دانلود بازی Doom Classic Complete برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Doom Classic Complete برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

279

1398/5/28

13:51


باندل کامل بازی Doom Classic Complete برای طرفداران این بازی کلاسیک اول شخص و اکشن منتشر شد. این باندل شامل چهار بازی DOOM II, Final DOOM, Master Levels for Doom II, Ultimate Doom به صورت کامل در خود می باشد و خوشبختانه به صورت DRM-Free بوده و نسخه ی وبسایت GOG آماده شده است. در این نسخه شما می توانید، تمامی بازی های کلاسیک دووم را بر روی ویندوزهای جدید (مانند ویندوز ۱۰ و ویندوز ۷) به راحتی و بدون مشکل اجرا کنید. در ضمن، تمامی Goodies و فایل های pdf و آپشن های جانبی بازی نیز در این پکیج قرار گرفته اند. گروه I_KnoW این باندل بی نظیر را در آگوست ۲۰۱۹ برای طرفداران این اثر در پلتفرم PC جمع آوری کرده و منتشر کرده اند.

دوم (به انگلیسی: DOOM) یک بازی ویدئویی علمی تخیلی با فضای وحشت در سبک تیراندازی اول شخص است که توسط id Software منتشر شد. بازی Doom Classic یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین عناوین صنعت بازی‌های ویدئویی و بنیان‌گذار ژانر تیراندازی اول شخص است. بازی اصلی به سه اپیزود نه مرحله‌ای تقسیم می‌شود. در بازی، بازیباز در نقش یک سرباز بی نام و نشان ایفای نقش می‌کند که علیه هجوم شیاطین و هیولاهای مهاجمی که از دروازه جهنم به این دنیا راه یافته‌اند مبارزه می‌کند. این بازی توسط حدود ۱۵ الی ۲۰ میلیون نفر در سراسر دنیا بازی شده‌است. علت اصلی معروفیت این بازی در دو سال پس از انتشار، نوع و روش بازی و زیرمجموعه‌های ساخته شده برای این بازی بود. در مجموع علاوه بر محبوب کردن ژانر تیراندازی اول شخص، این بازی جزو پیشگامان گرافیک سه بعدی، بازی‌های چند نفره تحت شبکه و پشتیبانی جهت شخصی‌سازی و ویرایش بازی تحت بسته‌های ویژه‌ای به نام WADs در جهان بود. در دهه ۹۰ میلادی بازی‌هایی که در ژانر تیراندازی اول شخص ساخته می‌شد به Doom clone معروف بودند. گرافیک پر از خشونت، داستان و تم کلی شیطانی بازی دوم باعث ایجاد مناقشه‌های بسیاری گردید.

Doom Classic Complete PC-GOG

دانلود-بازی-Ultimate-Doom

سری بازی‌های «Doom» در سال ۱۹۹۴ با عنوان جدیدی به نام «دوم ۲: دوزخ روی زمین» و تعداد زیادی بسته الحاقی ادامه پیدا کرد. بسته‌های الحاقی معروفی مانند: Master Levels برای Doom 2 محصول ۱۹۹۵ و «فاینال دوم» (۱۹۹۶). بازی Doom ابتدا برای سیستم عامل ام اس داس ساخته شد ولی بعد از مدتی برای تعداد زیادی از دستگاه‌های بازی پورت گردید. هنگامی که کد منبع بازی در سال ۱۹۹۷ منتشر گردید، طرفداران بازی عناوین زیادی را برای دستگاه‌های مختلف پورت کردند. در اواسط دهه ۹۰ و با وجود پیشرفت‌های تکنولوژی، طرفداران بازی همچنان اقدام به ساخت WADهای مختلف و بازی‌های تغییر یافته بر اساس نسخه اصلی می‌کردند. عنوان “Doom” در سال ۲۰۰۴ و با معرفی دوم ۳ مجدداً مشهور شد و بر سر زبان‌ها افتاد، که به نوعی روایتی دوباره از بازی اولیه بود البته با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر. در سال ۲۰۰۸ عنوان دوم ۴ معرفی و اعلام گردید. البته بعد از مدتی این عنوان با نام ساده «DOOM» معرفی شد.

info

The complete megahit game that set the world afire. Plus All-New Episode IV: Thy Flesh Consumed. The demons came and the marines died. Except one. You are the last defense against these hell-spawned hordes. Prepare for the most intense mutant-laden, blood-splattered action ever! The texture-mapped virtual world is so real, you don’t just play DOOM – you live it. The Ultimate DOOM takes you beyond anything you’ve ever experienced. First, you get all three original episodes – that’s 27 levels of awesome, explosive excitement. Then it really blows you away with an all-new episode: Thy Flesh Consumed.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

System: Windows XP/Vista/7/8/10

Processor: 1.8 GHz

Memory: 512 MB RAM

Graphics: 3D graphics card compatible with DirectX 7 (compatible with DirectX 9 recommended)

Storage: 2GB HDD

راهنمای نصب

1) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) اگر باندل به صورت کامل برای شما نصب نشد، وارد هر یک از پوشه های final doom یا doom 2 master levels بشوید، به صورت جداگانه می توانید نسخه های بازی دووم کلاسیک را نصب کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو باندل کامل از سری Doom Classic می باشد. یعنی بازی های DOOM II, Final DOOM, Master Levels for Doom II, Ultimate Doom در این نسخه قرار دارند.

—————

دانلود بازی The Ultimate DOOM GoG Classic-I_KnoW با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو