ولورهمپتون 1 – 1 منچستر یونایتد ؛ توقف سولسشر در ایستگاه دوم

منبع: آسمونی

160

1398/5/29

09:55


به گزارش ورزشی آسمونی ، شب گذشته در هفته دوم لیگ برتر جزیره ، دو تیم منچستر یونایتد و ولورهمپتون به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت بازی با تساوی دو تیم به پایان رسید و هر یک از این مسابقه یک امتیاز کسب کردند .

بازی دو تیم منچستریونایتد و ولورهمپتون در هفته دوم لیگ برتر انگلیس برای هر دو تیم از ارزش بسیار بالایی برخوردار بود ، فصل گذشته نیز تیم ولورهمپتون تیمی شگفتی ساز شده بود که موفق شده بود در برابر تاپ سیکس پایداری کرده و آنها را به زانو در آورد که حال نیز این اتفاق برای باری دیگر رخ داد .

نیمه اول شاگردان اوله گونار سولسشر بازی را در اختیار داشتند و توپ و میدان را تصاحب کرده بودند اما موقعیت خاصی روی دروازه ها پدید نیامد تا اینکه در دقیقه 27 مسابقه اولین گل دیدار به ثمر رسید . روی حرکتی تمرین شده ، پاس لینگارد به مارکوس رشفورد رسید و این بازیکن نیز با پاسی در عمق آنتونی مارسیال را پا به توپ کرد تا این بازیکن موفق شود با ضربه ای محکم ، دروازه روی پاتریسیو را باز کند .

در نیمه دوم مسابقه با حضور آداما ترائوره برای تیم ولورهمپتون ، خط حمله این تیم جان دیگری گرفت . روی حرکت همین بازیکن بود که در دقیقه 54 خطایی برای تیم ولورهمپتون بدست آمد که ارسال ژائو موتینیو درون محوطه جریمه با ضربه سر خیمنز همراه شد اما توپ با برخورد با تیرک دروازه به گل تبدیل نشد .

اما تنها 1 دقیقه بعد و روی ارسال کرنر ، تیم ولورهمپتون موفق شد گل تساوی را وارد دروازه تیم منچستریونایتد کند . ارسال کوتاه کرنر و پاس در عرض برای روبن نوس موقعیت را برای شوت زنی او فراهم کرد و این بازیکن نیز با کنترل توپ ضربه ای تماشایی به توپ زده و توپ بعد از برخورد به تیرک افقی دروازه در قعر دروازه داوید دخیا قرار گرفت تا حساب کار یک بر یک شود .

تیم منچستریونایتد که اصلا دلش نمی خواست همانند سال پیش در برابر تیم ولورهمپتون امتیاز از دست بدهد دست به حمله زد و موفق شد در دقیقه 8 روی حرکت انفرادی پل پوگبا صاحب ضربه پنالتی شود . اما خود پوگبا پشت توپ ایستاد و ضربه اش با مهار توپ روی پاتریسیو همراه شد تا بازی در نهایت با نتیجه 1 بر 1 به اتمام برسد و باری دیگر تیم ولورهمپتون موفق شود یکی از قدرتمندترین تیم های لیگ جزیره را به زانو در آورد .

0/5 ( 0 نظر )


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو