خانم بازیگر به اعماق دریا رفت/ عکس

منبع: ایران آرت

122

1398/5/29

11:06


اولین تصاویر از فیلم اکشن "زیر دریا" با بازی کریستن استوارت منتشر شد.

ایران آرت: به فاصله‌ی کوتاهی پس از اکران ریبوت "فرشتگان چارلی" (Charlies Angels)، مخاطبین "کریستن استوارت" ستاره‌ی آن فیلم را در اعماق دریا خواهند دید. او در فیلم اکشن-تریلر "زیر دریا" (Underwater) نقش یکی از دانشمندانی را بازی می‌کند که به دنبال وقوع زمین لرزه زیر آب گرفتار می‌شوند. این فیلم به کارگردانی "ویل یوبنک" که بازیگرانی چون "وینسنت کسل"، "جسیکا هنویک"، و "تی.جی. میلر" در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند، ۱۰ ژانویه آینده عرضه می‌شود.

"زیر دریا" اوایل سال ۲۰۱۷ و پیش از مطرح شدن اتهامات جنسی علیه میلر فیلمبرداری شده است. استوارت در مصاحبه با "اینترتینمنت ویکلی" در خصوص داستان این فیلم می‌گوید: "تأملی به شدت تلخ و ترسناک در مورد جداافتادگی است. فیلم اساساً اثری در ژانر بقا است با گروهی از افراد که یکدیگر را نمی‌شناسند و در گاهی در مورد مباحث وجودشناسانه حرف می‌زنند و به سرعت روابط عجیبی با هم برقرار می‌کنند. داستانی ناگفته است در مورد برهم زدن چیزی نباید حالت طبیعی‌اش را از دست بدهد، و آنچه می‌تواند از زیر خاک بیرون آورده شود – همین مسئله است که فیلم را ترسناک کرده."

استوارت در مورد شخصیت "نورا" می‌گوید: "این دختر طبیعت شکننده‌ای دارد و شما هیچگاه علتش را متوجه نمی‌شوید. اطلاعات در مورد شخصیت او از فیلتر وقایعی که روی می‌دهند می‌گذرد. اینجاست که بیننده شروع به شناختن او می‌کند و عمیق‌ترین وجوه خودش را پدیدار می‌بیند."

underwater-kristen-stewart-1024x683

به گزارش سی نما، بازیگر فیلم "گرگ و میش" در ادامه این فیلم را یکی از سخت‌ترین پروژه‌های خود می‌نامد و می‌گوید: "بزرگ‌ترین چالش فیلمبرداری لباس‌های بسیار سنگین بود. نمی‌توانستیم حرکت کنیم. از اینکه مرا جایی نگه دارند خوشم نمی‌آید، دوست ندارم در فضاهای محدود سر کنم، شناگر قدرتمندی هم نیستم. علت اینکه مردان درشت هیکل و زمخت در فیلم‌های اکشن بازی می‌کنند این است که کار بسیار سخت و ترسناکی است و احتمال مصدومیت وجود دارد. فکر می‌کنم هیچ‌یک از ما، به استثنای "وینسنت کسل" که مثل یک موجود رام نشده بود، نمی‌دانستیم که قدم در چه مسیری گذاشته‌ایم."

"زیر دریا" ۱۰ ژانویه ۲۰۲۰ در آمریکا اکران می‌شود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو