بیوگرافی جنیفر آنیستون

بیوگرافی جنیفر آنیستون


منبع: زیبامون

475

1398/5/28

13:05


در این مطلب با همراهی زیبامون، با بیوگرافی جنیفر آنیستون بازیگر محبوب سریال فرندز آشنا شوید.

بیوگرافی جنیفر آنیستون

جنیفر جوانا آنیستون (Jenifer Joanna Aniston) متولد سال 1969 در ماه فوریه است. این بازیگر پنجاه ساله ی آمریکایی یک برادر کوچک تر  به نام الکساندر دارد و پدر و مادر او زمانی که جنیفر 9 سال داشت از هم جدا شدند. پدر جنیفر و الکساندر یونانی بود و آن ها چند سال در یونان زندگی کردند و بعد به نیویورک رفتند. او از زمانی که 11 سال داشت تئاتر بازی می کرد. او فارغ التحصیل دانشگاه موسیقی و بازیگری فیورلو منهتن است. او کار خود را از پیشخدمتی و بازار یابی شروع کرد و به بازیگر معروف، مشهور و موفق تبدیل شد. جنیفر هم اکنون از ثروتمند ترین بازیگران هالیوودی محسوب می شود. در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید تا بیشتر به زندگی حرفه ای این بازیگر بپردازیم.

 

جنیفر آنیستون

 

جنیفر در سال 1989 در نمایش Howard sterm بر روی صحنه رفت و سال بعد از این اجرا برای اولین بار در یک مجموعه ی کوتاه تلویزیونی به نام Mollay بازی کرد. در سال 1993 اولین تجربه ی سینمایی خود را با فیلم ترسناک لپرکان کسب کرد.

 

جنیفر آنیستون

 

سریال فرندز که هنوز هم بعد از گذشتن این همه سال از پخش آن، طرفدار دارد نقطه ی عطفی در رزومه ی کاری جنیفر محسوب می شود. سریال دوستان در سال 1994 تا 2004 فیلم برداری و پخش می شد. او به خاطر بازی در این سریال برنده ی جایزه ی گدن گلوب و برنده ی جایزه ی برجسته ی ژانر کمدی شد. تغییر لباس جنیفر در این سریال 10 ساله در کتاب گینس ثبت شده است.

 

سریال دوستان

 

جنیفر آنیستون در سال 1989 با برد پیت آشنا شد و کمتر از دوسال دوستی، با او ازدواج کرد، او مادرش را به عروسی خودش دعوت نکرد، همچنین با طراح حلقه ی خود به توافق رسیدند که هرگز مشابه حلقه اش طراحی و ساخته نشود. آن ها 5 سال زندگی موفقیت آمیزی داشتند اما بعد از آن، تصمیم به جدایی گرفتند و در سال 2005 طلاق خود را ثبت کردند. جنیفر در یکی از مصاحبه هایش در دلایل طلاق به این اشاره کرده است که هیچ وقت فرزندی نمی خواهد.

 

جنیفر آنیستون و برد پیت

 

او مجدد در سال 2011 با فیلم نامه نویس و کارگران معروفی به نام جاستین ثرو وارد رابطه شد و در سال 2015 به طور رسمی ازدواج کردند. اما در سال 2018 با انتشار بیانه ای مشترک جدایی خود را اعلام کردند.

 

جنیفر انیستون

 

جنفیر به ورزش علاقه دارد و علت بدن روی فُرم خودش را ورزش مرتب اش می داند. او به رشته ی کاراته و یوگا به صورت حرفه ای می پردازد.

 

جنیفر انیستون

 

آنیستون طرفدار حزب دموکرات بوده و هست او از باراک اوباما حمایت می کرده است و در مبارزات انتخاباتی سال 2016 از هیلاری کیلینتون حمایت می کرد.

 

جنیفر

 

در سال 2017 مجله ی اقتصادی فوربز ثروت آنیستون را 200 میلیون دلار تخمین زد. او دومین بازیگر زن با درآمد بالای 25 میلیون دلار می باشد.

 

جنیفر انیستون

 

از مهم ترین آثار جنیفر آنیستون می توان به فیلم های دوستان، دوستان همراه پول، دختر خوب، تصویر کامل، ستاره ی راک، او شماره ی یک است، تعویض، رئیس های وحشتناک، روزمادر، کیک، پرونده های زرد و معمای قتل اشاره کرد.

 

جنیفر آنیستون

 

 

مطالب پیشنهادی:

بیوگرافی هری استایلز + عکس

مدل موی دم اسبی بازیگران هالیوودی

زیباترین بازیگران هالیوودی

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو