مدت یک سال اجازه کار و اقامت در کشور اتریش را دارند به این شرط که فرد متقاضی پیشنهاد شغلی مناسبی از سمت کارفرمای اتریشی خود دریافت نموده باشد.

ویزای کشور اتریش

در روش دوم فرد متقاضی می توانید از طریق یکی از وابستگان خود که در اتریش سکونت دارد و از طریق دعوتنامه کاری یا عمومی اقدام به مهاجرت نماید. این نوع از شیوه مهاجرت به دلیل کم بودن بستگان کمی دشوار است و تنها برای افرادی مقدور است که می توانند دعوتنامه بدهند.

در روش سوم فرد برای دریافت ویزای کار اتریش می تواند از طریق ویزای تحصیلی و دانشجویی اقدام کند و در نهایت در کشور اتریش مشغول به کار شود. همچنین باید توجه داشته باشید که دریافت ویزا برای مهاجرانی که پناهنده هستند به شکل کاری نمی باشد و تنها ویزای اقامتی است. همچنین می توانید برای آشنایی با شرایط و نحوه تحصیل در اتریش کلیک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو