خوشگذرانی در جزیره کیش | 5 تفریح برتر در جزیره کیش

خوشگذرانی در جزیره کیش | 5 تفریح برتر در جزیره کیش


منبع: همگردی

521

1398/5/27

19:20


یکی از جزایر زیبا و خوش آب و هوای خلیج فارس، جزیره کیش می باشد. این جزیره زیبا سالانه میزبان مسافران بسیاری از ایران و نقاط دنیاست. اگر به دنبال مقصد سفری داخلی، لذت بخش و تفریحی هستید، ما سفر به کیش را به شما پیشنهاد می کنیم.در سالهای اخیر جزیره کیش از یک جزیره ساده به مقصدی گردشگری تبدیل شده است. البته همواره مسافران بسیاری برای خرید و گشت و گذار به جزیره کیش سفر می کردند، اما حال حاضر تنوع تفریحات در کیش افزایش یافته است.هر کس که باشید، با هر سلیقه و با هر سن و سالی در جزیره کیش سرگرم خواهید شد. شاید به نظر بیاید تفریحات و فعالیت هایی که می توان در جزیره انجام داد مختص افرادی باشد که بین 20 تا 40 سال سن دارند، اما چنین نیست.در این مقاله به شما 5 تفریح برتر در جزیره کیش را معرفی می کنیم:

آرتیمان ایده کیش

کشتی تفریحی:

یکی از پر طرفدارترین تفریحات کیش،سوارشدن بر کشتی و دیدن سواحل نیلگون خلیج فارس است. کشتی هایی مانند امپراطور، نوید دریا و... که با برنامه های تفریحی و موسیقی زنده به همراه جنگ های شبانه ساعات مفرحی را برای گردشگران فراهم می کنند.

فلای بورد:

فلای بورد کیش یکی از وسیله های ورزشی، تفریحی کیش است که شما می توانید با آن تا ارتفاعی حدود 12 متر بالاتر از سطح آب دریای خلیج فارس بروید و آزادانه پرواز و شیرجه بزنید.درواقع فلای بورد وسیله است که با اتصال به یک جت اسکی، شخص را بر روی هوا معلق نگه می دارد و با پمپاژ و فشار آب به او اجازه مانور دادن و انجام حرکات نمایشی را می دهد. اولین نوع فلای بورد برای استفاده عموم، در سال 2012 به بازار معرفی شد.

پارک دلفین ها:

مجموعه تفریحی پارک دلفین با مساحتی حدود 100 هکتار در جنوب شرقی جزیره کیش قراردارد. مجموعه شامل فضای سبز با انواع گونه های مختلف گیاهی، باغ پرندگان و اولین و تنها دلفیناریوم در ایران است. در دلفیناریوم این مجموعه گونه های مختلفی از پستانداران دریایی از جمله دلفین، شیر دریایی، گربه دریایی، گراز دریایی و پنگوئن نگهداری می شوند و می توانید از هنرنمایی آنان که توسط مربیان ایرانی تربیت می شوند دیدن کنید. در مجموع 21 پستاندار دریایی در استخرهایی با حجم 18000 متر مکعب پر شده از آب دریا نگهداری می شوند.

شهربازی هایلند کیش:

اگر شما هم به دنبال تفریحات کیش برای کودکان خود هستید، شهربازی هایلند کیش را فراموش نکنید! در مجموعه هایلند کیش، شهربازی سرپوشیده نیز با تفریحات جدید و متنوعی وجود دارد. از جمله سرگرمی هایی که در این فضای سرپوشیده درنظر گرفته شده است می توان به انواع بازیهای رایانه ای، شبیه ساز تیراندازی و خلبانی، سینمای چندبعدی و ... اشاره کرد. در این مجموعه، امکانات رفاهی مانند: رستوران، کافی شاپ، سرویس بهداشتی، فست فود و فضای سبز نیز برای رفاه بیشتر شما گردشگران در نظر گرفته شده است تا لحظات شاد و فرح بخشی را در این مکان تجربه کنید.

جنگ شبانه:

جزیره کیش، در کنار تفریحات سرگرم کننده، خریدها، خودروهای خارجی و رستوران های خوب، جزیره شادی و نشاط نیز هست. بخش زیادی از این شادی ها شب آغاز می شوند. اگر اهل شادی و تفریح خانوادگی هستید، پس از یک روز پر فعالیت و شلوغ در کیش، شب که از راه رسید وقت آن است که به سراغ جنگ های شبانه برویددر جنگ های شبانه کیش هم می توانید شاهد اجرای موسیقی باشید، هم شاهد حرکات آکروباتیک و هم آنکه حسابی بخندید. استنداپ کمدی، رقص نوری، لیزر شو و… نیز بخشی از برنامه جنگ های شبانه کیش است. جنگ های شبانه کیش همچنین از افراد مشهور مانند خواننده ها و بازیگران سریال های به خصوص طنز دعوت به عمل می آورند و همین به جذابیت این جنگ ها اضافه می کند.

از کجا به این خدمات دسترسی پیدا کنم؟

برای رزرو آنلاین این خدمات و خدمات اقامتی-مسافرتی کیش به وبسایت آرتیمان ایده کیش مراجعه کنید تا از تخفیفات دوره ای آن بهره مند شوید. همچنین در این سایت می توانید بلیط پروازهای داخلی خود را در بهترین ایرلاین های کشور، آنلاین رزرو کنید.

دفتر کیش :
جزیره کیش، بازار بین المللی پانیذ، طبقه اول ، غرفه 153
آدرس در تهران : خیابان فاطمی، بین خیابان کاج و وزرات کشور، ساختمان سامان، پلاک 85 طبقه اول
شماره تماس : 02188996080

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو