ست ساعت مچی دو نفره + عروس و داماد

ست ساعت مچی دو نفره + عروس و داماد


منبع: زیبامون

856

1398/3/8

14:17


اگه به دنبال انتخاب ست ساعت مچی دو نفره هستید و دوست دارید یک ساعت مچی خوب و باکیفیت خریداری کنید حتما این بخش از زیبامون دات کام رو ببینید.

ست ساعت مچی دو نفره + عروس و داماد

خرید ست ساعت مچی دو نفره یکی از جزییات مربوط به عروسی یا نامزدی هست که زوج های جوان دوست دارند این اکسسوری رو از یک برند و تقریبا یک شکل انتخاب کنند و ست جذابی داشته باشند. بسیاری از برندهای تولید کننده ساعت مچی نیز به این موضوع توجه داشته و ساعت هایی رو مخصوص زوج ها و عروس و دامادها طراحی و تولید کرده اند. 

ما در این بخش از زیبامون دات کام یک لیست از بهترین برندهای ساعت مچی ست زنانه و مردانه آماده کرده ایم که می تونید بعد از آشنایی با این ساعت ها بهترین و مناسب ترین ست ساعت مچی رو انتخاب کنید. با ما همراه باشید.

 

ست ساعت مچی دو نفره ROLEX DATEJUST

 

ست ساعت مچی رولکس

 

ساعت مچی رولکس یکی از شناخته شده ترین برندهای ساعت مچی هست که هم برای خانم ها و هم برای آقایان ساعت های جذاب و منحصر به فردی رو طراحی و تولید کرده است. این ست ساعت مچی با بند فلزی و دو رنگی که داره میتونه یکی از انتخاب های خیلی خوب برای عروس و دامادها و زوج های جوان باشه.

 

ساعت مچی ست HUBLOT BIG BANG

 

ساعت مچی رنانه و مردانه

 

انتخاب ساعت مچی از برند HUBLOT یک انتخاب جسورانه و خاص هم برای آقایان و هم برای خانم هاست! ساعت مچی مردانه این برند (Hublot Big Bang Unico 45) دارای صفحه نمایش 45 میلی متری هست و از صفحه سرامیکی مشکی برای ساعت مچی مردانه استفاده شده است.

مدل زنانه این ساعت مچی ( Hublot’s Big Bang Linen) دارای رنگ های متنوع و پاستیلی هست که از نگین های درخشان برای تزیین صفحه نمایش آن استفاده شده و میتونه جز بهترین انتخاب های برای خانم های جوان باشه.

 

ست ساعت مچی زنانه و مردانه LONGINES EVIDENZA

 

ست ساعت مچی دو نفره

 

این ساعت مچی سوئیسی دارای طراحی زیبا و جذابی برای خانم ها و آقایان هست و در لیست ساعت های مچی باکیفیت و قیمت مناسب قرار داره. تفاوت ظاهری ساعت مچی مردانه و زنانه این برند در اندازه صفحه نمایش آن هست که مدل مردانه دارای صفحه نمایش 33 میلی متری و مدل زنانه دارای صفحه نمایش 26 میلی متری هست. ساعت مچی مردانه این برند دارای قدرت ذخیره 42 ساعته هست و مدل زنانه آن قدرت ذخیره 40 ساعته دارد.

 

ست ساعت مچی دو نفره MOVADO BOLD

 

ساعت مچی ست و شیک

 

ست ساعت مچی از این برند دارای طراحی یک شکل بوده اما رنگ کاملا متفاوتی داره و زنانه مردانه بودن آن به طور کامل از ظاهر و طراحی آن قابل تشخیص هست! طراحی این ساعت مچی بسیار جالب و هوشمندانه هست و از ترکیب رنگ زیبایی برای طراحی آن استفاده شده و مطمنا جز بهترین انتخاب ها برای زوجهای جوان خواهد بود.

 

مدل ساعت مچی ست دو نفره BELL & ROSS

 

مدل ساعت مچی ست دو نفره BELL & ROSS

 

ساعت های مچی این برند دارای طراحی کلاسیک و منحصر به فردی هستند. ساعت مچی مردانه این برند دارای صفحه نمایش 42 میلی متری و فولادی هست و ساعت مچی زنانه آن دارای صفحه نمایش 32 میلی متری و از جنس سرامیک مشکی بوده و با نگین های درخشان و زیبا، طراحی جسورانه و مد روزی پیدا کرده است.

 

مدل ساعت مچی ست با بند چرمی JAEGER-LECOULTRE REVERSO

 

ست ساعت مچی با بند چرمی

 

ساعت مچی با دسته چرمی یکی از مدل هایی هست که هم خانم ها و هم آقایان اون رو میپسندد و میشه گفت برای استفاده روزانه یک انتخاب عالی و خوب هست. ساعت های مچی ست این برند دارای کیفیت مناسبی بوده و طراحی آن به گونه ای هست که هم برای خانم ها و هم برای اقایان مورد پسند هست و هیپوقت قدیمی نمیشه. این سبک از ساعت مچی ست میتونه یک هدیه ولنتاین، تولد و ... بسیار عالی و مناسب برای زوج ها باشه.

 

مدل ساعت مچی ست TAG HEUER AQUARACER

 

ست ساعت مچی اسپرت زنانه و مردانه

 

اگر به ساعت مچی اسپرت که دارای طراحی مدرن و جدید هست علاقه مند باشید، حتما ساعت های مچی ست از این برند رو دوست خواهید داشت. مدل مردانه این ساعت مچی دارای صفحه نمایش 41 میلی متری بوده و جنس بدنه اون میتونه از فولاد یا تیتانیوم باشه که این مورد بر روی قیمت ساعت مچی اثرگذار هست.

ساعت مچی مدل زنانه این برند دارای صفحه نمایش 32 میلی متری هست و از قطعات خیلی کوچک الماس یا مروارید به جای نمایشگر اعداد در آن استفاده شده است.

 

ست ساعت مچی دونفره BULGARI BULGARI

 

ست ساعت مچی بولگاری

 

این ساعت مچی دارای طراحی ظریف و بسیار زیبایی هست و به همین دلیل معمولا جز اولین انتخاب ها برای زوج های جوان محسوب میشه. ساعت مچی برند BULGARI با طراحی ایتالیایی ویژه ای که داره میتونه یک هدیه منحصر به فرد برای فرد مورد علاقه شما باشه.

 

مطالب پیشنهادی:

بهترین مارک ساعت مچی مردانه 2018

بورس ساعت مچی تهران کجاست؟

برندهای معروف ساعت مچی

ساعت مچی هوشمند از برندهای مختلف (Smart Watches)

مدل های ساعت مچی زنانه با قیمت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو